ויאגרה והריון

avonavon

New member
ויאגרה והריון

שלום לכולם,
אני בן 31 ואשתי בת 29.
לאחרונה, אנחנו מנסים להיכנס להריון. הבעיה היא שמשום מה דווקא בימים הפוריים שלה, אני חווה בעיות של חוסר זקפה. אני פשוט כל הזמן חושב על זה וזה כנראה מלחיץ אותי וזה בא לידי ביטוי במיטה ובחוסר זקפה.
כמובן, שמצב זה משפיע על היחסים לי עם אשתי והייתי רוצה לעשות לזה סוף.
חשבתי על לקחת ויאגרה ופה אני צריך את העזרה שלכם:
א. האם זה בסדר לקחת ויאגרה כשמנסים להיכנס להריון?
ב. אל תשאלו אותי למה אבל אני דיי מתבייש ללכת לרופא ולבקש מרשם ובטח ובטח שאח"כ צריך ללכת לרוקח שיביא לי את הכדורים. איך ניתן לרכוש ויאגרה מקורית באופן אנונימי? אני קורא על זה באינטרנט ויש המון אתרים שאומרים התקשר עכשיו והכל מקורי אבל אני חושש מזיופים.

אני באמת דיי אובד עצות בנוגע לכל העניין הזה. אני ממש רוצה שאשתי כבר תיכנס להריון ומפחד שכאשר תגיע שוב תקופת הפוריות, שוב לא אתפקד.
מה אתם ממליצים?
בבקשה כמה שיותר חוות דעת ייתקבלו.

תודה רבה!
 

cookiii

New member
שלום וברוך הבא


לפני שאתה פונה לויאגרה אני ממליצה לך לדבר עם אישתך ולבקש שהיא לא תספר לך מתי הימים הפוריים שלה. לחץ כפי שאתה מדבר עליו לא מועיל לכניסה להריון וויאגרה לא תשפיע עליך כראוי כי כדי שהיא תפעל צריך להיות גירוי מיני ראשוני.האם החלטתם שניכם על הניסיון להביא ילדים? אולי יש לך פחדים בנוגע לילדים והרחבת המשפחה וכדאי לדבר על הנושאים האלו קודם.בקשר לתרופה עצמה ויאגרה היא נגזרת של תרופה למחלות לב אין מספיק מחקרים על פגיעה בפוריות אבל בגילך היא בהחלט יכולה לגרום לנזק גופני בשימוש לא נכון. ויאגרה לא פותרת בעיות זיקפה על רקע נפשי אבל היא כן יכולה לפגוע לך בכלי הדם באיזור הפין והלב ולכן חייבים לקבל אותה מרופא לאחר בדיקה גופנית. לרופאים יש עוד שיטות לעזור לך להגיע לזיקפה גם ללא ויאגרה וכדאי להתייעץ איתם. אם אתה מתבייש לגשת לרופא באיזור מגוריך אפשר ללכת לרופא מרוחק יותר. בקשר לקנית ויאגרה חוקית שלא דרך בית מרקחת. שלא תעז! כדורים מזוייפים יכולים להרוג אותך. הבושה לא שווה את המוות. מקסימום תבקש מרשם מרופא ותבקש מבת זוגך לקנות את הכדורים.
 

lililiel

New member
גבר ראשון בפורום נראה לי
עונה לפי דעתי...

אז ככה
קודם כל, זה כיף לדעת שאכפת לך כ"כ מהנושא ואני מקווה שאשתך מעריכה את זה שהיא לא לבד ברצונות ...
לגבי האם זה בסדר לקחת ויאגרה... יש מכון שנקרא מכון טרטולוגי, הם נמצאים בירושלים, אפשר לצלצל אליהם והם יתנו לך ייעוץ מה מותר ומה אסור ואם זה בסדר, הם ממש מומחים ועוזרים , שווה להתייעץ.
לגבי השאלה השניה- ממש לא נראה לי שכדאי בלי להתייעץ עם רופא, אין לך מה להתבייש , סביר להניח שזה נפוץ ובטח שזה לא מזיז לרופא יותר מדי, לגבי הרוקח- לך למקום שלא מכירים אותך וזהו... או שאשתך תקנה באמת... זה לא מה שצריך / אמור להניע אותך מהלעשות את זה בדרך הבטוחה והבריאה.
בהצלחה !
 

avonavon

New member
קודם כל תודה על התשובות...

שתיכן התייחסתן לשאלה ויצאתן מנקודת הנחה שאשתי תדע שאני אקח ויאגרה.
לא כך המצב.. לא חשבתי בכלל לשתף אותה בזה שכן היא עלולה להיפגע ועוד לחשוב שאני לא נמשך אליה... שזה בדיוק מה שקרה בפעם האחרונה שניסינו לקיים יחסי מין בימים הפוריים שלה.
זה לא נראה לי מובן מאליו שהיא תגיד לי יאללה קח ויאגרה ובוא ננסה...
מה אתן חושבות? האם לפנות כבר לרופא ולקחת כבר יאגרה ואז להימנע מהחוסר זקפה בפעם הבאה שננסה להיכנס להריון או שאמשיך שוב פעם לעבוד על עצמי מנטאלית ולנסות להגיע לזקפה באופן טבעי?
 

lililiel

New member
אה, היית צריך לציין את זה

אז בעצם זה קרה רק פעם אחת?
לדעתי אם זאת בעיה חד פעמית ובאמת שהיא נובעת מהלחץ שאתה חש אולי כדאי לשתף את אשתך, אחרי הכל זה הרבה יותר מרגיע (אותה) לחשוב שאתה לחוץ מאשר לחשוב שאתה לא נמשך אליה ... (ותאמין לי נשים מפתחות תיאוריות שלמות בדקה ... אז עדיף לדעת את האמת שבמקרה זה היא יותר נעימה לדעת)
גם לי זה לא נראה מובן מאליו שהיא תגיד לך קח ויאגרה ויאללה , אבל - אם היא תדע שאתה בלחץ מהנושא היא אולי תמצא את הדרך להשכיח ממך את הלחץ ולנסות בלי התערבות של שום דבר אחר, וההצעה הזו עלתה פה כבר - תבקש ממנה לא לדעת מתי הימים הפורים, לקיים יחסית יום כן יום לא לאורך רוב החודש בלי מידע נוסף על מתי היה או לא היה ביוץ. וגם תבהיר לה שזה בגלל הלחץ שלא תחשוב שזה לא מעניין אותך...
 

Kasey

New member
מסכימה שאולי כדאי לכם

לנסות לשוחח על זה בגלוי. אני יודעת שזה קשה ומביך, גם מול הרופאים וגם זה מול זה, אבל לרופאים לא אכפת, הם גם ככה עובדים בסרט נע ולא מתרגשים מכל דבר שלנו מפריע. וזה עם זה לפעמים גם כן קשה, אבל אם אפשר לדבר בפתיחות אולי זה יוריד קצת מהלחץ. מקווה שתמצאו דרך להפוך את זה לפחות קשה.
 
למעלה