פסים... בטא.. דופק.. לתחילת שבוע|גאווה

לולי283

New member
בשעה טובה!!!

אנחנו באותו יוא"ב...קטע קטע!
שימשיך תקין ומשעמם עד לידיים מלאות!
 

merlion

New member
מזל טוב


הפסים נראים מעולה!
שיהיה בשעה טובה!

הריון בריא, קל ועגלגל
 

לולי283

New member
יפה לי פסים?

אז אחרי שבכיתי לכן בהפלה, במחזורים שבאו אחר כך ובדיוק לפני שבוע כשטענתי שלנצח אנסה להכנס להריון...סופסוף מצאתי הצדקה לכל פרצי ההורמונליות האלה, אני בהריון. אני לא רוצה להכביר במילים כי אחרי ההפלה של ינואר אני כבר לא תמימה מספיק בשביל לחשוב שפסים בהכרח שווים תינוק, אבל כמו שהייתן כאן בשבילי ברגעים הקשים אני רוצה להיות כאן בשבילכן, כמה שאוכל. אז אני אספר קצת על הרקע ואם מישהי מעוניינת לשמוע עוד אני אשמח להרחיב... כאמור פוליציסטית (ללא פרופיל הורמונלי מתאים) שצריכה דחיפה של פרוגסטרון כדי לחדש מחזורים, יש ביוצים, מאוד לא סדירים ולקינוח שלב לוטאלי קצר. התחלתי לנסות כבר ביולי שנה שעברה, לקחתי כדור שהתניע לי את המערכת והלכתי למעקב זקיקים.בנובמבר הריתי. בינואר היתה הפלה טבעית. אני לא צריכה להסביר לכן כמה מבאס זה שכשגם ככה קשה להכנס להריון אז דבר כזה קורה. תחושה קשה של ייאוש. למזלי התנחמתי בילדה הקטנה שלי שבבית ובתמיכה של משפחה וחברים. להריון הנוכחי, שלישי במספר, נכנסתי במחזור השלישי אחרי ההפלה. חזרתי לעשות דיקור סיני, לקחתי שיח אברהם וצמחי מרפא והעליתי כמה קילו (אני בשגרה במשקל גבולי נמוך, ההריון שנפל והבאסה שבעקבותיו הוסיפו לי כמה קילוגרמים שכנראה עשו לי טוב). הפסקתי ללכת למעקב זקיקים, במקומם קניתי ערכות ביוץ באיביי ומדדתי חום השחר, ובשבילי זה עשה את העבודה לא פחות אם לא יותר טוב. ואני מקווה שזהו ושבפעם הבאה אני כבר אעדכן אותכן בדופק ובדברים חיוביים יותר.
תודה לכן על שאתן אתן. פשוט ככה...
לולי283
 

my little world

New member
המון המון מזל טוב!!!

ממש משמח אותי לשמוע שאחרי הכאב הגדול מגיעה השמחה!! הלוואי שימשיך תקין ונהדר!! :)

יש לי שאלה על הסיפור שלך... סיפרת על משקל נמוך, אני בתת משקל כל החיים, זה המשקל הבסיסי שלי ומאוד קשה לי לעלות, את חושבת שזה השפיע על הקושי להרות? תמיד היו לי מחזורים קבועים וכל חודש יש ביוץ לפי מה שאני רואה. אבל הרופאה נלחצה מהמשקל שלי והתחלתי לחשוש שאולי זה משפיע על זה שלא מצליחה להכנס להריון....
 

