ביוץ

ry2910

New member
ביוץ

אשמח אם תכוונו אותי בנות מה לעשות ... אני חמישה חודשים מנסה להכנס להריון שני. מס המחזורים הם כאלה: 34, 33, 33, 26, 27.. כל חודש אני מניחה שיום הביוץ יגיע במועד מסויים והוא מפתיע ... לפי ההסברים אני עושה הכול תקין - הורדתי לחץ ,עושה יום כן יום לא בערך מהיום ה 10 למחזור עד ה 22 וכלום ... ניסיתי גם ערכות ביוץ והם לא זיהו את הביוץ (חיובי שזה היה שלילי ושלילי שזה היה חיובי!) אני מרגישה עצבות כזאת כי אין מה לעשות שרוצים משהו כל כך ולא מקבלים זה באמת מאכזב. אני יודעת שזה זמן תקין ושההריון יגיע השאלה רק מתי וקצת סבלנות... אני נכנסת החודש לחצי שנה של נסיונות האם אתם ממליצים להגביר קצב מבחינת תדירות קיום היחסים כדי לא לפספס ? מתי אם ככה ? והאם אולי להתחיל ללכת לרופא למעקב / בדיקות ?
 
אנסה

לא ממש הבנתי מה הכוונה שערכות הביוץ זיהו חיובי שהיה שלילי. מעבר לכך, נראה שאתם מכסים בסדר. אני רואה מהכרטיס שאת בת 32, הייתי מבקשת אפילו מרופא משפחה לבצע בדיקות כשבוע אחרי הביוץ, יום 21+ כדי ללמוד אם אכן התרחש ביוץ. את יכולה לבקש מרופא נשים מעקב זקיקים אבל אתם מכסים יפה לכן ספק אם יועיל. אני מהממהרות לבדוק ולכן הייתי מבקשת כבר בדיקת זרע ופרופיל הורמונלי רק כדי לוודא שהכל בסדר
 

ry2910

New member
ביוץ

היי תודה על התגובה ... אני אסביר למה התכוונתי ..
קיבלתי מחזור למשל ביום ה 26. משמע ביוץ ביום ה 12. כל הבדיקות ביוץ שעשיתי לפני היום הזה יצאו שליליות .. לעומת זאת באותו חודש בדיוק יצאה לי בדיקה חיובית ביום ה 19....איך זה הגיוני ??
 
למה שלא יהיה הגיוני? ייתכן שהיה ביוץ מאוחר.

קרה לי בהריון הראשון,חשבתי שבייצתי ביום X ובכלל בייצתי כמה ימים אחרי.
איך את יכולה לדעת שכשהבדיקת ביוץ הראתה שלילי זה בעצם היה חיובי?? ספירת ימים זה לא מדוייק ואי אפשר להסתמך על זה,ביוץ אמור להיות ביום ה14 למי שיש מחזורים של 28 ימים,אבל צריך לשים דגש על ה"אמור" כי לא תמיד זה כך.
אני מציעה לך את מה שהציע לי הרופא,לכסות את כל הימים,לקיים את מצוות פרו ורבו יום כן יום לא מי"מ 12 ועד י"מ 20.
 

ry2910

New member
ביוץ

ברור זה מה שאני עושה ואמשיך לעשות ... פשוט אז באמת כבר התבלבלתי ... הנחתי שבמחזור שהיה לי 26 יום אז 14 יום אחורה זה הביוץ ביום ה 12 והופתעתי שהערכה הראתה שלילי.. . ביוץ לא חייב להיות 14 יום לפני ??? לפי מה שאת אומרת היה לי ביוץ מאוחר ביום ה 19 שבוע לפני מחזור ולא 14 יום??
 
תראי

בגישה הישנה נאמר שתמיד תמיד תמיד ביוץ מתרחש ביום ה 14 שלפני המחזור. היום כבר יש דיעות אחרות ובאותה נשימה יכולה לומר שיש לא מעט רופאים שאוצרים לא להסתמך על סטיקים לביוץ. אם הערכה זיהתה ביוץ ביום 19 זה אומר שהתרחש ביום 20 וקיבלת מחזור ביוא״ב 9 שזה יחסית מוקדם. אני חוזרת על ההמלצות שלי.
 
למעלה