המלצה. "נמצא הגורם להפלות חוזרות"

תמרלה

New member
מומלץ לפני ההריון ולא אחרי!!

מרגיז לקרוא שיש משהו שיכול למנוע הפלה וממליצים לעשות את הבדיקה רק אחרי שכבר הפלת!! ועוד שזה משהו שניתן לפתור אותו בעזרת תרופה!!! וכל זה למה? בגלל שזאת בדיקה יקרה ולא בסל של הקופה! זה מאוד מכעיס אותי לחשוב שאם הייתי יודעת לפני שנה שיש לי בעיה בקרישות יתר, הייתי יכולה למנוע את ההפלה, ואני אוסיך עוד משהושכדאי לדעת יש עוד בדיקה שלא נכנסה ל"סל" הבדיקות לפני הריון - לא בודקים אם יש -"פרבו ווירוס" זה ווירוס שפוגע רק בעובר ואי אפשר לדעת אם נדבקת - רק בבדיקת דם שכמובן יקרה ולוקחת הרבה זמן עד שמקבלים תוצאות! אבל אם את יודעת שאת בדיוק נדבקת אז את תחכי עד שהוירוס יעלם כי ברגע שהיה לך פעם אחת את מחוסנת, נכון שאפשר להדבק במהלך ההריון אבל אפשר גם למנוע מראש! אז אולי אני מוציאה פה תסכול כי הפרבו ווירוס -היה הסיבה להפלה בראשונה ולגבי קרישות יתר, רק עכשיו אחרי שתי הפלות - הרופא שלח אותי לפני חודש לעשות בדיקה ושבוע הבא אקבל תשובה, אז טוב שחוקרים את הכל ולפחות יש לזה תרופה, אבל למה לא להקדים תרופה למכה ?????????
 

פּוֹנְג

New member
נראה לי שזו איזו שהיא 'קמצנות' של

קופות החולים שלנו. כי אמנם מה שלא בסל הבריאות אנחנו נצטרך לשלם מכיסינו, אבל מה שכן בסל הבריאות הם משלמים. תגידי, יש לך מושג כמה יקר זה? (או שאם שלחו אותך אחרי הפלות אז הקופה מימנה את זה בכל אופן...?)
 

תמרלה

New member
לשלם מחיר לרגשות

זה המחיר שאנחנו משלמות! כן יש את הנקודה מי משלם ? ונכון שזה יקר ואחרי ההפלות הקופה משלמת ( שלחו אותי אחרי ההפלה והקופה מימנה !!) אבל העיניין הוא יותר -הידיעה! אם היו אומרים לנו שצריך לעשות את הבדיקות הללו וזה יכול למנוע את ההפלה - אני מאמינה שרוב הנשים לא היו חוסכות ומעדיפות לשלם לבדיקות אפילו באופן פרטי! מה שאני אומרת שלא אומרים לך -תבדקי כך וכך - זה לא ברשימה בכלל של בדיקות לפני הריון!! אמרה לי מומחית למחלות זיהומיות בקשר לפרבו ווירוס- שלדעתה עוד כמה שנים זה יהייה בבדיקות השיגרתיות לפני הריון, פשוט בארץ רק החלו לחקור את העיניין, אין מספיק מודעות לכך וגם לא ידע !! אני קבלתי תשובות שונות לגבי מתי מותר להכנס להריון אחרי שזיהו את הפרבו ווירוס, ומזל שמצאתי את הרופאה הזאת ששלחה אותי3 פעמים לעשות את הבדיקה היקרה הזאת עד שנתנה לי "אישור" להכנס להריון!! כי כל עוד יש נוגדנים בדם זה ווירוס ספירלי שיכול לחזור בגלים, וצריך לחכות שיהייה שלילי לגמרי!! אז היא לא חסכה בדיקות וגם אפילו בקשה רשות לקחת דם למחקר- אז אני תרמתי את חלקי למדע ופשוט מרגיז אותי לשמוע עכשיו על הקרישות יתר! ומי יודע אולי יש עוד דברים שאני לא יודעת? ומה עם כל הספרים שמוציאים עליהם כספים - בהם זה כתוב???? אז מצטערת עם אני נשמעת כועסת אבל זה יותר מתסכול - ואולי זריך להביא יותר למודעות -שנשים ידעו את מה שלא אומרים להן הרופאים.
 

פּוֹנְג

New member
את כועסת ובצדק. אין לך על מה להתנצל

אני מבטיחה לעצמי לזכור לבקש את הבדיקות האלו (אפילו אם זה יהיה על חשבוני, אחרי הכל חסכתי הרבה כסף בזכות בבדיקות הגנטיות, זו שבן זוגי הוא מזרחי ואני לא
ואני יכולה להשקיע את זה בבדיקות הללו) ברגע שאני אחזור למסלול הנסיונות. נראה מה יאמרו לי אז...
 

תמרלה

New member
שווה בדיקה?

אני לא יודעת למה את מתכוונת "הריונות כימיים "? ומה כולל - הבדיקות לקרישות יתר או הפרבו ווירוס ? אבל בכל מקרה תשאלי את הרופא שלך, או תפני את השאלה בפורום מומחים שרופאים יענו לשאלה הזאת! אני למדתי על בשרי -שלפעמים צריך ללמוד מה לשאול ואילו בדיקות לבקש.
 
למעלה