קשקשת ברשת-מלחמה

שירןג7

New member
קשקשת בנושא אחר...

www.mat.co.il/hUe
אומנם זאת כתבה שמישהי שהייתה בטיפולי פוריות כתבה, אבל נראה לי מיועדת לכל מי שמחכה להריון.
העבירו לקרובים. הם בסוף יבינו
 

Kasey

New member
כל כך נכון

בידוק דיברתי על החברה הזו שהרגיזה אותי עם ה״הכול מלחץ״ שלה, וגם הסיפורים על מבוגרות שהרו מצד אחד מנחמים אותי ומצד שני מעצבנים כי אנשים חושבים שאפשר בקלילות ללדת בגיל 43 או 45 וזה פשוט לא נכון. וגם הקוסמטיקאית לי שאמרה לי שרק צריך להיות רגועה וסיפרה על מישהי שלא הלך לה בהזרעות, הייתה לה ציסטה ובסוף הרתה טבעי. מה לעשות שזה לא קורה לכולן.
ואני מתה על ה״את לא רוצה את זה באמת״. איזו מטפלת אלטרנטיבית אמרה לי פעם שאין לי זוגיות כי כנראה אני לא באמת רוצה, בעוד שעבודה יש לי, אז סימן שבאמת רציתי. ואני חיפשתי ונפלתי על כאלו טיפוסים איומים וכו׳, ומה לעשות, שעם העבודה באותה תקופה היו לי יחסי אהבה-שנאה שלא הייתי רוצה בזוגיות, מעבודה כשנמאס אפשר לשדרג ולעבוד הלאה, בנישואים לא עושים את זה! אמנם יש דרגה של פשרה אבל בעבודה אפשר להתפשר הרבה יותר.
יש גם את כל אלה שטוענים שאת מזמנת לך דברים מהיקום לתוך החיים, אז שוב, זה כאילו את אשמה בזה שהגיע אלייך משהו שלא רצית. ומה, מי שנפגע מטיל ביקש טיל? אנשים משגעים אותי עם הדברים האלה.
בקיצור, מרגיז בכלל לשמוע שיש אנשים שאומרים כאלה דברים לנשים בטיפולים.
 

שירןג7

New member
גם לי קרה לא פעם

שאמרו לי על כל מני דברים "את לא באה רוצה"... חלאס עם הפסיכולוגיה בגרוש הזאת! צאו לי מהוריד

בדיוק אתמול התחילו לשאול אותי על ילדים ועל ניסיונות ועוד... ואני ברוב נחמדותי עונה בעדינות. ובעלי, בד"כ בן אדם חביב חח עונה בכל כך תקיפות (בלי להרים את הקול ועם מבט כזה חודרני) חזרה: "באיזה עולם אתן חושבות שזה בסדר להיכנס לרחם של אשתי? אני נכנס לך לרחם??" "צודק... סליחה"...
ושוב, לא רק נשים בטיפולים אלא בכלל. כבר דיברנו על זה פה רבות כמובן, לא מפסיקים להיכנס לחיים של אחרים...
 

kimkar

New member
בלתי נסבל...

אני בתור בסופר מוצאת את עצמי מתדיינת עם אנשים על הריון. אני גרה במקום שכולם מכירים את כולם ולא ברור להם איך אני נשואה עוד מעט שנתיים בלי הריון. אני משדרת בלי לחץ והם בשלהם ''אחר כך שתרצי לא בטוח שילך...'' מה אתם אומרים?! שתחררו לי מהרחם!!
אגב- כל הכבוד לבעלך!
 

שירןג7

New member
חצופים

בסופר עוד.. לא פחות ולא יותר.
כן, אני מתה על זה שהוא מגן עליי חח
 

kimkar

New member
כן בסופר...ועוד

אמא שלי משתפת איתם פעולה...אין לתאר.
למזלי אני עוד לא הגעתי למצב שבעלי צריך להגן עליי. הוא לא נמצא איתי בסיטואציות כאלה.
במשפחה לא שואלים יותר מדיי. נותנים לנו אוויר. הם מתרכזים כנראה בלידה ההולכת וקרבה של אחותי הגדולה. וטוב שכך...מקנה לי קצת שקט לזמן הקרוב עד שיגיע הבקרוב אצלך ששנוא עליי כל כך.
 

שירןג7

New member
וואי ה"בקרוב אצלך"

הנורא הזה... כאילו מה? ואם אני לא רוצה? ואם אני בטיפולי פוריות? כל כך חסר רגישותתתת סתמו ת'פה כבר!!!
חחח אמהות הן כאלו. למרות שזה לא העניין שלה גם.
ושתביני, שאלו אותנו סתם בנות שאנחנו מכירים שלום שלום בטיול... לא מישהו שיש מה לדון איתו על זה. והן עוד יזמו את השיחה. "נו שירן, לא שואלים אותכם כל הזמן בשפחה?... בעלי חרדי לשעבר. אז אצלם ילדים זה דבר שבשגרה.
אני אסתובב עם הכתבה הזאת בתיק, ואחלק לאנשים.
 

