חדשה בפורום ומבולבלת מאוד

מיכמיכ66

New member
חדשה בפורום ומבולבלת מאוד

שלום לכן,

זהו החודש הראשון בו אני מנסה להיכנס להריון ובכלל לזהות ביוץ כהלכה..

בשבוע שעבר היו לי מספר ימים של הפרשות מסיביות כמו שמתואר לפני ביוץ, ובמשך כל השבוע הקפדתי לקיים יחסים בכל יום שני.

השבוע החלטתי לנסות את הערכות לזיהוי הביוץ אבל אני לא ממש מבינה מה הולך כאן: כבר שלושה ימים יוצא לי פס חלש מהביקורת כאשר אני בודקת פעמיים ביום. עוצמת הפס משתנה מבדיקה לבדיקה ללא סדר הגיוני.

במקביל מודדת אני גם את חום השחר שנמצא במגמת עלייה כבר מספר ימים, אם כי גם המחצית הראשונה של המחזור אופיינה בחום דומה..

מתנצלת על החפירה, אודה מאוד לכל העונות!

מיכל
 
הי מיכמיכ

קודם כל, תקראי את ההוראות של הפורום, יש מידע לגביו במעלה הדף. יש שרשורים קבועים שנפתחים על ידי מנהלות הפורום ושואלים את כל השאלות בתוכם. לא פותחים שרשורים נפרדים פשוט כדי שךא יהיו יותר מדי שרשורים ואז הם יידחקו לדף הבא.
לגבי השאלה שלך, קודם כל כדי לעזור תגידי האם המחזור לך סדיר, אם כן - מה אורכו מוסת לוסת, האם היית עד עכשיו היית עם גלולות וכמה ימים אחרי היום הראשון של הוסת האחרונה את נמצאת עכשיו?
בדיקות הביוץ בודקות רמות של ההורמון LH שנמצא ברמה כזו או אחרת כל הזמן בדם, אז הגיוני שיוצא לך פס חלש בערכה. את מחפשת שיא של ההורמון בדם, כי זה אומר שאת ממש לפני הביוץ. אז לכן אומרים שהערכה חיובית כשקו הבדיקה זהה בעוצמתו לקו הביקורת או חזק ממנו, ואז בטווח של 24 השעות שלאחר מכן יתרחש הביוץ.
 

מיכמיכ66

New member
תודה לך

אני מקווה שעכשיו עניתי במקום הנכון, תודה שהערת את תשומת ליבי.

המחזור שלי סדיר, אורכו 34 יום. סיימתי עם גלולות מזמן אבל לא קיימתי יחסים סדירים עם בעלי בעקבות ניתוח שעברתי לפני חצי שנה.. כרגע אני ביום 21 למחזור, לכן, אם הבנתי נכון, הייתי אמורה לבייץ ביום ה-18. לאחר יום זה הפסיקו לי ההפרשות שהתחילו ביום 12 בקירוב.
את בדיקת הביוץ התחלתי ביום ה- 19 (סתם כדי לראות איפה אני עומדת), ומתלבטת אם להפסיק עם הערכה כי הסטריפים יקרים בטירוף. מה דעתך?

תודה רבה
 
אז ככה

הביוץ מגיע בד"כ בין 10 ל-16 ימים לפני הוסת הבאה. אם המחזור שלך סדיר ומגיע כל 34 יום, זה אומר שאת ככל הנראה מבייצת בין היום ה-18 ליום ה-24, כמובן שיכולים להיות יוצאי דופן אבל לרוב זה ככה. זאת אומרת שאת צריכה להתחיל לבדוק עם הסטריפים ביום 14 או 15, ולהמשיך לבדוק עד שאת מקבלת תוצאה חיובית ועוד יום-יומיים אח"כ כדי לראות שהמקלון חזר להיות שלילי. את צודקת שהסטריפים יקרים נורא, לכן כדאי לקנות אותם מאיביי, שם הם ממש ממש זולים ואז לא מרגישים שחבל עליהם. אני קניתי מפה: http://www.ebay.com/itm/HIGH-SENSIT...860114911?pt=UK_Health_HealthCare_RL&var=&has
עלה לי 61 ש"ח ל-50 מקלוני ביוץ ו-10 בדיקות הריון. המקלוני ביוץ סבבה לגמרי, הבדיקות הריון פחות.
ההפרשות עוזרות להבין שאת בתקופה הפוריה, אבל קשה לזהות לפיהן מתי הביוץ בדיוק. אם התחלת לבדוק ביום ה-19 יכול להיות שפספסת את הביוץ אבל יש גם סיכוי טוב שהוא עדיין לא היה, תמשיכי לפחות עד יום 25 למחזור כדי לוודא.
איך שלא יהיה, במקביל למקלונים, כדאי לכם לקיים יחסים החל מיום 14 עד יום 26 יום כן יום לא, כדי לכסות את כל התקופה שבה סביר שיהיה הביוץ.
בהצלחה!
 

Babybini

New member
תפוזבל!


כתבת תגובה ארוכה ומושקעת והוא לא העלה!

אבל האמת שכתבתי בדיוק את מה ש"אני רק שאלה" כתבה, אפילו עם אותו לינק, כך שאני מתצרפת להמלצה שלה. הבדיקות האלה אמינות כמו אלו שבחנות-רק שכאן את לא משלמת על אריזת הפלסטיק ועל שרשרת ההובלה בדרך. ואולי אם כבר תזמיני ממנו, תוסיפי גם כמה בדיקות הריון רגישות (10 m/l) רק למקרה ש..


ואם אפשר ברשותך עצה קטנה:

אם המחזור שלך סדיר, תנסו לקמפר סביב חלון הפוריות שלך יום כן יום לא, במשך כמה חודשים.. פשוט אני לא ממליצה להכנס ישר על החודשים הראשונים לעולם המדידות והבדיקות כי יחד איתם מגיע גם לחץ שלא בריא במיוחד ולא עוזר לתהליך...
אם תראו שאחרי כמה חודשים לא הולך תעברו לבדיקות מדידות וכו. קשה מאוד להתנת מזה אחרי שמתחילים..
 
למעלה