בניית ושיפוץ חדר רחצה נוסף

vik890

New member
בניית ושיפוץ חדר רחצה נוסף

בבית שקניתי וברצוני לשפץ ישנה פינת משפחה שאין לי בה צורך.
אני רוצה לבנות במקומה חדר רחצה לילדים ולהפוך את מקלחת הילדים למקלחת הורים. ראה תמונת מקור.

זה בית פרטי שבו סוויטת ההורים ממוקמת למטה אבל אני מבחירה רוצה לישון כרגע בקומת הילדים... עוד כמה שנים שיגדלו ארד למטה ואז היחידה תוכל לשמש את בני הבכור שיהיה מתבגר.

חשבתי על שתי אופציות, באופציה הראשונה אני משאיר מסדרון ברוחב מטר רק למכונת כביסה ולמייבש מעל עם גישה לחלון גדול לתליית כביסה, אך בפועל אני לא באמת תולה שם כביסה אני תולה בתוך הבית או מכניסה למייבש. המקלחת ילדים שתווצר תהיה מספיק גדולה בכדי להכיל ארון שירות לחומרי ניקוי, רחצה וכאלה. בנוסף אין חובה מבחינתי לעשות דלת למסדרון כביסה.

באופציה השניה אני מוותרת על מסדרון הכביסה ועושה "נישה" למכונת כביסה ובעצם מבטלת את הגישה לחלון כביסה,כמו שאמרתי אין לי בו צורך. במקרה זה אני מקבלת מקלחת הורים מרווחת יותר... מה דעתכם עדיף? אן שמא יש לכם רעיון אחר?

בנוסף רציתי לשאול מה עושים עם החלונות... כרגע יש שם חלונות רגילים.. האם כדאי להחליף אותם למשהו שמתאים יותר לחדר רחצה, זכוכית חלבית או משהו אחר, החלונות די גדולים.... אשמח מאד לעזרתכם המקצועית.





 

מרי פופ

New member
וריאציה על אופציה 2

המסדרון לחדר הכביסה באופציה 1 ממש אינו אופציה.
ורסיה על אופציה 2 שתהיה מתוכננת בצורה מקצועית יכולה לעבוד.
אבל קצרה היריעה מלכתוב למה התכנון אינו ממוקסם ככה.
אל תעיזו בכלל להוציא כסף עם תכנון כל כך חובבני (נכתב ללא זלזול חלילה ביכולת התכנון החביבה שלכם, אלא עם המון כבוד למשאבים שלכם).
 

vik890

New member
תודה מרי

אז מה את מציעה בעצם?
לקחת ייעוץ של מעצב לחלל הזה? אין לי צורך בעזרה בבחירת קרמיקות וכאלה... וגם יש לי אנשי מקצוע ומאיפה לקנות. צריכה רק ייעוץ לתכנון נכון
 
מסכימה עם מרי בכל מילה

ולא הייתי מגדירה זאת כיעוץ של מעצבת, אלא תכנון ועיצוב ממש, נקודתי לעניין חדרי הרחצה, מדוייק ונוח ומתאים לנתונים ולצרכים.
וגם, רצויה בהחלט עזרה בבחירת אריחים וכן תכניות לפריסת אריחים לביצוע בפועל וכמויות לרכישה בהתאם, כי אם כבר משקיעים אז שיהיה גם נוח וגם יפה, לא כך?
 

vik890

New member
אשמח לקבל הצעת מחיר לתכנון שכזה מאנשי מקצוע פה

 
למעלה