חדשה כאן. משתפת ומלבטת

fwooper

New member
חדשה כאן. משתפת ומלבטת

האמת שאני קוראת כאן מהרגע שרצינו הריון אבל לא הרגשתי שייכת לשתף כ"כ.
אז אני אציג את עצמי. אמא לילד כמעט בן 3 ומנסה 4 חודשים להיכנס להריון.
חייבת לציין שעל אף שזה נשמע מועט (וזו הסיבה שלא הרגשתי נוח לשתף), בילד הראשון זה הצליח בניסיון הראשון וזו הייתה לי הפתעה ואכזבה ממש גדולה שאני לא מצליחה הפעם...
אז הסיפור הוא כזה.
עוד שבוע וחצי בערך אני צריכה לקבל מחזור ועד תחילת השבוע הנוכחי ניסינו.
רק שעכשיו אני עם דלקת גרון נוראית ביותר וחום ואוזניים וכל החבילה.
הייתי אצל הרופא לפני יומיים והוא רשם לי אנטיביוטיקה. אמרתי לו שאני מנסה הריון אז שיתחשב בזה שאולי אני כן.
הוא בתגובה אמר אז אל תנסי יותר החודש.
יופי, אבל יכול להיות שכבר נקלטתי....אז הוא אמר שהאנטיביוטיקה הזאת בסדר להריון (צפוויט פורטה)
טוב ויפה בנתיים אני מיום שלישי בבית ולא עובדת, רק שאין שום שיפור במצב!!!
כלום! אני חוזרת אליו עוד שעה, אבל במקביל קרה אתמול דבר מוזר שאני מרגישה רק כאן נוח לשתף.
אתמול התחשק לי פרי שאני לא אוהבת בכלללל והפעם האחרונה והיחידה שאי פעם (כן, אי פעם, גם לא טעמתי אותו לפני כן) התחשק לי אותו היה בהריון של הגדול שלי. זה מוזר ומחשיד אפילו בעלי שמח לרגע ומהר הרגעתי אותו.
מה אני אעשה?? יכול להיות שזה סתם אבל אם אני כן בהריון, לקחת אנטיביוטיקה אחרת?? אני דיי לא מתפקדת לא בבית ולא בעבודה ואני לא יכולה להרשות לעצמי יותר.
עכשיו הרופא מבחינתו גם פעם קודמת שידר דיי שלא אכפת לו. כאילו גם כששאלתי אותו אם כן, אז הוא אומר לי "מה לעשות?" תעשי בדיקה ביתית.בדיקה ביתית לא תקלוט כלום! בהריון של הראשון קניתי כמה בדיקות ובדקתי בהפרשים ולא ראו כלום. רק אחרי שבוע איחור ראו פס כ"כ חלש שבעלי היה בטוח שאני ממציאה אותו. וזה שבוע איחור!
אוף. ממש מתוסכלת!
אני כ"כ רוצה כבר הריון אני לא מוכנה לסכן את זה ומצד שני אני חייבת להבריא!!!! אני לא בולעת ולא אוכלת ואפילו לא מצליחה לדבר. הבן שלי ממש מתוסכל ובוכה מזה שאני לא יכולה לדבר איתו אבל מה אני יכולה לעשות??
 
תסבירי לו יפה שזה מוקדם מדי לבדיקה ביתית

ושאת מעדיפה שייתן לך טיפול שמתאים לנשים בהריון ליתר בטחון, אם הוא מגיב בציניות הייתי מוסיפה שאני מניחה שהוא לא ירצה להיות אחראי במקרה שאת אכן בהריון (למרות שבכנות, ובדעה לא מקצועית אני לא בטוחה שבשלב הזה משהו ממערכת הדם מגיע ל"עובר" עדיין). בכל מקרה זה לא אידיאלי להיות עם חום בהריון, כך שגם מהבחינה הזו עדיף למצוא טיפול יעיל.
בכל מקרה, מאחלת לך החלמה מהירה ושהבדיקה (ביתית/בטא) תהיה חיובית!!
 

stimp228

New member
אני הייתי מנסה גישה אחרת....

אומרות לו שיש הריון ושעכשיו יתן לך טיפול שמתאים להריוניות.
מעבר לזה תנסי תרופות סבתא.... לשים את האוזן תחת עדים של חלב - לקטן שלי זה עזר וגם לי עשו את ה כשהייתי קטנה. לגרון יש מלא תרופות סבתא שעכשיו אני לא זוכרת... אני אשאל את סבתא שלי ואחזור אליך עם תשובה בערב....

