שרשורפואי וטיפולייט לאמצע שבוע

חן1986

New member
הזרעה

בנות מישהי עוברת הזרעה? אפשר קצת רקע.. איך התהליך? כאבים ? צריך לקחת הורמונים וכדומה. כל פיסת מידע יעזור :)
 
תלוי

עניין ההורמונים תלוי בתכנית הטיפול. יש הזרעות ללא הורמונים, מבצעים מעקב זקיקים עם בדיקות ומתזמנים ביוץ עם או בלי אוביטרל. יש גם הזרעות עם נטילת הורמונים. תהליך ההזרעה הוא פשוט, החצי נותן זרע, עושים לו שטיפה / השבחה ו״מצמצמים״ אותו למבחנה קטנה, מגיעים לרופא, פותחים רגלים והוא מחדיר את הזרע בעזרת צינורית דקה.
 

orange star

New member
ומוסיפה

זה לא כואב. זה די דומה לבדיקה גניקולוגית רגילה עם מפסק / בדיקת פאפ. לפעמים יכולות להיות קצת הפרשות ורדרדות אחרי.

בהצלחה!
 

חן1986

New member
תודה רבה!

תאמת שבדיקה רגילה תמיד מלחיצה אותי ;) אבל זה נשמע פחות רע ממה שדמיינתי.. הרגעתן אותי. יש לי את החודש הזה לתקווה אחרונה בלי להתחיל את התהליך של ההזרעה. תודה רבה ! שיהיה לכן בהצלחה!
 

orange star

New member
מה הכוונה הזרקת חומר? אם את מדברת על הורמונים

ניתן לעשות עם הורמונים ובלי, כפי שאמונה אופטימית כתבה. בעיקרון הזרעה על בסיס טבעי תהיה רלוונטית בעיקר כשיודעים שיש רק בעיית זרע ואצל האשה הכל בסדר.
בדר"כ, אם בסבב ראשון טבעי אין הצלחה הרופא ימליץ לעבור להזרקות כי זה יותר אפקטיבי. כמו כן בדר"כ כן משלבים הזרקת אוביטרל לתזמון הביוץ.

אם התכוונת להכנסת הזרע לאשה, זה נעשה על ידי צינורית ארוכה, שוב דומה לבדיקת פאפ.
 

שירןג7

New member
בנות רק לשם הבהרה לגבי זרע

אין דבר כזה השבחת זרע. אי אפשר להשביח את הזרע עצמו. מה שעושים זה בוררים את המשובחים ביותר ומחדירים אותם.
 

שירןג7

New member
היי חן

אני גם לקראת... אם תרצי לשתף/לשאול/לחלוק את מוזמנת בכיף :)
 

חן1986

New member
תודה חמודה.. כנ״ל!!!

לפי מה שהבנות רשמו זה לא נשמע נורא כמו שדמיינתי .. מתי את מתחילה?
 

שירןג7

New member
אני לצערי

לא יכולה להתחיל עד עוד חודשיים משום שאין לי חיסונים נגד אדמת ואבעבועות. מה שכן זו אחלה הזדמנות להכין את הגוף מבחינת בלוטת התריס וההורמונים. ההמתנה כבר מורטת עצבים פשוט מתסכל. בדיוק אמרתי לבעלי שבא לי לישון ולקום עוד חודשיים..
 

חן1986

New member
כן לי היה שלושה חודשיים

המתנה מהרגע שקבעתי תור, ההמתנה קשה מאוד. אבל אני החלטתי שאני מנצלת את זה להירגע. חודש קודם לא בדקתי כלום, לא ביוץ לא מעקב זקיקים וממש הייתי רגועה. ובאמת היה לי איחור של 6 ימים.. כנראה זה היה כימי. אבל לפחות קצת נרגעתי אחרי שנה וחודשיים של נסיונות.. גם החודש רק בדקתי ביוץ.. מנסה להמשיך להירגע . גם לי יש בעיה בבלוטת התריס .. והרופא אמר לי שבמידה ואקבל הורמונים בהזרעה צריך שוב לשנות מינון של הכדור ..
 

שירןג7

New member
יש משהו בזה

שלא חייבים להוכיח שום דבר... זאת אומרת חודשיים אמור להיות לי שקט ואני לא אמורה להתעסק כל הזמן ב-היה ביוץ, לא היה ביוץ, החום עלה, לא עלה, יוא"בים וכו' זה מרגיע.. והאמת, מפתה אותי להתגרות בגורל. הרופאים אמרו לא להיכנס להריון... ואם אני לא אמנע ואכנס? מה יקרה? מעניין...
יום שישי יש לי תור לגבי בלוטת התריס אצל רופאת המשפחה אצל מומחה יש לי רק עוד חודש וחצי. מקווה שזה יעזור הטיפול הראשוני... אני פשוט סובלת. מחום, מעייפות.. ולמה צריך לשנות את המינון? ההורמונים האחרים משפיעים על הבלוטה?
 

חן1986

New member
אמרו לך לא לנסות להיכנס

בגלל בלוטת התריס ? יש לך חוסר בפעילות בלוטת התריס? כנראה שהורמונים משפיעים גם אני לא ידעתי. אני כבר אחרי שבלוטת התריס התאזנה.. אני רק מחכה שהתור יגיע .. לכן אני מנסה בלי בדיקות. בכל מקרה אם את לא יכולה לנסות אז תנצלי את הזמן לנסות להירגע (יודעת שזה קשה תאמיני לי) אבל תנצלי את הזמן בלי בדיקות ביוץ, מעקב זקיקים וכו. אני מניחה שנתחיל את ההזרעות נעשה מספיק בדיקות ..
 

