חיבוקים וקיטורים לסופש

נושקית3

New member
זה לא פייר!

זה פשוט לא פייר,
אז בטח יהיו פה בנות ויגידו מה היא מתלוננת, הרי היא מנסה רק חודש וחצי, אבל עדין, זה חודש וחצי של ציפיה והמתנה מורטת עצבים.
אתמול הלכתי לקנות פרחים (לאמא שלי יש היהום יומולדת) המוכרת ששירתה אותי בזמן שהיא אורזת ומסדרת את הפרחים שבחרתי מתחילה לדבר לעצמה, ואני מסתכלת עליה מוזר. היא אומרת ברוסית נו תפסיקי, תפסיקי לבעוט, דוקא במקום הכי כואב. עכשיו לידה עמדה ילדה בת 13 (בת של מוכרת אחרת ) בהתחלה לא הבנתי במה מדובר, כי לא היה נראה שהבת 13 פוגעת בצורה כלשהי במוכרת המתלוננת על הכאבים. אז אני מסתכלת עליה מוזר , אז המוכרת מתחילה לדבר בלשון נקבה ואומרת לי זה בת. אני מסתכלת עליה ועדין לא יורד לי האסימון, כעבור כמה שניות אני מבינה שהמוכרת בהיריון. והקטע הכי הזוי שאני חשבתי שהיא סתם מלאה, היא תמיד עם חולצות רחבות ומה שעוד יותר קטע שהיא בת איזה 40 + . אני שואלת איזה חודש את היא אומרת לי שישי. אני כזה המומה. היא מספרת שיש לה עוד בן בן 20.
כל הכבוד לה. באמת בגילה יפה שהיא נכנסה להיריון.

אבל אני רוצה גם!!!!

היא בת 40 + נכנסה להיריון ואני עדין לא. ונכון , צודקות , אנחנו מנסים רק חודש וחצי, ולא עבר מספיק זמן , אבל זה מבאס. והיום בבוקר פתחתי פייסבוק, מישהי שהתחתנה חודשיים אחרי, (למדה איתי בתואר) שמה תמונת פרופיל של הריון מתקדם. מעצבןןןןן. אלה התמונות הכי מעצבנות. מצטערת אני כנראה דפוקה אבל קצת קשה לי לפרגן. מקנאה בה ובכל מי שבהיריון (מי שאני מכירה).

ועוד משהו מטומטם שלי , אתן תצחקו עלי, אבל מה לעשות . אני יותר התבאסתי מהעובדה שלא הצלחנו להיכנס להיריון כי מאוד רציתי ללדת בחודש אפריל.
ממש . כי אפריל זה חודש משעמם ואין אף יומולדת.
ובמאי יש לבעלי יומולדת. ורציתי שהתינוק יוולד בחודש נפרד, שנחגוג לו לכל אחד בנפרד. נכון אפריל יש פסח. אבל אפריל זה חודש ריק מימי הולדת ונורא רציתי ללדת באפריל. טוב אני כנראה נשמעת לכם סופר מאוד מטומטמת וילדותית אבל מה לעשות . כל אחת מתבאסת ממשהו שונה. אני ממש רציתי ללדת באפריל. זו אני . כן .

טוב אז שיהיה שבת שקטה.
הלכתי לנסות ללמוד לפיננסית.
 

