חדשות ב-
שלנו

Guronet

New member
טוב, אז אתחיל מההתחלה

אני פוליציסטית. הפסקתי גלולות בתחילת נובמבר, קיבלתי מחזור ב - 11/11, מאז ללא מחזור. קמפרנו סביב הביוץ המשוער (אין לי מושג מתי אני מבייצת בגלל הפוליציסטיות ובגלל שהייתי על גלולות זמן רב) וא"כ עוד פעם כשחשבתי שיש ביוץ לפי הפרשה.
לאחרונה התחלתי להרגיש רגישות בשדיים ותחושות מוזרות אחרות, הססתי אם לבדוק מחשש לאכזבה. אתמול העזתי עם בדיקה של לייף, יצאה חיובית וחזקה למדי. מאוחר יותר בדקתי עם מקלון הזהב שהראה הריון בן שלושה שבועות (השבוע השלישי מעט חלש) והיום בבוקר שוב עם אותו הסיפור.
כמה שאלות:
*מה הסיכוי להריון כימי? תוך כמה זמן נופל הריון כימי?
*מה לעשות עכשיו? הבנתי שאין צורך לפנות לרופא נשים עד שבוע 6 לדופק. האם לבדוק בטא בדם? האם עלי להוציא הפניה לבדיקה זו?

אשמח להכוונה...
 

Blackbird8

New member
אז ככה

בעקרון, את יכולה לבדוק בטא בדם עכשיו ואת גם יכולה להמתין קצת ובשבוע 7 לגשת לבדיקת דופק. אם ההיריון שם, הוא לא ילך לשום מקום

בעקרון, שבוע 7 הוא שלושה שבועות ממועד גילוי ההיריון (למקרה שגילית אותו והוא היה ממש צעיר).
הסיבה שלדעתי כדאי לגשת בשבוע 7 היא שכך את מבטיחה את זה שאת לא ניגשת מוקדם מדי - בשבוע 6 עלול לא להיות דופק או הרופא עלול לא לראות את העובר וזה סתם ילחיץ.
ואז תצטרכי להמתין שבוע-שבועיים (תלוי ברופא) בלי לדעת מה קורה ובמחשבה שההיריון שלך לא תקין גם אם הכל בסדר.

הבדיקות של לייף לא באמת אמינות לקביעת גיל ההיריון. רמות הבטא יכולות להיות שונות בין נשים שונות והריונות שונים של אותן נשים באותו גיל של היריון ולכן הבדיקה לא אמינה.
לי למשל, ביוא"ב 17 (איחור של ימים בודדים) כבר הייתה בטא של מעל 1,000. בהיריון קודם שאמנם לא התפתח (אבל הפסיק להתפתח בשלב יותר מאוחר) הבטא עלתה לאט יותר.
 

Guronet

New member
תודה:) כבר ביקשתי הפניות לשתי בדיקות בטא

בדם, שאוכל לראות האם הבטא עולה יפה.
 
למעלה