בהצלחה וקודם כל תרגישי טוב, החלמה מהירה ועוד שבוע הודעת פסים משמחת :)
 

לולי283

New member
מישהי כבר אמרה פה

אבל בשבועות הראשונים (וסלחו לי אם ההסבר לא נכון מבחינת מינוחים) עדיין אין זרימה של חומרים מהדם של האם למערכת הדם של העובר. יודעת את זה כי לקחתי ממש בתחילת ההריון הקודם כדורים שאין עליהם הרבה מחקר לגבי מידת הנזק שעלולים לגרום בהריון וכשגיליתי שאני בהריון זה מה שהרופא אמר. ליתר ביטחון מציעה שתתקשרי למרכז הטרטולוגי (מעין קו חם בבתי חולים שנותנים מידע לגבי בטיחות תרופות וטיפולים רפואיים בהריון והנקה) ותשאלי אילו תרופות נגד דלקת גרון ניתן ליטול בהריון, ועם הרשימה הזו גשי לרופא.
 

fwooper

New member
תודה לכולן. מעדכנת.

אז רופא המשפחה הפנה אותי למיון או אף אוזן גרון לבחירתי כי לדעתו יש החמרה.
בחרתי באפשרות השניה, מצאתי תור פנוי להיום וכשהייתי אצלו הוא אמר שא. זה ויראלי כך שאין באנטיביוטיקה שום תועלת. ב. בגלל שזה ויראלי אין מה לעשות על אף שזה נורא כואב.

העיקר נלחצתי מתרופות....

מישהי רשמה כאן שיש לה תרופות סבתא- אני אשמח לקבל אני דיי אובדת עצות וממש חייבת לחזור לעבודה ביום ראשון עם יכולת לדבר.....


תודה
 

nina89

New member
תרגישי טוב


יעזור לך מאוד לגרגר מים חמים עם מלח וסודה... בנוגע לכאב לי מקל נורא סטרפסילס, תוך לילה מעביר את הכאב החד רק שאני לא יודעת אם מותר בהריון.
אם יצא שמותר לקחת סטרפסילס תקחי את הסטרפסילס+, הסוג הזה הכי חזק.
 

stimp228

New member
זאת הייתי אני....

וסורי ששחכתי אותך :(
הייתה לנו מסיבת יום הולדת ביום חמישי וזה פשוט ברח לי מהזיכרון.....
אנסה תכף לרשום לך בפקאי כמה עצות בנושא ...
 

stimp228

New member
לא יוצא לרשום בפרטי.... לפחות מהנייד

רושמת לך כאן:
אז כמו שכתבתי, לאוזניים זה לשים את האוזן מעל אדים של חלב רותח... אמור להקל ולעזור... כמובן יש אחרי זה שמים צמר גפן באוזן ואם יש לך בבית קובע שמכסה את האוזמניים אז עוד יותר טוב.

לגרון - האמת זה תלוי במה שיש לך. אם כאבי הגרון הם כתוצאה מדלק האוזניים אז רוב הדברים רק יקלו אבל לא באמת יפתרו את הבעיה.
אם זאת דלקת גרון יש 2 שיטות מאוד יעילות שהוכיחו את עצמן גם עלי!
1. דבש, אבל לא נוזלי מאוד אלא דבש שהואניותר מסוכר כזאת, פשוט בנינוחות למצוץ כפית עם הדבש, זה יגרה את הגרון בגלל הגרגירים אבל מחר כבר תרגישי יותר טוב. הוא מחמם ומקל ואין לי שמץ מה הוא עוד עושה אבל זה בהחלט עוזר.

אם הדלקת ממש חריפה אז יש עוד אופציה שפחות תאהבי - גוגלמוגל - המתכון:
בצד את מרתיחה חלב שיספיק לך לכוס.
בכוס נפרדת את שוברת ביצה טריה עם כפית-2 של סוכר... מערבבת את הביצה טוב טוב עם הסוכר.
כשחלב רותח את לאט לאט מוסיפה אליו את הביצה תוך כדי ערבוב כדי שהביצה לא תתבשל בחלב החם.... סיימת להכניס את הביצה... והינה הטופ - את זורקת לכוס קוביית חמאה נדיבה משהו כמו 10 גרם....
זה ממש נשמע מגעיל אבל אם שותה את זה לפני השינה זה עושה פלאים... בבוקר קמים כאילו כלום.

מקווה שזה יעזור.
בהצלחה
 
למעלה