חדשות ב-
שלנו

מחזור לא סדיר ומקלוני ביוץ

היי בנות,

כיף להתקל בפורום הזה
אנחנו בחודש הראשון לנסיונות ואני מקווה למצוא פה
חם ולהיעזר בכן ומנסיונכן בדרך (וגם לעזור היכן שאוכל!).

קראתי לא מעט גם פה וגם ב-FF, ועם מחזורים שנעים בין 24 ל-29 יום התיישבתי לחשב קצת... הבנתי שחלון הפוריות אצלי נע בין יו"מ 7 (היום) לבין יו״מ 18. יש לי 2 שאלות לגבי הסטיקים:

- מתי עלי להתחיל לבדוק ביוץ באמצעותם (בתוספת שאר השיטות)? למיטב הבנתי יש לי סיכוי לבייץ ביו"מ 11, 12, 14, 15 והמספר הנוסף.......16
. עם כל הימים שמומלץ לכסות אין לי מושג מתי לפתוח את הקמפו״ריה ועד מתי, מאיזה יום להתחיל לבדוק, כמה פעמים ביום לבדוק, ואני מאוד רוצה לגשת לנושא באופן מושכל ולא לחוץ, עד כמה שאפשר, כמובן. בטח שלא להלחיץ את בעלי בדרך... אני גם יודעת שדובר פה לא פעם על להתחיל טבעי בלי כל מיני מדידות אבל אני מאמינה ששילוב של השיטות היא הדרך שמתאימה לנו. רוצה לפחות לקוות.

- אם מדובר בתקופה כזו כל חודש (האם זה, אגב, אמור להשאר ככה כל עוד המחזורים לא סדירים? 12 יום??) מהי המלצתכן לגבי כמות סטיקים ממוצעת פר חודש? צריכה להתארגן עליהם ובהקדם ואין לי מושג ירוק


סורי על שאלות ה- Rookie ובהצלחה לכולנו!
 

dornat

New member
סטיקים של ביוץ

הייתי ממליצה להתחיל לבדוק במקלוני ביוץ ביו"מ=9, לפני הביוץ גם כי את לא יודעת עדיין באיזה ימים מגיע הביוץ שלך, וגם כדי לראות אם המקלונים עובדים עליך. כי יש נשים שהמקלון הראה שאין ביוץ כשהיה והפוך. לא יועדת אבל כמה זה שכיח. אצלי למשל הם מראים טוב.
לפני הביוץ תתחילי לראות את קו הביוץ במקלון חלש(הקו שמראה ביוץ לא הקו הקבוע)וכל יום שמתקרבים לביוץ תראי אותו יותר ויותר מתחזק, עד שביום הביוץ עצמו תראי 2 קוים חזקים ויפים. אם זה לא קורה התהליך הזה אז כדאי להסתמך גם על חום השחר (אני פחות מכירה את אופן הבדיקה)

לקבלת תוצאה מדוייקת כמה שניתן במקלוני ביוץ הייתי ממליצה לעשות את הפיפי בכוס פלסטיק חד פעמית (יש כאלה שפשוט עושות את הפיפי על המקלון אבל לדעתי זה לא מספיק זמן נמצא תחת זרם השתן וצריך 15 שנית וגם הפיפי לפעמים משפריץ ויכול לעבור את הקו המסון שאותו אסור להרטיב) בשתן) ואז לטבול את המקלון עד הקו המסומן 15 שניות . ולפני הבדיקה לא להרבות בשתייה כ 2-3 שעות לפני. לדעתי זה חשוב זו השיטה שאני עושה והמקלון מזהה די בדיוק את הביוץ.

את שואלת כמה מקלונים לקנות מראש? אין לדעת הייתי הולכת על החבילה של ה 2 אם כל חודש זה בסביבות 7-8 מקלונים.

בהריון הראשון שלי קניתי מראש 100 ונקלטתי אחרי 8 מקלונים (על החודש הראשון).
 
תודה!

אז אם הבנתי נכון, מהרגע שהסטיק חיובי מפסיקים לבדוק לאותו חודש ומקמפ״רים במרץ באותו יום וביומיים שלאחר מכן?הייתי תחת הרושם שהימים שלפני (מהרגע שמתחילים לבדוק סטיקים) הם היותר חשובים, וגם שצריך לבדוק למחרת שוב עד שהסטיק הופך שוב שלילי... נראה לי שעשיתי סלט והתבלבלתי קצת
 
לא, דווקא מה שאת חשבת מדוייק.

הימים שלפני הביוץ הם הכי פוריים כי הזרע יכול לחכות לביצית בעוד שהביצית מתפרקת יחסית מהר. כד להתחיל 3-4 ימים לפני מועד הביוץ המשוער, לבדוק עם סטיקים ולהמשיך לבדוק גם אחרי שחיובי עד שרואים שהופך לשלילי. היום בו הופך לשלילי זה יום הביוץ. כדאי לקמפר גם ביום הביוץ (היום בו הסטיק הופך שלילי) וגם יום-יומיים אחריו כדי לכסות את כל האופציות. בהצלחה!
 

dornat

New member
לא לגמרי עשית סלט:)

לפני הביוץ יש הורמון שמתחיל לעלות וכשהוא מגיע לשיא אז מתרחש הביוץ (= הביצית משתחררת מהזקיק ותוך מספר שעות מגיע לנקודת ההמתנה לזרע).
כלומר מרגע שיש 2 פסים במקלון ההורמון ביוץ בשיא ויום או יומיים למחרת הביצית משתחררית ומוכנה לקליטה.
מכיוון שאומרים שזרע יכול לחיות 72 שעות בנרתיק בן קיום יחסים קצת לפני שיש 2 קוים יכולים להביא להריון.

אצלי יש שיקול של לא להגיע ליום אחרי ביוץ מותשים ודלי זרע.

אז אנחנו עושנו את זה מרגע הופעת 2 פסים ועד 4 ימים אחרי. לדעתי 3 ימים לא מספיק, לפעמים הביוץ לא קורה והגוף משחרר עוד ביצית.
ההמלצה של הרופא שלי היא פעם ביום ולא יותר מפעם ביום.
 
למעלה