חיבוקים וקיטורים לאמצע השבוע

lililiel

New member
בא לי לבכות

זהו, אני בעקרות הלכתית. עכשיו זה בדוק.
אתמול בדיקת ביוץ די חיובית, היום פס חלש מאוד , בדיקת ביוץ שלילית. איזה חרא. המקווה מחר, אין שום סיכוי להכנס להריון החודש. אין מבואסת ממני. לא יודעת מה לעשות עם עצמי ובעלי מבאס את התחת. אני נהית פאסימית ככל שהוא נהיה אופטימי. אומר לי שנכנס שוב כמו שנכנסנו לפני. אבל זה לא אותו דבר, אני מבייצת במועד אחר ! לפני המקווה. מה נסגר עם הגוף שלי??? למה זה השתנה לי ??? אוף אני בדאון רציני.
אמרתי לו שיש הרבה מקרים שאי אפשר להביא שוב וגם אם נצטרך הפריות הוא יגיד לי יהיה בסדר. אז הוא אומר למה שנצטרך זה לא מציאותי , אמרתי לו שברור שזה מציאותי ! יש מלא סיפורים, לא חסר. אז הוא אומר לי כשזה יקרה לנו אני אאמין . פשוט בא לי להרביץ לו! זה נשמע כמו איחול ! אוףףףףףףףףףףףףףףףףף רע לי.
 

שירןג7

New member
לאן קפצת?!


ממש מצטערת בשבילך!! לפחות עלית על הבעיה. תראי, אני לא דתייה אבל בטוח יש מה לעשות עם זה לא? זה קרה גם לחברה שלי... והם הסתדרו בסוף והיא בהריון :) הכל ניתן לפתרון.
ולא שהתחלת בקטנה.. ישר קפצת לivf לא מתחלים משם! אפשר להביא לך כדורים לדחייה וכל מני כאלה לא צריך לרוץ לשם... אני ממש מצטערת בשבילך שזה המקרה אבל יש לך עכשיו יכולת לפעול ולעשות מה שצריך!
וקורה שכועסים הכל בסדר. דברי איתו על זה. תסבירי לו מה שאת מרגישה וחושבת, ותחשבו ביחד על פתרון. מזכיר לי את בעלי קצת חח הוא גם כזה... הוא אומר לי כל הזמן "זה יקרה, זה יקרה, את תהיי בהריון" בלי לחשוב על הדרך. ולי יש עוד פוטנציאל (חלילה) להגיע לדרגה הגבוהה ביותר... אין לך סיבה להיכנס לשם. הפתרון הוא כביכול פשוט, כנראה אין לך שום בעיה אחרת...
יהיה בסדר.
 

lililiel

New member
תודה את מתוקה

כמובן הקצנתי בכוונה כי הוא לא מבין שלא הכל ורוד. הוא כ"כ אופטימי שזה מדי מרגיז
כמובן התנפץ החלום של הרווח שרציתי בין הילדים ושל החופשת לידה המחוברת לחופש הגדול. כל זה מבאס אותי בעצם. וודאי שאנסה למצוא פתרון. אבל להרגיש את החודש הזה נוזל לי בין האבצעות עוד לפני שניסינו בכלל זה פשוט כואב !
 

Kasey

New member
אל תשכחי שהביוץ מתרחש בתוך 48 שעות מקבלת

תשובה חיובית בערכה, והביצית מחכה 24-12 שעות. אז תקמפרו בערב המקווה ובסופש, עוד יש סיכוי. אמורים שהיומיים מקבלת התשובה החיובית בערכה הם הכי חשובים, ובמידה פחותה היומיים הבאים. אז עוד יש לך סיכוי לתפוס את זה.
ובאמת אל תקפצי להפריות וכל מיני דברים. הרית בקלות בפעם הקודמת ואין סיבה לחשוב שיש לך בעיות רציניות. אם באמת יש בעיה קבועה עם תזמון הביוץ ולא מסתדר עם אישור מרב יש כדורים לדחיית הביוץ כמו ששירן אמרה. לא צריך הפריה.
בנוגע לתכנונים האידאליים, זה אחלה אם זה מסתדר אבל אני חושבת שהכי חשוב שיהיה טוב, גם אם לא מושלם. כ״כ הרבה דברים קשים קורים בעולם ובימים אלה במיוחד... והחיים שלי ממש לא הסתדרו לםי כל מיני תוכניות חומש. לא זה מה שימנע ממני להיות אמא מאושרת.
והגברים... מה לעשות, לפעמים הם לא בדיוק מבינים. בעלי ליווה אותי בלי שום בעיה לצילום הרחם, נהג מוקדם בבוקר והכול, ואיך שהגענו לשם התיישב עם הטאבלט, שיחק וקרא ספר... אולי טוב יותר שלא דיברנו וסתם העצמנו את החרדות שלי, אבל באיזשהו מקום רציתי שהוא יהיה איתי... אבל זה לא אומר שאי אפשר לדבר איתם. לפעמים פשוט צריך להסביר להם דברים מסוימים כי הם לא מבינים לבד. לא תמיד הם יכולים לנחש איך אנחנו מרגישות ומה אנחנו צריכות באותו רגע.
 

lililiel

New member
את צודקת, יש דברים יותר גרועים כמובן

אני יודעת את זה, רק אתמול ראיתי חדשות ולא הצלחתי להפסיק לבכות. אני חייבת לתפוס את עצמי בידיים ופשוט להשלים עם זה שזה לא ייצא כמו שקיוויתי בדיוק. כנראה שהציפיות היו גבוהות בשל הקלות בפעם הקודמת.
קבעתי תור לרופא שלי ליום שישי, אני רוצה שיאשר לי אם היה ביוץ או לא.
ולגבי הגברים - את צודקת שאולי אפשר לדבר איתם אבל אני בעצמי לא יודעת מה להגיד לו לומר לי שיעודד אותי ... אז הוא חסר אונים בקטעים האלו ואז אומר את הדברים הכי גרועים ולא מעודדים.
 

