מבייצות ביחד לסופ"ש

תהיה בנוגע לביוץ

יש לי תהיה, אולי למישהי יהיו תובנות בנושא.
נראה לכן שאם רמות ה-LH גבוהות יותר (ולכן הפס בבדיקת הביוץ כהה יותר) ויש יותר הפרשות פוריות של חלבון ביצה הביוץ הוא יותר "יעיל" או משהו כזה? או שאין קשר? אני לא מדברת על הבדלים בין נשים, אלא אצל אותה האישה (אני, לצורך העניין
) בין ביוצים. ספציפית, הרי יש את המיתוס שאחרי הפלה/כימי יש יותר סיכוי להיכנס להריון, מישהי יודעת מה ההסבר המדעי לכך, אם בכלל יש כזה? כי אני בביוץ שאחרי המחזור שאחרי הכימי, והוא משמעותית יותר מורגש, גם בהפרשות וגם בחוזק הפס בבדיקה.
 

stimp228

New member
מעניין... עוקבת אחרי מה שיענו לך....

באותה סירה רק שלב אחד לפני... מחכה למחזור....
 

Mommy2BSoon

New member
תשובה

ביוץ זה ביוץ - אין דבר כזה ביוץ חזק יותר או חזק פחות. בכל ביוץ משתחררת ביצית ( או במקרים נדירים יותר מאחת), רמות הLH לא מעידות על משהו מיוחד. לעומת זאת, הפרשות פוריות לא נובעות מרמות LH אלא מרמות אסטרוגן, וכשהוא יותר גבוה בדרך כלל הביצית יותר בשלה, אז זה כן יכול לשפר את הסיכויים.
 

MIMI143

New member
יש משהו כזה כנראה...

אני הלכתי להתייעצות עם רופאה אחרת, אחרי שרופא דביל רשם לי נרות פרוגסטרון בלי לבדוק אותי בכלל
כמובן שלא לקחתי את הנרות
והיא אמרה שגם אם בבדיקות יצא שהפרוגסטרון נמוך אחרי ביוץ היא לא תתן לי את הנרות כי זה יכול לנבוע מביוץ שאינו "חזק מספיק" ואז צריך לסדר את זה.
עוד לא עשיתי את הבדיקת דם של אחרי הביוץ, שבודקת את רמת ההורמונים בדם... אבל אני כן יכולה לומר שבביוצים שלי תמיד הפס בדיקה כהה מאוד בהשוואה לפס ביקורת ויש מלאאא הפרשות וכאבי בטן תחתונה..
הריון לעומת זאת.. עדיין אין :( אז לא יודעת כמה הסימפטומים האלה קשורים או לא..
מקווה שעזרתי :)
 
למעלה