הודעות פסים.. בטא.. דופק לאמצע שבוע|חמ

Carnelian

New member
תכינו את הארגזים...


למרות שלא הייתי מאוד פעילה בפורום ובעיקר קראתי בסתר, החלטתי שהודעת דופק אני אפרסם, כדי לעודד את כל הנשים שבמצב דומה לשלי.

לקחתי גלולות 5 שנים והפסקתי בקיץ, במטרה להיכנס להריון, דה

אבל למחזור שלי רצונות וחיים משל עצמו, והוא לא כ"כ רצה להיות סדיר ולבייץ פעם בחודש. מה רע פעם בחודש וחצי או חודשיים? וגם טמפרטורת הגוף שלי לא ממש רצתה להתאים לגרפים היפים שרואים באינטרנט. מה רע בטמפרטורת גוף נמוכה?? ואפילו הווירוסים, שנדבקו אליי בהמוניהם החורף, לא ראו פסול בלשגע לי את הגוף...
אחרי כמה חודשים הייתי אצל רופא נשים שאמר שהכל תקין, פרט לריבוי של זקיקים קטנים. מה שאומר שאני מבייצת, אבל לעיתים רחוקות, ומה שמוריד את הסיכוי להיכנס להריון מבחינה סטטיסטית.
נהדר, לא?

וכמובן שבכל הסביבה הקרובה שלי נשים נכנסות להריון בכל פעם שמישהו מתעטש עליהן (חלילה, איני צרת עין, סתם קנאית
) וזה הלחיץ אותי.
וגם בן הזוג המקסים והמהמם שלי היה בלחץ, כי כזה הוא...
והעובדה שהחלטנו לא לספר לאף אחד שאנחנו מנסים הורידה את הלחץ, אבל גם הגבירה אותו במובן מסויים... (ולכן ההפורום הזה היה נהדר עבורי).

בכל מקרה.. זה כבר נהיה ארוך אז אגיע לפואנטה:
הווסת האחרונה שלי הייתה בתחילת דצמבר. אי שם בתחילת ינואר כבר חשבתי שאני לא אבייץ לעולם ונמאס לי למדוד חום כי זה מלחיץ ונמאס לי לקמפר יום כן יום לא כי זה רק מוסיף לחץ ומוריד מהכיף בשביל שנינו, אז החלטנו להפסיק. ולתת לטבע לעשות את שלו. ואם ייקח עכשיו עוד שנה אז שיהיה עוד שנה וזהו.
אבל אז... החזה שלי השתנה, נהיה מוצק כזה וסופר רגיש. וזה לא עבר! חשבתי שזה תסמין של ביוץ (ספוילר: זה אכן היה), אבל כשזה לא עבר החלטתי לעשות בדיקה ביתית. שיצאה שלילית. שבוע נוסף עבר, בו כבר חשבתי שאני מדמיינת כל מיני תחושות שהיו לי, ובן הזוג שלי שכנע אותי לעשות עוד בדיקה. שיצאה חיובית (הערתי אותו מוקדם בבוקר כדי שיגיד לי שאני לא מדמיינת את הפס השני). וכמה ימים אחרי זה עשיתי בדיקת דם (כן, חיכיתי, כדי לא לקבל ערך נמוך ומלחיץ) שגילתה שאני סופר בהריון עם בטא של יותר מ-2000. ואתמול היינו אצל רופא הנשים שלי (שהוא נהדר ומומלץ, אבל לא לכל אחת. מי שמתעניינת, הוא בירושלים) וראינו עיגול קטן, בגודל של חומוס בערך, עם דופק קטן ומהיר. והחומוס הזה בסוף יהיה ילד/ה. בלתי נתפס


אם הגעת עד לפה - כל הכבוד לך! ובשורה התחתונה, גם עם מחזורים ארוכים עד כאב אפשר להיכנס להריון, זה קורה! ואני רק מקווה שהוא יהיה תקין ונחמד ובלי בחילות ועם בטן גדולה
 

חן1986

New member
מזל טוב!

איזה מהמם .. שיהיה הריון קל ומשעמם :) אפשר לשאול מה שם הרופא? או שאולי אסור לפרסם פה?! אין לי מושג..( לא בטוחה איך שולחים מסר אישי אני בפלא )
 

חמודית27

New member
אושר גדול

הבטחתי לעצמי שאחרי שנראה דופק בע"ה אני אחזור לעדכן ולפזר אבקה...

אז אתמול בע"ה ראינו דופק, זה היה מדהים!

הייתי פה חמישה חודשים שבמהלכם קיבלתי תמיכה עזרה ומידע רב!

פשוט רוצה להגיד תודה לכל הבנות המדהימות שנמצאות פה ובע"ה שכולן יקבלו הודעות משמחות כאלה!
 

11לילך11

New member
זה ביואב 14

זה תקין, נכון?
הרופא ביקש ממני לעשות בדיקה נוספת ביואב 17.
 
למעלה