מבייצות ביחד לתחילת שבוע

Kasey

New member
תהיות בנוגע לחודש

טוב, אז הגענו ליו״מ 7 ונראה לי שהמחזור די מאחוריי.
בחודש הראשון ניסינו קמפורים יום כן יום לא בימים המתאימים לפי מחשבון ביוץ, ובסוף יצא איזה שלושה ימים רצוף בסביבות הזמן המתאים כי היינו בחו״ל והלכנו על מתי שהסתדר.
בחודש השני הוספתי ערכת ביוץ שדי בלבלה והלחיצה אותי, אבל אחרי חודש נוסף של ניסיונות אני יכולה לומר שבסביבות היום ה-11-12 אכן הייתה התחזקות פסים (אני שותה הרבה יותר מדי בשביל הערכות האלו). קמפרנו יותר מאשר יום כן יום לא, אבל לא ממש כל יום. אני חושבת שלושה מתוך 4, בנוסף לקמפור מוקדם יותר אחרי המחזור.
בחודש השלישי כיוון שהבנתי שמחזור שלי מאוד סדיר ולא רציתי להילחץ בדקתי רק ביום ה-12, היו פסים חזקים. קמפרנו ב-10, 12,13,14 אם אני זוכרת נכון (וכמובן גם מתישהו בהמשך החודש אבל כבר מאוחר מדי כנראה).
נשאלת השאלה האם ללכת הפעם על גישת יום כן יום לא? טוענים שבגדול טוב יותר לעשות רצף אם רואים ביוץ, ומצד שני אם ספירת הזרע פחות טובה עדיף לסירוגין. לא בדקנו עדיין ואין סיבה לחשוב שיש בעיית זרע, עם זאת להרבה גברים היום יש איזושהי ירידה, וגם הגיל עושה את שלו... אוטוטו יום הולדת 39 עבורו.
אני יודעת שאין לזה תשובה בלי בדיקות, ובכל זאת תוהה - לעשות יום כן יום לא נניח אפילו מיום 8 ועד יום 18 כדי לכסות הכול, או לעשות איזשהו רצף סביב בדיקת ביוץ חיובית?
 

Kasey

New member
מחזור אגב בחודשים האחרונים

סביב 27 יום. לפני חודשיים צץ ביום 26 בערב והחודש ב-28 בבוקר, לפני כן חודשיים או שלושה של 27 יום.
 

נריש3

New member
אנחנו הולכים על יום כן יום לא

בדיוק מהסיבה שציינת, אני יודעת גם שזרע נשאר בגוף ליותר מ-24 שעות וזה מכסה את היום שאחריי\ את היום שלפניי..
חוצמיזה למי יש כוח ליום כן ויום לא?.? חחחח
 

stimp228

New member
אני בעד יום כן יום לא

זרע יכול לשרוד גם 72 שעות.... אבל לרוב זה בסביבות ה-48 שעות. כמו כן זה פחות מעייף ונותן הפוגה.... אם את מרגישה צמש את הביוץ אין בעיה לקמפר יומיים ברציפות אבל יום כן ויום לא בהחלט אמורים להספיק
 

lililiel

New member
באופן אישי

אני בעד יום כן יום לא
כי חייבים טיפה לנשום ולא להיות בלחץ של כל ערב חובה...
וכמו שאמרו פה, הזרע שורד אפילו יומיים בנרתיק אז יום כן- יום לא אמור לכסות מהבחינה הזו
 

orange star

New member
תשמעי אין באמת תשובה נכונה..

כפזמניקית רצינית בפורום הזה , אני יכולה להגיד לך שהיו כאן בנות שנכנסו להריון מיום כן ויום לא (וכך גם אני בהריון הראשון שלי), ובנות שנכנסו מפעם אחת בודדת , ועד לבנות שקימפרו ללא סוף סביב הימים החשובים וכך נכנסו להריון .
בגדול , כל עוד אין בעית זרע ידועה, זה לא ממש משנה כל עוד תכסו את הימים החשובים. לעשות יום כן יום לא זה "מספיק" . ואם בא לכם עוד, אז עוד


בהצלחה!
 

Kasey

New member
רוב תודות בנות

לפי מה שקראתי הסיכויים טיפה יותר גבוהים כשעושים כל יום בימים שממש סביב הביוץ, אבל לא בהרבה, וכאמור זה תלוי גם בספירת הזרע. אכן פחות מתיש מרצפים... אם כי אולי אגדיל קצת את הטווח (נניח יום 8 עד 18 לסירוגין כמו שאמרתי, אם נעמוד בזה...). המחזור סדיר למדי, אז אני מניחה שנכסה ככה את הימים החשובים גם בלי ערכות ביוץ.
 

lily85

New member
אני נקלטתי החודש ומה שעשינו זה

התחלנו לקמפר רק ביום שבדיקת הביוץ יצאה חיובית לגמרי ולא לפני. קימפרנו כל יום עד יום אחרי שיצאה שלילית
סך הכל 4 פעמים. בחודשים הקודמים התחלנו לפני שיצאה חיובית ולא הצליח.
בהצלחה!!!
 
