עוד חודש מגיע לשיאו

עוד חודש מגיע לשיאו


היום cookiii איבחנה לי שהביוץ היום
ג'ינג'י ישן על הספה,פה לידי
כבר שבוע של דלקת גרון ושפעת ON/OFF. שלא להפתעתכם, היום הוא ב ON

גם אתמול היינו צריכים לקמפר והערתי אותו במיטה כשהוא מזיע, מתייפח וצמא לאנטיביוטיקה. איימתי שאני בתקופה לחוצה ושאם הוא מדביק אותי גם הפעם (כי הוא כבר הדביק לפני שבוע וחצי, המנוול) אני מסכלת לו את ההריון הזה ועושה כל מה שאסור כדי לתקוע אותו עוד חודש. ושלא יחשו חלילה שאני מאיימת סתם, למה כדי לא להתבאס על מכשפות כבר הצלחתי לשכנע את עצמי מדוע השד (או המכשפה?) לא נורא כל כך, ומדוע זה לא נורא אם אכנס להריון רק בספטמבר הבא.
הוא הבריא לשנייה, הכפתור הפך למק' ארתור (למי שלא עוקבת- זה הטרנספורמציה שלו מבולבולי קטן של תינוק בן יומו לכלי זין מטופח של כוכבי פורנו שעוברים הגדלה דיגיטלית אח"כ)
(סתם הגזמתי בתיאורים האחרונים, אל תקנאו בנות. יש לי בסך הכל ג'ינג'י בבית לא אפרואמריקאי). ותיקתקנו עבודה זריזה, אך יעילה עם התנזרות של מעל לשבוע.

הנה, הוא עושה קולות של התעוררות. שלחתי אותו לצחצח שיניים. אני סקפטית שמכזה חוסר חשק למין יצא לנו הריון, בטוח הזרעים יחשבו לעצמם "מה זה החרא הזה, בשביל כזאת מוטיבציה אני לא עובד קשה", מצד שני, אולי זה כל כך יפתיע אותך המהלך הבא שהם יטוסו כי הם יחשבו שזה סוף העולם או משהו.
בעוד שבועיים התוצאות.

יתרון להיכנס להריון: זה אומר שאכנס להריון.
יתרון ללא להיכנס להריון: אוכל להשתכר עוד חודש, לעבוד יותר זמן בעבודה שלי ואולי אפילו להתקדם (טוב נו, בשביל התפקיד שאני רוצה אני צריכה להיכנס להריון עוד חצי שנה רק), אני אוכל להתרכז בפוש האחרון בלימודים.
הלכתי לקמפר את בעלי. ביוש.
 

Lady_in_Red

New member
יאללה את חייבת הודעת פסים עוד שבועיים!|הלוואי

פשוט חייבת! אין תירוצים! ועכשיו לקמפר לקמפר לקמפר!

ככה גברים, כרגע לא מבינים מה אנחנו מציקים להם, וכשיש כמה חודשי בחילות והעייפות - הם לא מבינים למה אין סקס פתאום
 
נראה לך ששם זה נגמר?

אני מנהלת עם בעלי דיון מעצבן כבר חודש על כך שמי שיולדת עם אפידורל היא סתם בכיינית כי זה לא כואב והאמהות שלנו סבלו הרבה יותר...

ולמען הסר ספק, הוא ראה אותי בלידה...
 

Lady_in_Red

New member
כן ידוע לי שזה לא נגמר בבדיקת הריון

אנחנו תמיד נמצא על מה להתווכח

אני נורא אוהבת את הדמוגוגיה של גברים בעניני כאבי לידה, הם בחיים לא ירגישו מה זה! אז הם לא אלו שיחליטו מי בכיינית ומי לא:)
 
אם להגיד בדיוק מה אמרתי לו...

"הלוואי והייתי יכולה לתת לך זריקה (שעליי בכלל לא השפיעה אבל אתה כמעט התעלפת) ולהרחיב לך את החור היחיד שיש לך לפתיחה מלאה של 10 אצבעות, ואז להכניס לשם אבטיח קטן ולהוציא אותו. נראה אם לא היית מרגיש אז"
שם הוא התחיל להתפתל ושתק
 

buzzinga

New member
שאפו...

לתת עבודה בזמן מחלה זה קשה (מנסיון אישי של השבוע שעבר
)

אני כל הזמן חושבת שאם החודש משהו הצליח להקלט, עוד עלול לצאת לנו ילד עם 5 אוזניים, 2 אפים ועין אחת, בגלל קוקטייל התרופות שדחפתי לעצמי במשך 10 ימים.
 
מקווה שמק׳ ארתור עשה את העבודה.

הרגת אותי עם התיאורים שלך. את גאונה! את פתוחה, מדברת בכייף וזורקת מק׳ ארתורים בכל הכח!!! שאפו

אני חושבת שכאשר את מחפשת תינוקי אוטומטי הכל הופך ל״לעשות״ מאשר ל״להנות״

אצלי לפחות זה: בדיקת ביוץ חיובית - קפיצת אושר - יאללה מאמי אני הולכת למיטה - הוא עונה עוד 5 דק אחרי שיסיים את המשימה בgta כי זה קשהההה - אני הולכת לחדר: עושה וי ל: טישו לאחר בשבילו, כוס מים, כרית אני שוכבת עליה כדיש הטוסיק תהיה במעלות המדוייקות ושום זרעון חס וחלילה ילך לאיבוד - שמה פרי סיד שיעבוד כמה דק - דופק צעקה של יאללה מאמי אין לי הרבה זמן לחכות לך יש לי פרק של סדרה אהובה - הוא בא, איתני כמו תמיד - צ׳יק צ׳ק צ׳יק צ׳ק נגמר. טוסיק בכרית .. וי , הוא נקי ולא ילכלך את המצעים היקרים ואהובים..וי vod ..וי.
הלוואי כל זה לא היה, והיה כפתור בחדר שפתאום פותחת מגירות ומהן יוצאות נרות דלוקות, צלחת עם קצפת ותותים יוצאת מתחת למיטה ועושים אהבה שעות...זה כ״כ 2010.

מקווה שאתם קמפרתם ומקמפרים. כי עוד שבועיים רוצה לדעת שיש לך 2 פסים חצופית!!!
 
למעלה