בעיה חיובית
(קצת ארוך)

קובולט

New member
בעיה חיובית../images/Emo4.gif(קצת ארוך)

לפני חודש וחצי הגעתי לטיפול רפלקסולוגי בגלל כאבי גב הטיפול עזר הגב כבר לא כואב אני אוכלת יותר בריא ואפילו הצלחתי לרדת משתי קופסאות סיגריות ביום לחצי קופסא את האמת זה הדבר שהכי מרגש אותי בעינין, כמו כן ציינתי שאני אחרי הפלה ומנסה להיכנס להריון והמטפלת שלי עושה לי בכל טיפול גם הערת הבלוטה במוח שאחראית על ביוץ ועיבוי רירית רחם. לפני שבוע ביום של המופע זקיקים הייתי אצלה היא כבר הודיעה לי שאני מבייצת מהשחלה השמאלית דבר שחשבתי למגוחך להפליא כי חודש קודם בייצתי מהשחלה השמאלית, וחשבתי לעצמי נו טוב אז היא טועה לפעמים והנה זה פלא שעתיים אח"כ במופע הזקיק המרשים אני מגלה שהשחלה השמאלית שלי בייצה אמרתי וואו, והמשחתי את חיי המין המסיבים לביוץ . היום הגעתי אליה שוב והיא התחילה לנקות לי את הרגליים ובדקה משהו באזור הפטישון (העצם שיש בכף הרגל) והיא אומרת לי תשמעי זו פעם ראשונה שאני מרגישה את זה והסבירה שבסיפרי הרפלקסולוגיה כתוב שאפשר להרגיש דופק של הרחם ז"א משהו קורה שם... כמובן שהיא שלחה אותי הבייתה כי אי אפשר לעשות טיפול אם אני בהריון, הבטחתי לה לעשות בדיקה בעוד שישה ימים 14 יום בעצם מהביוץ ולעדכן אותה!!!! מה אתן אומרות מוזר לא????? ממש מענין לדעת אם היא צודקת עם עד עכשיו הייתי רגועה עכשיו זה כבר מקבל בשר.... להאמין או לא זאת השאלה?????
 

אפרסקה

New member
מה אני אומרת??!! ../images/Emo12.gif../images/Emo45.gif

אני לא רוצה לעשות "קולולו" לפני הזמן.... אז מה שיש לי להגיד זה הלוואי שהיא צודקת!! ודיר באלק תעדכני ואם היא צדקה, תתני את הטלפון!!!
 

blue4u2

New member
וואו, ל -א י-א-מ-ן!!!!!! ../images/Emo65.gif../images/Emo13.gif

וכמו שאפרסקה כתבה - אם זה באמת נכון - זה עוד יותר לא יאומן!!!!! מה שנותר זה לחכות בסבלנות את הימים האלו ולהחזיק חזק חזק אצבעות ולשמוע בשורות טובות בעוד שבוע
 

פּוֹנְג

New member
מדהים. מרגש.

ואם אפשר לקבל מפה שנגע איפה בדיוק העצם הזו...
מחזיקה לך אצבעות ומתרגשת איתך. רפלקסולוגיה זה הרבה יותר נחמד מ-US. אולי נפתח בלוח הפורום - ללוח להמצלה על מרפאים אלטרנטיביים ותוכלי שם לתת את הפרטים שלה.
 

פּוֹנְג

New member
מדהים. מרגש.

