הדרכה...

תוקי10

New member
הדרכה...

הי,
אני מרגישה קצת אבודה ובסטרס לקראת תהליך הכניסה להריון וזקוקה קצת להדרכה.. יש עודף אינפורמציה באינטרנט ואני לא סגורה על מה הדבר הנכון...
אשמח לשמוע קצת מכם:
אני מבינה שצריך לספור 12 יום החל מהיום שבו קיבלתי את הוסת, אז פחות או יותר מתקיים הביוץ. יש מחשבון ביוץ באינטרנט שאומר מהם טווח הימים שככל הנראה יתקיים הביוץ.
אז... מתי כדאי להתחיל לקמפר? על העלון של ערכת ביוצית כתוב כאשר מופיעים שני פסים... במקומות אחרים כתוב לפני הביוץ ובאחרים כתוב לקמפר יום אחרי...
אני כבר מבולבלת...
אודה לכן על הדרכתכן
 
ברוכה הבאה תוקי אך לשהות קצרצרה


דבר ראשון את צריכה לדעת מהם אורכי המחזור שלך..28,29.20...וכו'..
ואז את צריכה להחסיר 14 יום מתחילת המחזור הבא שלך וזה הוא יום הביוץ.
למשל אם המחזור שלך אורך 30 יום את מחסירה 30-14=16
זאת אומרת שאת מבייצת ביום ה 16.

עדיף לבדוק עם המקלונים כ-4 עד 5 ימים לפנ מועד הביוץ המשוער כי יכולות להיות סטיות בין מחזור למחזור.
ואז כשיש לך שני פסים במקלון הביוץ זה אומר שאת אמורה לבייץ בין 12-36 שעות מהרגע שראית את הפסים וזה אומר שאלה הימים הפוריים ביותר!!!
ואז מתחילים לעשות אהבה עם הבן זוג
ובעוד שבועים ינשאללללללה יש שני פסים בבדיקת ההריון ואת בהריון

בהצלחה!
 

תוקי10

New member
אתן מקסימות!

המון תודה! אני אמתין לחודש הבא כדי להתחיל....
אתן ממש עוזרות, התחדדו לי הדברים :)
 
מה שטולטול אמרה לא מדויק

השלב הלוטאלי הוא בעצם השלב שבין הביוץ לבין היום הראשון של הוסת הבאה. השלב הלוטאלי נע בין 12 יום ל-16 יום, כשיש גם יוצאי דופן של 10-11 יום או 17-18 יום, אבל אלה יוצאי דופן. כלומר, את צריכה באמת לדעת מה אורך המחזור שלך, מהיום הראשון של הוסת (כשמדובר על יום הדימום הראשון, לא היום הראשון שבו יש הכתמות חומות, אם ישנן כאלה) עד ליום הראשון של הוסת הבאה. אם הרגע הפסקת גלולות קשה לדעת, כי אחרי הגלולות לוקח לגוף קצת זמן לחזור לעצמו. אבל נניח שאורך המחזור שלך הוא 30 יום, זה אומר שהביוץ שלך קורה מתישהו בין היום ה-14 עד היום ה-18 למחזור (כלומר מהיום הראשון של הוסת). זה יכול להשתנות מחודש לחודש אבל השלב הלוטאלי לרוב לא משתנה, לכן זה זז רק במעט. הימים הכי פוריים הם הימים שלפני הביוץ, נניח שלושה ימים לפני הביוץ ועד יום אחריו. הביצית מסוגלת לחכות 12-24 שעות ואילו הזרע מסוגל לחיות עד 72 שעות בערך בתוך גוף האישה. אז בהתחלה, לפני שאת יודעת מתי את מבייצת, את יכולה להתחיל בקימפו"ר החל מיום מחזור 10 נגיד, ועד יום מחזור 20, יום כן יום לא, ובמקביל גם להשתמש בערכה כדי לבדוק מתי באמת את מבייצת, אבל ככה את יודעת שאת גם מכסה את כל האופציות. כמו שטולטול אמרה, הביוץ מתרחש אחרי שמופיעים לך שני פסים שווים בחוזקם בערכת הביוץ, זה יכול להיות 12 עד 36 שעות אחרי החיובי. לפעמים קורה שיהיו יומיים חיוביים בערכה, ועדיין הביוץ יכול להיות בין 12-36 שעות אחרי החיובי הראשון. בגלל כל החוסר ודאות הזה כדאי לפחות בהתחלה עד שאת מתחילה להכיר את הגוף שלך לכסות את התקופה כמו שאמרתי עם יום כן יום לא. בהצלחה!
 
תלוי איך המחזורים שלך סדירים?

כל כמה ימים?
המחזור מגיע 14 יום אחרי הביוץ
זה אומר שאם המחזורים שלך כל 28 יום את מבייצת ביום 14
אם המחזורים כל 30 יום את מבייצת ביום ה-16
וכן הלאה......
לכן קיום יחסי המין צריכים להיות בהתאם
בהצלחה
 
למעלה