שאלות והתייעצויות לסופ"ש

שאלה לגבי השלב הלוטאלי וביוץ

זה החודש הראשון שאנחנו מנסים, המחזור האחרון שלי היה ב-23/11
(מחזור של גלולות), במהלך החודש 'עבדנו' כמה שיכולנו, והתמקדנו בעיקר ביו"מ 14-17 כי אני חשבתי שזיהיתי את הביוץ (לפי ההפרשות).
בימים האחרונים התחילו לי מעט כאבים בבטן התחתונה, 2 בדיקות הריון יצאו שליליות ובאמת היום (יו"מ 36) נראה שהמחזור הגיע (סוף סוף! מעולם לא שמחתי כ"כ לקבל מחזור
).
אז אני מבינה עכשיו שהביוץ שלי לא היה בימים שחשבתי, קראתי כאן בפורום (סטימפ אני חושבת שאת אמרת את זה כמה פעמים) שהשלב הלוטאלי הוא די קבוע , אבל אני לא זוכרת מה הוא, אז אני אשמח לעזרתכן מתי בערך היה לי הביוץ החודש ?

תודה!!!
 
גלולות

בגלל שאת אחרי גלולות זה עוד לא מדד, אחרי גלולות הגוף מאתחל את עצמו, מקווה שלא תצטרכי להגיע לזה אבל אם לפני כן המחזור היה סדיר סביר שהוא יחזור להיות כזה. לרוב, יום הביוץ הוא 12-16 ימים לפני יום המחזור הבא
 

stimp228

New member
מוסיפה...

מקרים נדירים בהם השלב הלוטאלי גם 10 יום או 17 ימים... אבל זה באמת נדיר....
בהצלחה
 
תודה!!! אני לא ממש זוכרת

איך היה המחזור שלי לפני כן, אני כן זוכרת שהוא הגיע כל חודש, ואם אני לא טועה הוא היה מעט ארוך יותר מהמחזור של גלולות (מחזור של גלולות- 28 יום) ככה שזה נראה לי הגיוני מחזור של 35 ימים כרגע ודומה ללפני כן. אני מקווה שזה באמת יהיה סדיר.
תודה!!
 
שאלה לגבי דימומים לפני מחזור

מאז שהתחלנו לנסות את עניין הפרו ורבו (שלושה חודשים) החלו להופיע לי דימומים עדינים של דם טרי, מספר ימים לפני קבלת המחזור, והפעם הם החלו להגיע כבר שבוע לפני!
לעוד מישהי זה קורה כאן?
הבנתי שזה יכול להעיד על רמת פרוגסטרון נמוכה וחשבתי לבקש לבדוק את העניין. אני מעדיפה להגיע אל הרופא מוכנה ולשאול את המנוסות -מישהי יודעת לאלו בדיקות בד"כ מפנים במקרה כזה ובאיזה שלב של המחזור??

תודה מראש לעונות
 

buzzinga

New member
וואלה, אף פעם לא חשבתי לבדוק את זה...

גם לי זה ככה כבר כמה שנים (מאז ההריון הקודם, נראה לי) ולא העליתי על דעתי שיש צורך לבדוק משהו.
אשמח גם לדעת מה זה אומר, אם בכלל.
 
גם אני לא חשבתי על זה

עד שראיתי את זה כאן... הייתי לא מזמן בבדיקה ואפילו לא חשבתי להעלות את זה-אבל קצת מטריד אותי שבכל פעם זה מופיע מוקדם יותר (ובעיקר מפריע לי לא להתעסק בעניין הנסיונות, מה שאני עושה ממש יפה עד שהדימום מתחיל). אנסה לקבוע תור ואעדכן בתגובה של הרופא :)
 
הי, מעדכנת

הלכתי לשאול את הרופא שלי לגבי הדימומים והוא אמר שזה ממש נדיר שזה מצביע על משהו לא תקין (בעיקר כשהPAP תקין וכד'), הוא אפילו לא הפנה אותי לבדיקת דם.. מקווה שזו לא היתה סתם הקטנת ראש, אבל נראה שיש פחות נושא אחד לדאגה:)
 

einavmashina

New member
זה בדיוק מה שקורה לי עכשיו

אנחנו 4 חודשים מנסים .. החודש הדימום הופיע בפעם הראשונה
המחזור שלי סדיר 29 יום , המחזור האחרון 5/12 ביוץ ב- 20/12 לפי מחשבון ולפי בדיקת ביוץ.
מיום רביעי בבוקר מופיע דימום קל טרי , המחזור לי אמרו להופיע ב- 4/1 ( יום שבת הקרוב בתקווה שלא יופיע כלל ב- 9 חודשים הקרובים)
הדימום נעלם במהלך הסופש אבל אתמול בערב הופיע שוב

יום חמישי הייתי אצל רופא נשים הוא בדק אותי ואמר שהכל נראה תקין.
לאחותי בהריון הראשון והשני גם הופיע דימום והתברר שזה דימום השתרשות

מחזיקה לי ולך אצבעות לקבל בסופ"ש 2 פסים
 
תודה:)

הדימום כבר התגבר והפך למחזור רגיל :( וזה קרה לי גם בשלושת המחזורים האחרונים... אבל יש באמת סיכוי שזה דימום השתרשות במקרה שלך (היה לי גם דימום השתרשות בהריון הראשון, אני רק לא זוכרת אם זה היה דם טרי)-מחזיקה לך אצבעות!!!
 
אז ככה

השתמשת בגלולות עד לפני 3 חודשים ? המחזורים סדירים ? מה אורכם ? הכתמות יום יומיים לפני מחזור לרוב לא מדאיג. אם זה חוזר על עצמו או מגיע אפילו שבוע לפני זה כבר דורש בדיקה. שווה לעשות בדיקת פרוגסטרון כשבוע לאחר הביוץ, אם המחזורים סדירים 28 יום לערך, לעשות ביום ה 21
 
תודה


סיימתי עם הגלולות כבר מזמן (לא חזרתי להשתמש בהן אחרי ההריון הראשון).. באופן מוזר זה ממש התחיל עם הנסיונות להרות (מקווה שסתם קשור למרפי). הייתי רגילה להכתמה חומה יום לפני וזהו.. בזה מעולם לא נתקלתי. המחזורים לרב די סדירים, סביבות 28 יום. תודה על המידע, אדאג שהתור לרופא ולבדיקות הדם יהיה לפי הלו"ז הזה...
 

לימ13

New member
היי

האם הגיוני עבר 41 מהמחזור ועדיין לא קיבלתי ועדיין אין הריון כי אנחנו שומרים כרגע נימצאת במעקב של ביוץ ורואים שהביוץ ממש קרוב הגיוני?
 

stimp228

New member
כן....

זה באמת הגיוני.... במיוחד אם המחזורים שלך לא סדירים... או שעברת לא מזמן כימי/הפלה... זה קורה...
 

לימ13

New member
לא עברתי הפלה או כימי

אני חודש שני בלי גלולות פשוט בהריונות הקודמות גג שהייתי מקבלת זה היה 37 היום זה כבר 42 אבל אתמול הייתי במעקב אז ראו כבר בבירור את הביוץ אז בטח עוד שבוע גג יגיע המחזור .
 
למעלה