ואם אפשר לקבל מפה שנגע איפה בדיוק העצם הזו...
מחזיקה לך אצבעות ומתרגשת איתך. רפלקסולוגיה זה הרבה יותר נחמד מ-US. אולי נפתח בלוח הפורום - ללוח להמצלה על מרפאים אלטרנטיביים ותוכלי שם לתת את הפרטים שלה.
 

vally

New member
../images/Emo140.gifקובולט היקרה ../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

אני מאמינה במה שהיא אמרה לך, הלוואי שהיא צודקת!!! (טפו-טפו). אני מחכה אתך 6 ימים אלה. העיקר לא להלחץ מהצפיה, לשמור על הקוליות. שהשבוע יעבור מהר. כשתודאי שהיא צדקה, אני מצטרפת לתור לרפלקסולוגית הזו. היום אני מתייחסת ברצינות לדברים כאלה, בד"כ אני לא מאמינה לכל השטויות ולאמונות תפילות. אני אספר לך יותר מאוחר בהזדמנות אחרת על איך יצא לי לוודא שכל האמונות האלה לא סתם. אבל בינתיים - אני כל כך מתלהבת ממה שספרת, שאני הולכת להתקשר לבעלי ולספר לו. שיהיה לך אחלה מצב רוח
 
תאמיני! תאמיני! ../images/Emo140.gif

גם אני ראיתי את ההשפעות החיוביות של הרפואה המשלימה! זה פשוט עובד! ולכן לכל אלו שיש להן בעיות אני ממליצה ללכת לטיפול של רפואה משלימה אפשר לעשות זאת במקביל לטיפול הרגיל. אני למשל, כל ערב מסתכלת בכף הרגל שלי, בצבע שלה ובאזור ההוא שבכף הרגל שמראה את הרחם. אני יודעת כבר ל"ראות" את המחזור לפני שהוא מגיע. והשבוע אני מחפשת בכף הרגל את הביצית המופרית שלי (עוד כמה ימים לבדיקת הדם) אני בלי ידע כבר יודעת לראות דברים. אם המטפלת שלך ראתה משהו, ויש לה ידע ונסיון, יש סיכוי גבוה מאוד שהיא יודעת על מה היא מדברת!
לולה הפילולה
 
קובולט וכולם ../images/Emo24.gif

לכל מי שלא מכירה את הנושא אני מצרפת תמונה שמראה את מיקום האזור המדובר בכף הרגל בכל האזור הכתום רואים את איברי הרביה: רחם למשל. בזמן מחזור תוכלו לראות יותר צינורות דם באזור הזה. כשנגמר המחזור האזור "מתנקה" עד לפעם הבאה. בזמן הריון עוד לא עקבתי, אבל אני די בטוחה שכמות צינורות הדם שם גדלה בהרבה מזו שיש במחזור. קובולט, הסתכלתי בפורום רפלקסולוגיה על "תנועת" ההודעות. הפורום שם נראה לי די רדום. אולי כדאי לך לנסות לשאול במקביל גם בפורום רפואה משלימה (24)
 

פּוֹנְג

New member
../images/Emo124.gifהוספתי לוח מטפלים אלטרנטיבים

נשמח אם תוסיפו לשם את ההמלצות שלכם והכי טוב יהיה את תכניסו גם קישור להודעה מכאן שמפרטת את הטיפול וההצלחות וכו'.
 
לזה את קוראת בעיה ??../images/Emo6.gif

לא רוצה לפתח ולטפח תקוות, אך גם חברה שלי נעזרה בשירותי המדקרים למניהם, וזה עזר היא בהריון. אז נחזיק לך אצבעות
 

קובולט

New member
המון תודה בנות../images/Emo24.gif

על העידוד והתמיכה אני ינסה לפי המלצת לולה לשאול גם בפורום רפואה משלימה כי באמת לא זז שם כלום ברפלקסולוגיה אבל אני לא מצליחה לעשות קישורים אז פונג לטיפולך המסור עם המון תודה מראש....
 

אפרסקה

New member
שאלה ללולה הפילולה לגבי הציור../images/Emo35.gif

לולה יקירתי, הציור מאוד מעניין. האם זה אומר שכדאי לעסות עיסוי יומי באיזור הכתום? או שבאמת בלי ללכת למישהו שמתמצא ומכיר אין בזה טעם? כי אני אשמח להשקיע בעיסוי יומי (בעצמי) אם זה מה שיעזור!
 
למעלה