kimkar

New member
לאנשים כאלה שאני לא מכירה

ובכלל מעזים לשאול אותי אני אומרת ''אולי אני מנסה ולא הולך לי?!'' נותנת להם להחוויר ואז כדי לצאת מהמצב הלא נעים אני אומרת ''סתאאאם...''
פעם בעבודה צחקתי על זה ואמרתי שלא עובר יום מבלי שמישהו זורק הערה ואז אחד העובדים שהוא במקור מאיטליה אמר לי שרק בישראל ככה חוצפנים שאצלהם באיטליה לשאול בנאדם במה הוא עוסק למחייתו נחשב כחוצפה אז קל וחומר לשאול על הריון.
בא לי להיות איטלקיה רק לתקופה הזו של הניסיונות;)
 

שירןג7

New member
תני לי להגיד לך

שלא רק שם! בכל אירופה, ובארה"ב. לא שואלים אנשים על העניינים הפרטיים שלהם...
ולמה רק בתקופת הניסיונות?
 

Kasey

New member
ממש מעצבן אותי

לקרוא מה אמרו לך. מה זה עסקם מתי תיכנסי להריון? ומאיפה אם יודעים אם הולך לך או לא? אוף
אני ממש מתעצבנת בשבילך.

לא ידעתי שבאיטליה זה נחשב ללא מנומס, מעניין... אבל אני יודעת שבארץ שואלים אותך כמה אתה מרוויח ובחו״ל זה נחשב לחוצפה גדולה. וידיד שלי מאוסטרליה אפילו לא ידע אם לאחותו יש בן או בת בבטן, וזה ממש נראה היה לו לא עניינו. יש כזה הבדל... אני לא אומרת שצריך להגזים, אבל אנשים בארץ באמת דוחפים את האף להמון מקומות שלא צריך.
חשבתי שבקרוב אצלך זה קטע עם חתונות, לא ילדים... מתברר שגם וגם.
 

שירןג7

New member
מאז שהתחתנתי

כל שני וחמישי שואלים אותי. אני נשואה כבר 3 וחצי שנים. תעשי חשבון כמה פעמים שאלו אותי, וכמה פעמים אמרו לי "בקרוב אצלך"...
אמא שלי חח התחילה לדבר עם אשתו של בן דוד שלי על זה שאני לא רוצה ילדים עכשיו ושתדבר איתי על זה...
החוורתי. כולם כל הזמן מדברים על ההריון שלי חוץ ממני. ולא יודעים כמה כואב לי בפנים. מה שאני אגיד שאני רוצה וזה קשה ולוקח זמן?! אם אני אגיד כזה דבר עוד יותר ידברו עלי כל היום. אגב אצלנו במשפחה אין גבולות בכלל. כל דבר מתערבים, כל דבר שואלים, כל דבר מחטטים. 3 דודות שלי אמרו לי בלי להתבלבל פעמיים כמה השמנתי... אחת אמרה "השמנת מסיבה טובה או סתם"?
בקרוב אצלך זה מזעזע, אין לי מילים. גם לפני שרציתי ילדים או לא יודעת מה, בחיים לא אמרתי את זה כי אני יודעת שזה חסר רגישות. ביטוי ישראלי מעצבן...
 

Kasey

New member
וואו נשמע ממש קשה

גם המשפחה הקרובה לא יודעת?
מעצבן לשמוע כמה אנשים נדחפים וחסרי רגישות. אני הייתי אומרת להם משהו ושותלת אותם, אבל זאת אני.
 

שירןג7

New member
ממש לא

אבוי אם הם ידעו... קודם כל, כל המשפחה הקרובה והרחוקה וגם מי שלא משפחה ידע אחר כך... יתחילו לחפור לי, להטיף לי, להגיד לי מה לעשות, לעקוץ אותי, להגיד לי "את רואה? למה חיכית? למה לא הבאת ילדים ישר כשהתחתנת? עכשיו זה יחזור אלייך". פשוט בלתי אפשרי להגיד. אני לא משתפת אותם בכלום בחיים שלי. יש אנשים שהם כמו משפחה שלי ואותם כן אפשר לשתף. לצערי לא בורכתי במשפחה מפרגנת.
 

Kasey

New member
חיכית למה? לגיל 24?

אנשים לא נורמליים, סליחה שאני אומרת.
חבל שהם כאלה, אבל אני בטוחה שאת מכירה ויודעת עם מי אפשר לדבר ועם מי לא.
 

Kasey

New member
ממש...

אני מסכימה שלא צריך לחכות יותר מדי, אבל בשנות העשרים שום קשיים בפוריות לא קשורים לגיל. מה לעשות, לפעמים יש קשיים שלא קשורים לגיל. אנשים צריכים סדרת חינוך בנושא הזה... בעצם בכל מיני נושאים
 

kimkar

New member
כן זה באמת מעצבן!!

באמת שלא עובר יום מבלי שאני שומעת לפחות 5 פעמים מה קורה עם תינוקי...
 

Kasey

New member
נראה לי מישהו יגיד לי משהו כזה

אני מה זה אשתול אותו וזה בכלל לא האופי שלי בדרך כלל.
 
למעלה