Kasey

New member
תשמעי, הציפייה וההמתנה קשה תמיד

אבל כמו שנצטרך להגיד לילדים שלנו כשיהיו לנו, לא תמיד אתה יכול לקבל כל מה שאתה רוצה בשנייה שאתה רוצה, ולפעמים אי אפשר את מה שאתה רוצה (נניח ללדת באפריל).
אני לא רוצה לעצבן, אבל קחי נשימה עמוקה. בסך הכול ניסית חודש אחד. אני חושבת על איך הרגשתי כשהלכתי לעשות מעקב זקיקים ופתאום את מבינה שיש לך תור נפרד בקופת חולים כי ״אתם באות לפה הרבה״ ועושים לך בדיקות שכתוב עליהן דחוף. על איך נכנסתי שם למעלית עם הריונית גדולה. על כמה נשים בהריון יש שם בחדר ההמתנה. על איך אחרי שקניתי אתמול עוד זריקה של הורמונים כי הרופא אמר לי להגדיל את המינון ורצתי לאוטו כי זה צריך להיות בקירור ועכשיו אוגוסט פילסתי דרך בין בני זוג עם עגלה... ועל העצים תלויות מודעות לבייביסיטר. ועל איך הרוקחת קראה לי חמודה כשראתה מרשם למה באתי לקחת... ואיך שאלתי את עצמי איפה עובר הגבול בין רחמים לסימפתיה... ואיך קיוויתי להריון כמתנה ליום הולדת במרץ... ואחר כך לבעלי כמה חודשים מאוחר יותר... ולימי הנישואים של הורינו... ועכשיו לראש השנה אני עוד מקווה שזה יקרה.
&nbsp
מה שאני מנסה לומר הוא, זה נכון שנורא קשה המחזוריות הזו של החודש. אבל תזכרי את הדברים החיוביים - את צעירה, אין לך בעיות ידועות, את לא בת 40 כמו האישה ההיא ולא מתקרבת לזה. את רק התחלת עכשיו את המסע להורות וייתכן שהוא יהיה קצר ומתוק. פשוט תני לגוף שלך ולעצמך הזדמנות. אני חושבת שצריך גם להעריך את מה שיש, ואם ייקח עוד טיפה זמן, אז זה טבעי. חבל להיות כל כך מתוסכלת כבר בשלב הזה, ליצור כזה עומס רגשי וציפיות. אני זוכרת כמה מאוכזבת הייתי בחודשים הראשונים וחבל שלא היו לי ציפיות יותר ריאליות, הייתי חוסכת לעצמי חלק מהכאב שממילא אני חווה בסופו של דבר.
 

נושקית3

New member
תודה קייסי

את תמיד יודעת לומר את המילים הנכונות. תודה על העידוד. את צודקת. פשוט צודקת.
 

Kasey

New member
תודה לך

אני מאוד מבינה את האכזבה ואת הקושי בהמתנה, אבל כשאי לנסות ולשמור זאת בפרופורציות, כדי שלא נעשה את זה לעצמנו עוד יותר קשה.
 

lililiel

New member
קטע, גם אני קוויתי למרץ- אפריל

ועוד מסיבות מוצדקות ! כי ללדת במרץ - אפריל אומר לקבל חצי שנה משכורת ולהיות בבית עם התינוק
וללדת במרץ - אפריל אומר קיץ וכיף ואפשר לצאת עם התינוק
וללדת ב מרץ - אפריל מתנה ליומולדת של בעלי והפרש של שנתיים מהבת שלי (שבא לי כבר לקרוא לה הגדולה שלי)
וכל הסיבות בעולם ללדת באביב באמת... יש לי אפילו תאוריה על ילדים שנולדים באביב שהם מתפתחים יותר מהר כי אין עליהם שכבות שלמות של ביגוד שמפריע לזחול...
בקיצור ממש רציתי, זה כבר לא יקרה , עכשיו אני כבר מכינה את עצמי לחופשת לידה קצרה ולהפרש הולך וגדל בין הילדים. ואני כבר בחודש הרביעי לנסיונות.
זה בהחלט מתחיל להיות מבאס
אבל כמובן שחייבים להבין ... לא כל מה שרוצים מקבלים ובסוף , למרות שקשה עכשיו לראות את זה - הכל לטובה . באמת.
 