לולי283

New member
מניחה שהכל תלוי במידה

תראי, בתקופת הניסיון להיכנס להריון תמיד הייתי בגבול התחתון של התחום הנורמלי, אבל זה היה באופן טבעי, והבעייה שלי הייתה שלא ממש היו לי ביוצים ואח"כ שהיו הם לא היו סדירים. זו לא הבעייה אצלך.
אם מאוד קשה לך לעלות ואת לא עושה דבר כדי לרדת במשקל אז קשה לי להאמין שזו הבעיה. בסה"כ זה שיש סקאלה לא אומר שהיא נכונה לכולן. יש כאלו שיש להן מבנה צר יותר, ועצם העובדה שאת מתקשה להעלות במשקל רק מראה שאולי הטווח התקין הוא לא הטווח המתאים עבורך.
בדקת תפקודי בלוטת תריס? אם את מנסה הרבה זמן אולי כדאי שתעשי פרופיל הורמונלי לשלול בעיות אפשריות אחרות.
בהצלחה בובה!
 

my little world

New member
תודה לולי

הגעת אותי קצת :)
כן עשיתי בדיקת בלוטת התריס והיא בסדר, וקיבלתי הפניה לפרופיל הורמונאלי לעשות במחזור הקרוב (הלוואי שלא יגיע).

מאחלת לך הריון מדהים ללא שום בעיות, רק שמחה ואושר וידיים מלאות
 

merlion

New member
בשעה טובה


שיהיה הריון רגוע, בריא וקל.
ויסתיים בידיים מלאות והמון אושר!
 

stimp228

New member
הכי מושלם לך פסים!!!!!

איזו יופי!!!! מזל טוב.... שימשיך קל ותקין... והפעם באמת בלי דרמות....
מחזיקנ אצבעות לדופק מהמם וממתינה עם הארגז לאסוף קצת אבקה...
 

al107

New member
מ ז ל ט ו ב ! ! איזה יופי!!

שימשיך לך קל משעמם ומדהים!

לולי למה את מתכוונת שלב לוטאלי קצר? גם לי יש את הבעיה הזו, היו מחזורים שקיבלתי ביוא"ב 8, 9. וגם הכתמות לפני. חודש קודם הייתי עם תמיכת פרוגסטרון ולא עזר ,עדיין היו הכתמות ושלב לוטאלי קצר.

כמה קצר השלב שלך היה? האם שיח אברהם עוזר? (אני חודש שעבר התחלתי לקחת ויטמין B6ׂ...)

ושוב המון המון מזל טוב! כל כך משמח לקרוא הודעות כאלה!
 

לולי283

New member
תודה! אצלי מתחילות הכתמות ביוא"ב 8

וביוא"ב 9-10 מקבלת את הדימום הרציני. האמת שכשהבנתי שיש לי שלב שני קצר (במעקבי זקיקים לפני ההריון שנפל) רופא הפוריות ישר הציע תמיכה, אבל החלטתי לנסות עוד פעם פעמיים בלי עזרים הורמונלים מלאכותיים ולראות מה קורה. באותו מחזור הריתי אז כבר הבנתי שכנראה השלב הלוטאלי קצר, אבל מספיק בשביל להיכנס להריון. באותו מחזור גם התחלתי לקחת שיח אברהם, אבל אני לא יודעת אם זה הספיק להשפיע בטווח זמן כל כך קצר.
לפני שני מחזורים התחלתי שוב לקחת שיח אברהם ובשניהם התחילו ההכתמות ביוא"ב 8, כך ששוב אני לא בטוחה כמה זה עזר ללוטאלי,מצד שני אולי פשוט לוקח לזה זמן לעבוד? כי עכשיו כן הצלחתי להיכנס להריון.
בכל אופן אומרים שויטקס טוב בעיקר להסדיר ביוצים, ואחד מהאפקטי משנה שלו הוא הארכת השלב הלוטאלי, ולכן אם הביוץ שלך סדיר אני לא יודעת אם כדאי להכניס משהו למערכת שיכול להוציא אותה מאיזון (תאמיני לי שביוצים סדירים זה משהו שבעבר הייתי חולמת עליו...), ובטח שהייתי מתייעצת עם איש מקצוע (רפואה אלטרנטיבית או סינית).
בהצלחה מותק!
 
למעלה