קיטורים ותמיכה לסופ"ש

Kasey

New member


ביומיים לפני שקיבלתי כבר היה לי קשה לישון מרוב מתח... פשוט איום ונורא.

לי הכי עזר להיות עסוקה בדברים אחרים. זה היה יותר קל במהלך השבוע, בעבודה וכו', בימים שהיו עמוסים... מהבחינה הזו אני יכולה להתנחם שכנראה הולך להיות לי חודש נורא בעבודה, אז הימים יעברו מהר... מצד שני נקווה שכל הלחץ הזה לא יפריע לי להרות...

חן - את יותר חזקה ממני, אני פעמיים בדקתי עוד לפני האיחור ורק התאכזבתי ובזבזתי שלוש ערכות (טוב, באחד החודשים חשבתי שיש לי איחור של יומיים כי מישהי פה שכחה שבפברואר יש רק 28 יום
). ובעיקרון המחזור שלי כל כך סדיר שפשוט לא הספקתי להגיע לשום איחור משמעותי...

שירן - ראיתי שהגיע המאורע הלא רצוי
 

Kasey

New member
ל-Angie88

ראיתי את ההודעה של בספירת מלאי... מצטערת...


אני לא יכולה לדמיין לי כמה זה קשה אחרי כל כך הרבה זמן.

חיבוקים ועידוד לכל מי שברשימה. שנזכה במהרה לבשורות טובות
 

חן1986

New member
אם הייתי יכולה

לישון עד איחור של חמישה ימים זה היה הכי טוב ;) דווקא לי בעבודה הזמן עובר יותר לאט, אתמול לא הצלחתי להתרכז בעבודה והיה לי עומס מטורף .. זה סתם הציק לי.. ואני גם לא כזאת סבלנית אבל הפעם הבטחתי לעצמי לחכות לאיחור של כמה ימים, נמאס לי להתאכזב. גם אם זה יהיה כימי מעדיפה לא לדעת.. לראות 2 פסים ובסוף כלום סתם כאב לב כפול. יותר מפחדת מאשר סבלנית ;) אנסה להעסיק את עצמי מה שיותר.. מאחלת לכולנו שבקרוב נקבל בשורות טובות!
 

חן1986

New member
כי

זאב מאכזב לראות תשובה חיובית לשמוח ואז בסוף כלום.. אם הייתי רואה שכל פעם מאחר וכו אז הייתי עוקבת ובודקת אבל בשביל פעם אחת או פעמיים שזה קורה מתוך יותר משנה של נסיונות אני עדיפה לא לאשלות את עצמי..
 
חפרתי אבל

אני מפחדת נורא!! ממש מתה מפחד . פעם קודמת היה הפלה ממש בהתחלה ואני כ"כ רוצה שהנוכחי יחזיק מעמד!! הפסים היו חזקים יחסית לפעם קודמת וזה היה רק אחרי איחור של יום וחצי... ועדיין...... מה הסיכוי שזה יהיה תקין ובסדר?
 
אני

כל רגע לוחצת על הציצים לוודא שהם עדיין כואבים ושההריון עדיין שם. כאילו זה מה שיקבע. קבעתי תור לבדיקת דופק. ובדיקת דם לבטא שאעשה ביום שני ואני מפחדתתתת
 

Kasey

New member
מבינה אותך

תנסי להתרכז בחיובי. אני משערת שאחרי הפלה יש המון חששות, אבל לצערנו לא הכול אנחנו יכולים לדעת או לשלוט בו. זה קורה לפעמים, אבל אין שום סיבה שזה יקרה שוב. תנסי להירגע (אני יודעת שקל להגיד) ומאחלת לך שימשיך תקין וטוב.
 

stimp228

New member
מאמי לנשום עמוק.....

מה שצריך לקרות יקרה.... אין מה לעשות. צריך להתמקד בחיובי בלבד ולהאמין קזה שם בשביל להישאר.... הבדיקות בטא וus לא הכי יעזרו.... אז תראי שהכל בסדר אבל יום למחרת עוד פעם יתעוררו הפחדים... אין לזה סוף :) תחייכי ותאמינה.... זאת העצה הכי טובה שיש לי לתת לך.
 
למעלה