יש ספר באנגלית שנקרא sperm meets egg plan

וקראתי בקבוצות אחרות שהרבה נשים מנסות את הגישה הזו ונקלטות. ממה שאני זוכרת מקפרים יום כן יום לא כל החודש (אחרי הוסת כמובן) ואז ביום שהבדיקה יוצאת חיובית, ביום שאחרי ועוד יום בנוסף. אחרי זה חוזרים ליום כן יום לא.
יכולה לספר עלינו, הוא בן 37, החודש שנקלטנו קימפרנו 3 ימים רצוף, הפסקה של יום ואז עוד יומיים או שלושה רצוף.
 

Kasey

New member
שוב תודה

אני מניחה שלסירוגין כל החודש טוב למי שלא יודעת מתי הביוץ, ואכן הבנתי שאם מזהים ביוץ כדאי לעשות רצף, כך עשיתי בחודש שעבר. מצד שני, כיוון שהיו לנו גם רצפים, אז החלטתי החודש לנסות את גישת היום כן יום לא. אם הייתי יודעת בוודאות שיש אחלה זרע, אז כנראה טוב הרצף. ככה קצת קשה לדעת. האמת שקראתי על זה לא מעט באינטרנט והדעות חלוקות. אם בטוח שאין עניניני זרע אז כנראה סביב הביוץ עדיף רצף. כך או כך כנראה ההפרשים באחוזי ההצלחה לא מאוד גדולים. הזרע אכן יכול לחיות כמה ימין בתוכנו אבל רק כשמתקרבים לביוץ.
 

Kasey

New member
כבר קצת התבלבלתי

לפי חשבוני הביוץ המחזור שלי 27 ימים, אבל אם סופרים גם את היום הראשון של הדימום כפי שצריך לעשות, אז המכשפה מופיעה ביום ה-28... בכל מקרה התלבטנו אם לקמפור לסירוגין בימים הזוגיים או האי זוגיים... התוכניות שלי להיום לא יצאו אבל זה רק יום 8...
יש לשער בכל מקרה שהביוץ הוא או ביום ה-13 או ביום ה-14, לא בטוחה איזה מהם.
 

Kasey

New member
*מחשבוני... לקמפר

תיקון אוטומטי שמקלקל ושגיאות הקלדה...
 

orange star

New member
אני באמת לא חושבת שזה משנה.

אני יודעת שזה נשמע ממש קשה, אבל מניסיון , כשאת מגיעה לרמה כזאת של חישובים , חלק מההתעסקות בזה מלחיצה ולדעתי עושה את האפקטי ההפוך.
נסו לזרום עם מה שיש. בעיקרון יום הוסת החדש הוא שוב יו"מ 1, לא סופרים אותו פעמיים, אז אם המחזורים שלך 27, יש לשער שהביוץ סביב יו"מ 13. בין אם זוגיים או אי זוגיים תזכרי שמספיק זרע אחד !
בהצלחההה
 

Kasey

New member
זה נכון שבאיזשהו שלב בחודשים הקודמים כבר

השתגעתי מזה.
תודה רבה ונקווה שיהיה החודש דייט זרע-ביצית מוצלח!
 
עזרה בתזמון ביוץ או מה לא בסדר?

מנסים להרות. הריון רביעי (בתקווה) אחרי 3 ילדים.
הוסת שלי מאוד סדירה - כל 2-3 לחודש כמו שעון דוקסה.
הוסת האחרונה היתה ב- 3/5. כבר 6 ימים עם בדיקות ביוץ ומשום מה, למרות כאבי הבטן המבשרים אצלי תמיד על בוא הביוץ, הערכות מראות תוצאה שלילית באופן מוחלט. יכול להיות? אני מחשבת משהו לא נכון? איך יכול להיות שהביוץ לא מגיע?
מקפידה לבצע בדיקת ביוץ (מקלון) באותה שעה, לא לשתות הרבה לפני הבדיקה. לכאורה עושה הכל נכון....ובכ"ז.....

חשוב לציין שבהריונות הקודמים בדיקות הביוץ עבדו לי נפלא (אם כי חברה אחרת...)
 

שירןג7

New member
גם אני הייתי

פעורה בנושא עד לא מזמן. :D יומ זה יום מחזור יואב זה יום אחרי ביוץ
 
למעלה