על ביוץ ודימומים - שאלות

limor98

New member
על ביוץ ודימומים - שאלות

הי לכולן,
יש לי קצת בלאגן בראש ואשמח אם מבינות דבר יעשו לי סדר.
המחזור החודשי הקודם שלי הגיע ב-18 לנובמבר, כשאורך המחזור שלי הוא לדעתי קצת יותר מ-30 יום (לא סדיר כל כך אבל נוטה לארוך מהרגיל, למיטב זכרוני) .
לפני כ-יומיים (6.11) קיימנו יחסי מין לא מוגנים (באופן ספונטני לחלוטין ומבלי לחשב ) ובאמצע הלילה התעוררתי עם תחושות בטן , וניסיתי לחשב את הביוץ, מה שהסתבר כדי קשה בגלל אי הסדירות של המחזור. אבל חישבתי פחות או יותר את הטווח, והתאריך הזה יצא בטווח. למחרת ביצעתי בדיקת ביוץ (שאני לא בטוחה מהי מידת אמינותה) והיא יצאה שלילית.
היום (3 ימים אחרי היחסים) - היה לי מעט דם בתחתונים . דבר שלא קרה לי מעולם, וקראתי מעט על דימום השתרשות ואני ממש לא בטוחה אם לקשר את הדימום לעניין בכלל.

בקיצור, אשמח לעשות סדר בדברים, מנסיונכן- האם יש איזשהוא סיכוי לקליטה ?
כמובן שכל שנותר הוא לחכות למחזור , אך נכנסתי ללחץ כי עוד לא נסגרנו אם אנחנו מחכים עוד קצת עם ההריון , ואם זה בא בטבעיות - כמובן שמבורך הדבר, אך בהחלט מלחיץ לחכות עוד שבוע וחצי .
 

LittleBaby

New member
הכי טוב להמתין, אבל

בדיקת ביוץ חיובית כיומיים לפני הביוץ ושלילית ביום הביוץ. אז יש מצב שביום שבדקת אכן היה ביוץ. אי אפשר לדעת בוודאות. אבל- השתרשות לא מתרחשת 3 ימים לאחר ביוץ.. לא זוכרת בדיוק כמה, אבל הרבה יותר.

ולא בשביל להלחיץ, סתם עצה לגבי דימום לאחר יחסי מין. תלכי להיבדק אצל רופא, זה חשוב.

בכל מקרה בהצלחה
 

Blackbird8

New member
אין ממש דרך לדעת

אבל דימום השתרשות זו תופעה נדירה ולא מתאימה לזמן שציינת שאת בחודש.
דימומים בין וסתיים יכולים לקרות מכל מיני סיבות, לפעמים מקיום יחסים (אם נפצעים שם) וכו'.
כן אציין שבחודש הראשון אחרי הפסקת הגלולות, לי באופן אישי היה דימום ורדרד וקטן סביב הביוץ והבנתי שגם סביב הביוץ יכולה להיות הכתמה קטנה.
 
למעלה