jiraffa

New member
מה שמצחיק זה שאני דווקא לא רציתי ללדת באפריל ועדיין התבאסתי

אני מלכתחילה רציתי להיכנס להיריון בספטמבר כדי ללדת בסוף הסמסטר (כי אני מחויבת מדי לעבודה שלי ולסטודנטים שלי ולא רציתי לעזוב אותם באמצע הסמסטר), אז התחלנו לנסות כמה חודשים לפני מתוך מחשבה שייקח כמה חודשים להיקלט, ועדיין, כל חודש שלא נקלטתי העציב אותי מאוד (למרות שמלכתחילה לא תכננתי להיקלט עדיין!)
מה שמעיד שזה בכלל לא משנה מה מתכננים ומה רוצים. לא להצליח זה מבאס ומלחיץ ולא כיף.
&nbsp
נושקית, תחשבי על כל הצדדים החיוביים של זה - תוכלי ללמוד למבחן בנחת, יהיה לך יותר זמן להתאקלם ולהוכיח את עצמך בעבודה החדשה... אולי באמת כל עכבה לטובה.
 

נושקית3

New member
נכון ...

למה חופשת לידה קצרה? מה ישפיע על חופשת הלידה שתתקצר אם תלדי נגיד במאי?
מאחלת לך שתקלטי מהר.

כן אני מבינה שהכל לטובה ויותר נכון הכל מלמעלה, ובסוף זה מגיע.

בעלי יש לו יומולדת ב 13 למאי, והיות תאריך לידה הוא משוער, אז בהנחה ואם גדול , אם בע"ה אקלט החודש הזה, אז תאריך לידה משוער הוא סוף מאי, אך היות ומסיפורים יולדים לפעמים קודם לכן, יש לי פחד סמוי והזוי שהלידה תיפול על יום הולדת של הבעל ב 13/5
והוא לא יוכל לחגוג כמו שצריך את יום הולדתו ה 31. כן אני יודעת מחשבה מטומטמת והזויה. נו מה לעשות. אבל לא תמיד הרצוי הוא המצוי , ולא מקבלים מה שרוצים . אז לצערנו אני ואת כבר לא נלד במרץ אפריל, אבל בעזרת השם מאי זה גם חודש לא רע.
 

Kasey

New member
אני מניחה שחופשת הלידה הקצרה

זה עניין של עבודה במערכת החינוך - מורות יכולות לחבר את חופשת הלידה על חופשת הקיץ וליהנות מחופשת לידה ארוכה יותר משל שאר המגזרים בהנחה שהתזמון הצליח.
נראה לי שלקבל ילד ליום ההולדת זו מתנה לא רעה דווקא
וכבר קרה לי מספיק פעמים שלא חגגתי את יום ההולדת שלי באותו יום. אפילו לילדים קטנים לא חוגגים בהכרח באותו יום, אז נראה לי שיום הולדת 31 גם אפשר
 

נושקית3

New member
וואלהנ

נכון. מערכת החינוך. לא חשבתי על זה. שוב את צודקת . תינוק ליומולדת זה אחלה מתנה. (אוף למה אען סמיילי למיניהם באפליקציה בפלאפון)?
 

Kasey

New member
בלי להעליב את תפוז, אבל האפליקציה

לדעתי ממש מעפנה. אני ביטלתי אותה וגולשת בפורמט הרגיל גם מהמכשירים הניידים. היא לא מוצלחת לדעתי.
בכל מקרה אני כמובן מקווה שזה יקרה מהר עבור כולנו, פשוט כדאי לזכור שככה זה בחיים, לא תמיד הכול בשליטתנו ומסתדר בדיוק כמו שרצינו. למען האמת, מבחינת תזמון זה די נדיר שהכול מסתדר פיקס. לפעמים זה קורה וזה ממש נחמד, אבל הרבה פעמים זה לא, ולא שווה להשקיע כל כך הרבה אנרגיה בחלק מהפרטים שבסופו של דבר לא הם החשובים. העיקר שיהיה בקרוב הריון תקין ועגול ותינוק בריא ועגול
 