Kasey

New member
אני מכירה את זה

שלאנשים יש כוונות טובות אבל הם אומרים או עושים את כל הדברים הלא נכונים.
בסדר גמור, ככה לפחות תדעי מה קורה.
ברור שכשמשהו מאוד נוגע לנו אישית אנחנו רוצים אותו בדיוק בדיוק. אני עשיתי כאלה חישובים עם החתונה וירח הדבש והגלולות מתוך איזו אמונה שאכנס להריון בחודש הראשון... חצי שנה או צילום רחם ממש לא נכללו לי בתכניות...
 

lililiel

New member
כן אה...

לפחות את מתמודדת עם הדברים כראוי לגמרי !! הלוואי שיקרה לכולנו נס החודש.
 

lililiel

New member
אז תחזיקו לי אצבעות למחר בבוקר

שלא תראה עליה בחום השחר. כי אם כן, אני מספידה את החודש הזה.
 

Kasey

New member
לא ראית אותי בלילה שאחרי צילום הרחם

כשקמתי עם כאבים ודימום וכבר הייתי בטוחה שיש לי זיהום ומה לא... או אחרי בדיקת השד כשהרופא שלח אותי לא״ס... שאגב עשיתי היום ואמרו לי שפשוט כנראה יש לי מבנה גרגירי...
ועכשיו אני תוהה אם הביוץ שלי נסע לחופשה בבהאמס... יו״מ 15 וכלום... מצד שני עכשיו לפחות היה איזה פס קלוש, אולי יתחזק בימים בקרובים... או שזה סתם כי היום היה שתן יותר נורמלי ולא כזה דליל...
 

lililiel

New member
גם אני מחזיקה לך

שהביוץ שלך יגיע כבר ומהר יחזור מהבאהמס
 

lililiel

New member
חחחח מבנה גרגירי???

איזה מושג הזוי לא?
דווקא בדברים שלא קשורים להריון אני לא כזאת פאסימית חחח רק בזה ובשלומה של הבת שלי אני בחרדות תמידיות.
 

Kasey

New member
חשבתי שאני לא כזו היפוכונדרית

ושאני אדם די אופטימי, וכנראה שהתקופה האחרונה מוכיחה אחרת.
אם אני לא טועה מגורגר זה המונח שהיא השתמשה בו

אפילו מכל מיני ערכים בבדיקות הדם שלי נלחצתי, אבל האמת שכל הבדיקות מכל הסוגים בסדר גמור, חוץ מאחד המדדים בבדיקות הדם שסוטה במילימטר. נשארה רק בדיקת הזרע אבל עכשיו אנחנו בנוהל סקס לסירוגין עד אחרי הביוץ, אז זה נדחה קצת.
 

שירןג7

New member
את ממש צודקת

גם בעלי ככה לפעמים... ואני מבינה שהוא מסוגל לדברים אחרים ממני. אני עסוקה בזה כל הזמן ודרמטית והוא לא ככה.. ואני צריכה לקבל את זה, ובוודאי להגיד לו דברים כי הוא לא יודע לבד. ומה לעשות, כמו שאמרתי למעלה, לרוב (לדעתי) גברים פחות רגשיים מנשים אז קשה להם להבין מה אנחנו מרגישות ורואות ברוחנו.
 

שירןג7

New member
אכן כואב

ממש מבינה את זה. הייתי מתעצבנת גם...
ברור שזה לא כל הגברים, אבל מה לעשות הם פחות רגשיים ונכנסים לעומק מאיתנו. בטח שאנחנו חוות את עניין התסכול והלחץ מהכניסה להריון, ולהיות בהריון. מאוד מעצבן. לפעמים רק צריך את התמיכה והליווי שלהם וזה לא קורה בצורה שהיינו רוצות. הוא יעשה את המקסימום בטוח, רק תדברי על זה.
 

Shmuppi

New member


היי,
לא מבינה גדולה בענייני דת אבל ראיתי שכתבו לך שהרבה פעמים הרב נותן אישור לקמפר לפני הטבילה או לטבול לפני תום הימים האלה , לא?
בדקת את זה?
שולחת חיבוק מעודד ומנחם
 

lililiel

New member
כן אני מכירה את זה כמובן

פשוט אצלי זה בעיה כי הדימום ארוך, יהיה קשה לאשר לי דבר כזה. אני כמובן כן אנסה להתייעץ בעניין ולקבל אישור.
תודה על החיבוק !
 

cookiii

New member
אם את לא דתיה אני ממליצה לך לטבול לפני

אם את דתיה אני ממליצה לך לדבר עם רבנית ולטבול לפני.
דברי בנוסף עם רופא שמבין בנושא ותראי מה הוא יכול לעשות.
בכל מקרה שתדעי ש7 נקיים זאת שמירת זיבה ולא נידה. נידה בודקים פעם אחת ביום השביעי ואם נקי הולכים למקווה. זיבה שזה דימום בן מחזורים שומרים 7 נקיים ואז אם אין דימום טובלים במקווה. תחפשי מידע באינטרנט
 
למעלה