שרשוראפואי וטיפולייט לתחילת שבוע|תרופה

nuki55

New member
פרוגילוטון - למבינות!


עברתי הסטרוסקופיה ניתוחית ביום חמישי ומאותו יום נאמר לי לקחת פרוגילוטון כל יום , היום נטלתי את הכדור של פרנטל שאני לוקחת כל יום בבוקר ובערב הייתי צריכה לקחת פרוגילוטון אבל התבלבלתי ולקחתי שוב כדור פרנטל (כך שיצא שלקחתי היום 2 כדורי פרנטל!) ומיד לאחריו לקחתי את הכדור של פרוגילוטון , האם יש בעיה עם כך שנטלתי 2 כדורי פרנטל ביום והאם יש בעיה שלקחתי פרוגילוטון בערב יחד עם הכדור של פרנטל? האם זה ישבש את הספיגה של הפרוגילוטון ??
 

kimkar

New member
בדיקות גנטיות

אז... הייתי היום אצל הרופאת נשים שאישרה שהפרופיל הורמונלי שלי אכן תקין כמו שפיצית אמרה, ולא כמו שהרופאת משפחה שלי טענה. קצת רקע- 8 חודשים של ניסיונות, החודש אחרי שקיבלתי וסת ביקשתי לעשות פרופיל הורמונלי ובדיקת זרע לבעלי. אחרי שהתוצאות היו שנויות במחלוקת ניגשתי לרופאת נשים שטענה שרופאת משפחה שלי חרוצה מדיי אם בשלב הזה היא שלחה אותנו לכל הבירורים אבל אם כבר נכנסנו לעניינים כדאי לעשות בדיקות גנטיות. לא שאלתי שאלות כי זו נשמעה לי בדיקה רגילה ושגרתית. עכשיו אחרי שעשיתי מספר חיפושים באינטרנט אני מבינה שזו בדיקה ממש יקרה. ולשאלותיי- האם עשיתן? ממליצות? ומה העלות פחות או יותר?
 

merlion

New member
עשינו עוד הרבה לפני שהחלטנו לנסות

אני אישית מאוד בעד בדיקות גנטיות.
מהניסיון שלנו: מאחר והבדיקות הולכות לפי מוצא אז לא היו לנו המון בדיקות לעשות (בעלי מרוקאי ואני אשכנזייה), חלק מהבדיקות במימון ע"י המדינה וחלק משלמים עצמאית.
האחות הוציאה רשימה של בדיקות ואתם יכולים לבחור איזה מהן אתם מעוניינים (אנחנו עשינו הכל). רק אחד מבני הזוג צריך להיבדק ואם הוא נמצא נשא אז גם בן הזוג השני נבדק...
במקרה שלנו אני נשאית של גן חירשות וכשבעלי נבדק הוא נמצא שלילי אז הכל תקין...

הבדיקות האלה בעיני כדאיות מאוד:
א. בשביל השקט הנפשי
ב. מדובר במחלות קשות מאוד וידיעה מראש אומרת שאפשר למנוע אותן.

בהצלחה!!
 
למעלה