עוד שאלונת לגבי ביוץ

pegasus2

New member
עוד שאלונת לגבי ביוץ

האתרים באינטרנט מבלבלים. אומרים 14 יום לפני המחזור הבא יש ביוץ... אבל לא הבנתי אם 14 יום לפני המחזור זה הביוץ עצמו או הקפיצה בהורמון? חודש שעבר עשיתי לראשונה בדיקות ביוץ והמחזור הגיע ב י ד י וק שבועיים אחרי שבדיקת הביוץ הייתה חיובית. כאילו הביוץ היה באותו רגע?
 

Mis Anna

New member
יכול להיות

שהביוץ הגיע גם יום למחרת והלוטאלי שלך קצר יותר פשוט. השלב הלוטאלי הוא השלב בין הביוץ למחזור הוא משתנה מאישה לאישה אבל אצל אותה אישה אמור להיות קבוע כלומר הוא נע בממוצע בין10-16 יום כלומר אם למשל בייצת היום בוודאות והמחזור מגיע לדוגמא עוד 12 יום אז הלוטאלי שלך הוא 12 וכך יהיה גם חודש הבא.
אז יכול להיות שבייצת באותו רגע ויכול להיות שגם יום או יומיים אחרי והלוטאלי שלך קצר יותר. זה משהו שאם תעכבי חודשיים שלושה כבר תזהי. ואם המחזור קבוע אז עוד יותר טוב. בכל מקרה יש לזכור שהגוף לא מכונה ויתכנו שינויים מגורמים כאלה ואחרים.
 

pegasus2

New member
עד כמה שאני יודעת זה השלב הלוטאלי שקבוע!

מכל ספרות שקראתי וזה מה שמוזר לי
 

Mis Anna

New member
מה מוזר בדיוק

הביוץ הוא בדר"כ ביום שבוע הבדיקה כבר הופכת לשלילית. אז משם תראי כמה ימים יצא לך וזה כנראה הלוטאלי שלך. בכל מקרה את צריכה יותר מחודש אחד של מעכב כדי באמת לדעת
 

Mis Anna

New member
אהה

לא הבנתי שזה לא קבוע אצלך.. כמו שאמרתי אנחנו לא מכונות.. ומה שכתוב זה לא תמיד מה שיש. וצריך גם לוודא שאת מזהה ביוץ והכל.
 
למעלה