שירןג7

New member
לא, לא בגלל זה

בעצם גם בגלל זה. הגוף פשוט לא יחזיק הריון עם רמה מאוד גבוהה של בלוטת התריס. האיסור המוחלט הוא בגלל החיסונים נגד אדמת ואבעבועות... ואין לי מעקב זקיקים מהסיבה הפשוטה שאין אחרי מה לעקוב. יש לי שילוב מרכיבים מנצח: תת פעילות של בלוטת התריס, שחלות פוליציסטיות, ואני לא מחוסנת. ממש כיף. הרופאה פתחה את התיק ואמרה: "מעניין"... אמרתי לה אותי זה ממש לא מעניין אז היא אמרה, צודקת, ברפואה עדיף לא מעניין.
ובוודאי שההורמונים משפיעים. סטייה קלה בהורמונים מספיקה כדי שלא ניכנס להריון.
יש לי חודשיים להתכונן. הלכתי גם לפרופסור מספר אחת פה והוא תקף את כל המישורים חח לרדת טיפה במשקל- שזה קשה בטרוף :(, לאזן את בלוטת התריס, להתחסן, נתן לי תרופה שאמורה לעזור עם השחלות הפוליציסטיות, ולהגיע אליו בעוד חודשיים לאיקקלומין+ הזרעות. שאלוהים יעזור לי... כבר אין לי כוח!
 

חן1986

New member
קודם כל שולחת חיבוק מחזק!

התכוונתי שהורמונים משפיעים על בלוטת התריס .. ורופאים לפעמיים יכולים להיות ממש חסרי התחשבות במה שהם אומרים:/ לפחות גילת את כל הבעיות ועכשיו את יכולה לטפל בהכל ובעזרת ה׳ אחרי שהכל יתאזן ויסתדר תתחילי לנסות ברגל ימין ומקווה שתקלטי מהר מהר!! אתם מנסים כבר הרבה זמן ? או שגלית את הכל לפני שהתחלתם לנסות? גם לי שגילו את הבעיה בבלוטת התריס אמרו להפסיק לנסות מיד כי גם אם אצליח להיכנס להריון הגוף לא יחזיק ובכלל שרוב הסיכוים שלא אצליח..
 

שירןג7

New member
לא הבנתי חח

בלוטת התריס מייצרת הורמונים :)
גיליתי את כל הבעיות עוד בגיל 16.. כאשר קיבלתי מחזור פעם בשלושה חודשים והייתי בבית חולים בגלל התעלפויות וכאלו.. כבר אז! בגיל 16 אמרו לי שיהיו לי בעיות להיכנס להריון. לא יודעת מי הרופא הטיפש שאומר כזה דבר לנערה.. אני פניתי חודשיים אחרי שהפסקתי אמצעי מניעה לרופאה בגלל שידעתי על הבעיות. אני כבר חצי שנה בלי אמצעי מניעה עד כה 4 מחזורים וזה רק הולך ומחמיר.. בבלוטת התריס גם תמיד היו בעיות. היו לי מקרים בגיל 17-18 שזה היה קרוב ל12! ואף אחד לא טיפל... תמיד סבלתי מחום ועייפות והייתי בטוחה שזו אני... לא קישרתי בין זה לבין הריון ורק כמובן כשהגיעו תוצאות הפרופיל ההורמונלי ביררתי והבנתי שזו גם בעיה.
בעלי אומר לי שעדיף שיודעים מה הבעיה כי אז אפשר לטפל מאשר כאלו שהכל "תקין" ופשוט לא הולך... לא יודעת מה עדיף באמת. וחיבוק בחזרה! הלוואי וילך מהר לשתינו.
 

חן1986

New member
חחחח

בלבלנו אחת את השניה. רשמתי שהרופאה אמרה לי שכשאר אתחיל הזרעות ובמידה ואקבל כדורים של הורמנים אצטרך לשנות את המינון ... ברור שעדיף לך לדעת מהבעיות ולטפל ואז לנסות.. אני אישית פתאום צץ לי הבעייה בבלוטת התריס. חצי שנה בערך לפני שגילתי עשיתי בדיקות והכל היה תקין לגמרי.. ופתאום צץ לי הסיפור הזה ולא ידעתי ובגלל זה התעכב לי הרבה חודשיים שהלכו סתם לפח. אז לפחות את מודעת ויודעת שצריך לטפל ולא מנסה באוויר ..
 
אוף....


אז היום חזרתי על הבטא אחרי שלפני יומיים הייתה 38, עכשיו היא כבר 17 והדימום מתחזק..אין הריון..
השאלה היא האם זה קריטי ללכת לרופא? (זה החודש השני שאנחנו מנסים)
יש צורך לחכות חודש לפני שמנסים שוב?
 
מבאס

גם לי היה ככה בחודש שעבר.. מה שנקרא הריון כימי.. הייתי אצל הרופאה והיא אמרה לי לראות רק שהבטא מתאפסת וזהו אין מניעה לגבי החודש הבאה...
 
למעלה