נושקית3

New member
הפורמט הרגיל

של תפוז לדעתי בעייתי בסמארטפון. הוא לא נותן לי לעבור בין העמןדים בפורום להודעות ישנות. שמישהו כבר יעשה את האפליקציה של תפוז נוחה יותר. יש בה מיליון בעיות. אוףףףףף
 

Kasey

New member
אני מצליחה לדפדף, ולא נוח לי באפליקציה שאני לא רואה את

השרשורים ומה חדש ומה לא. אבל כמובן שתשתמשי במה שלך נוח. הבנתי שידוע שהאפליקציה לא נוחה...
 

lililiel

New member
קאסי כבר ענתה לגבי החופשת לידה

רציתי מרץ - אפריל כדי לחבר לחופש הגדול, כמו שקרה לי עם הבת שלי שנה שעברה
לגבי היומולדת - לבעלי יש 30 (!) באפריל ועכשיו אני מבינה שכן אוכל לארגן לו מסיבת הפתעה כמו שרציתי כי לא יהיה לי עולל קטנטן שרק נולד (אבל אני כן מקווה שתהיה לי בטן עצומה שתפריע לי לזוז ) אז הנה - עכבה שהיא לטובה =)
 

Kasey

New member
בסופו של דבר

לא נראה לי שכמה חודשים לפה או לשם באמת משנים כ״כ הרבה לילדים. שנה נוספת זה כבר הבדל.
אני מניחה שדי קשה ללדת בדיוק בחודש מסוים - כלומר די קשה לבנות על זה. היום אני כבר יודעת שזה סיכוי של אחד לארבע.
מבחינתי הדבר היחיד שחשוב לי כרגע זה שיהיו לי ילדים בריאים ושזה יקרה בקרוב. אבל עליי לומר שקשה לי עם ״הכול לטובה״ או עם ״כל עכבה לטובה״. בגילי כל עכבה לרעה, באמת. ומה לעשות, אני מאמינה שיש דברים שסתם קורים ככה. לא לכל דבר יש סיבה ויש גם דברים לא טובים שקורים.
 

jiraffa

New member
אני מסכימה שלא תמיד כל עכבה היא לטובה

אבל לנושקית היו ככ הרבה סיבות טובות לרצות להתעכב קצת עם ההריון, שספציפית במקרה שלה נראה לי שיש מקום להסתכל גם על הטוב שבעיכוב.
מקווה שנגמרו כל העיכובים לכולנו!
 

Kasey

New member
צר לי אם זעפתי מדי על האמירה הזו


אני לא מחבבת הכללות נוסח "כל עכבה לטובה" או כשאנשים שואלים במקום מה נשמע, אם "הכול טוב?".
בכל מקרה אם אני נהיית לא נחמדה אני יכולה להאשים את ההורמונים
תירוצים, תירוצים...
&nbsp
אם יש סיבות טובות שבגללן זה מסתדר עוד יותר טוב, אז אדרבא, ומקווה באמת שכולנו נעבור בקרוב לפורום העגול (כל כמה שאני מחבבת את הפורום הזה :)
 

stimp228

New member
מאמי זה בסדר לרגיש ככה...

גם אם זה נשמע כמו "צרות של עשירים" למישהי מבחוץ, זה עדיין לגיטימי שתתבאסי מהדברים האלה... זה לא אומר שאת ילדותית אלא פשוט רגישה יותר מהרגיל :)
אנחנו כאן לשמוע כל קיטור, גם אם זה על שמלה חדשה שנהרסה בכביסה :)
כשיש הורמונים הכל מתקבל באהבה, לכל אחת מאיתנו יש את השגעונות שלה וזה בסדר :)
שולחת מלא חיבוקים ומאחלת שבוע נהדר למרות הכל :)
 

נושקית3

New member
תודה רבה לך

איזה כיף פה הפורום הזה. כל כך הרבה חיבוקים ותמיכה מכולן!
 
למעלה