בהריון? כן\לא
לסוף שבוע

my little world

New member
מבינה לליבך

גם אני אדם שאוהב שליטה, אני תמיד חייבת להבין מה קורה עם הגוף שלי.... אבל ומרגע שהתחלנו לנסות המחזור המאוד מסודר שלי התחיל להשתגע.
אני לא יודעת לענות לך על כל השאלות ששאלת, אבל אני כן יודעת שהגוף הוא לא מכונה, ויש חודשים שהמערכת לא מדוייקת.
אמרו לי גם (לא יודעת אם זה נכון) שלגוף לוקח זמן להתכונן להריון ודווקא השינויים האלה אומרים שמשהו בגוף משתנה ומתאים את עצמו.

אם מאוד קשה לך עם האי ידיעה אז אולי תעברי מחודש הבא (בתקווה שלא יגיע) למקלוני ביוץ ותוכלי לראות תשובה יותר מדוייקת, המחשבונים האלה לא כל כך מדוייקים..
בכל מקרה, תנסי לא להתרגש מהשינוי החודש, ולמרות שזה קצת קשה חכי עוד שבוע לפני שאת נלחצת. חודש שעבר היה לי ביוץ מאוחר והמחזור הגיע באיחור של שבועיים וכל הזמן הזה היו לי כאבי מחזור כאילו הוא עוד שניה בא...
 
איחור במחזור, בדיקה שלילית


היי, זוכרות אותי?
מנסים בערך שנה, לפני חודשיים הפלה טבעית אחרי הריון כימי כנראה.
מחזורים של 27-28 ימים קבוע.
היום היום ה 31, אין סימן לדם, לא הכתמות חומות כמו שיש תמיד יום לפני... כלום. בדיקת הריון מאי.ביי. יצאה שלילית הבוקר.
יש עוד סיכוי?
מתי הייתן בודקות שוב?
הלב שלי כבר נשבר מהציפיות, האכזבות, התסכולים, הכאב...
 

לולי283

New member
אולי תנסי בדיקה רגישה יותר?

עם כל הכבוד לבדיקות של איביי, אצלי הן מראות הריון אחרי עשר דקות, בתאורה מסויימת, כשאני צריכה להפעיל את הדמיון בשביל לראות פס. את מבינה לאן אני חותרת? חכי עוד יום יומיים ואם לא מגיעה הגברת המכובדה תשקיעי עשרים שקל בבדיקה טובה יותר. בהצלחה מותק!
 
השקעתי. עדין שלילי.

בעלי קנה את הבדיקה הכי רגישה - סנסו משהו אולטרא... וואטאבר. פס מפואר אחד. בינתיים אני באיחור של 4-5 ימים, כשלא היה לי איחור כזה כל השנה שאני בודקת.
רוצה לצרוח...
 

pegasus2

New member
וואי הקטעים האלה פשוט מורטים עצבים!!!

עשי בדיקת דם. לפעמים הבטא מתחילה מנמוך, לחברה שלי התחיל מ-12, לי התחיל מ-40 שזה גם לא כזה גבוה כשרוב הבדיקות מזהות רק מ-25.
בהצלחה!!!
 
בדיקה רגישה, 4 ימי איחור. אין מצב.

אני לא בהריון, ובנוסף הגוף שלי לא חזר לעצמו אחרי ההפלה. בטח בגלל זה גם לא מצאתי ביוץ.
די כבר, כל כך כואב לי שאני אפילו לא מוצאת מילים.
 

pegasus2

New member
הי. מבינה אותך

כמו גם רבות אחרות.
אני עברתי הפלה לפני 5 חודשים ומאז לא מצליחים. אצלי ההפלה הייתה יזומה בעיקבות הפסקת דופק בשבוע 11. וכן שמתי לב שגם אצלי משהו התחרפן במחזורים והם קצת התקצרו. אבל סבלנות. אל תדחקי בגוף שלך!! אני כל כך רציתי להכנס להריון כי חשבתי שההריון יעלים את הכאב של ההפלה. והלחץ והציפיה... הייתי חולה בלי סוף, פיתחתי תגובות אלרגיות לתרופות, היה לי חום גבוה שלא ירד, ומה לא... בסוף הבנתי שזה לא הוגן מה שאני עושה לגוף שלי, שאני לא הוגנת כלפיו, שאם אני לא אוהבת אותו הוא לא יאהב אותי בחזרה. והורדנו הילוך ונרגענו מהסיפור וכן אנחנו ממשיכים לנסות אבל בלי לחץ, ומאז אני לא חולה יותר לפחות. סבלנות והמון אהבה עצמית. זה יגיע.
 

nik name

New member
ממי לי היה איחור של שבועיים

ו3 בדיקות שליליות ,רק אחרי שעשיתי בטא גיליתי שאני בהריון
אז אל תשללי ,לכי תעשי בטא ולפי זה תדעי ...
בהצלחה
 
למעלה