התייעצות מטבח - האם יש מספיק מקום עבודה?

גלמיש1

New member
אני מסכימה אתך. אני חושבת שאם הייתי נדרשת לתכנן

מרפאת שיניים, או חדר ניתוח (לדוגמה כן? זה יכול להיות משרד עורכי דין , מסגריה או ייקב) הדבר הראשון שהייתי עושה זה ללכת לחקור את הנושא\, לראיין רופאים, לתשאל אחיות/שינניות, להתיישב במקום ולראות איך הוא מתנהל. כלומר לדעת בבטחון שאני יודעת מה ואיך מתנהלת ההתרחשות בחלל המדובר.
או שהייתי אומרת שאני לא מתאימה, ושיחפשו מומחה לענין.
כשמדובר על תכנון מטבח - זה צריך להיות פשוט יותר . לאף אחד אין בעיה למצוא מישהו שעובד הרבה במטבחים. מאחר שסטטיסטית גברים שעיקר מבשלים/אופים בסופשים ובאופן נקודתי יותר, ומי שמשתמש באופן רציף ויומיומי זה עדיין בעיקר נשים (אגב, אצלנו דוקא לא) - אז כנראה שצריך למצוא אישה.
&nbsp
 

lab229

New member
לצערי הרב יש מעצבות מטבחים בחברות המטבחים שמלבד

לדחוף ללקוח אי כי זה ממש איני ולתכנן מטבח מהמם ולא פרקטי לא באמת מנסות להכנס להמדסת אנוש ולצרכי הלקוח..
מקרה ששמעתי שבוע שעבר מחברה מהעבר שלא רצתה אי במטבח כי נוח לה לשבת ליד שולחן אוכל. המטבח במימדים סבירים וניתן לעשות שם אחלה מטבח חת עם לא מעט אחסון ושולחן סמוך. היא הלכה לאחת מחברות המטבח היוקרתיות והמעצבת שם בלי להתבלבל אמרה לה שיש לה יותר מדי אחסון! ושתעשה אי .(לא אציין שגם תכננה מידות לא נכונות לאי וגם מרחק לא סביר בעליל מהמקרר ליד) . לא שמעתי על יותר מדי אחסון ובטח לא במטבח הזה שהוא לא ענק במיוחד.
אני מניחה שאותה מעצבת גם מבשלת קצת ולא בהכרח היתה מתכננת לעצמה בבית כזה דבר אבל כשזה מגיע לעבודתה בעיצוב לאחרים החוקים והנוחיות נשכחים ורק האסתטיקה והלוק כנראה עובדים.
לצערי הרב ישנם עוד מקרים כאלה ולקוחות שלא מבינים או לא לוקחים מעצב/ת שמבינים היטב בתכנון מטבח נכון מוצאים עצמם עם יופי של מטבח ובאסה בייום יום כי לא באמת נוח.
 

דליה ב

New member
כמי שעובדת כמתכננת מטבחים...

רוצה להגיד שכל פעם שלקוח מתעקש על תיכנון לא מיטבי (ולא תאמינו כמה כאלו יש)
ממש נחמץ לי הלב, אני מנסה "לרמוז" שלא מתכננים ומזמנים מטבח חדש כל יום, מכינה אופציות חלופיות , ומנסה לשדל אותם אבל ללא הועיל...
אז יש גם מעצבות שלא "דוחפות" אי בכל מטבח...
 

lab229

New member
לא הכללתי כמובן. כתבתי שיש :) ואת צודקת שיש גם לקוחות כאלה

שמתעקשים על תכנון לא נכון . אני מכירה ועובדת עם מעצבות טובות מאד (לרב אני גם מגיעה עם תכנון שלי ולקוח מגובש לאחר שהצגתי ללקוח מספר אפשרויות ובחרנו את מה שהכי מתאים לו).
לצערי המקרה שתיארתי (יותר מדי אחסון) הוא אחד מאלה ההפוכים (ויש עוד לצערי)..
מתנצלת אם דבריי פגעו בך
 

גלמיש1

New member
יחידת ההורים - ובפרט חדר הרחצה בה מתוכננים גרוע!

שידת המיטה חוסמת את פתח הדלת לחדר הרחצה. ובתוכו המעבר לאסלה בין פינת המקלחון לפינת הכיור... והאסלה אין לה בכלל מקום! תשבו עם הבירכיים תקועות בארון הכיור. ולעמוד מול האלסה בכלל בלתי אפשרי....
חדר הארונות הוא בזבוז של מקום.
אתם צריכים מתכנן/נת מקצועי טוב שיציל את התכנון הזה ויפיק את המיטב מהשטח הנדיב של היחידה.
 

lab229

New member
מסכימה מאד עם כל מה שתמי וגלמיש

כתבו .. מתנצלת שכותבת את זה על איש מקצוע אבל זה לא תכנון מקצועי של חדר רחצה.
ומפליא אותי שכך מטופל חלל זה על ידי איש מקצוע.
גם אני חושבת שצריך לטפל בחדר השינה ובפרט בחדר הרחצה שתוכלו לזוז בו . חדר ארונות בגודל כזה ממש מיותר. עדיף להגדיל חלקית על חשבון חדר רחצה ולשלב בחלל למשל ארון לתלייה ולקיפול נפרדים ולהרוויח הרבה יותר אחסון וחדר רחצה מרווח.
לגבי המטבח ,כמובן מסכימה עם כל מה שתמי כתבה ורק מוסיפה שהמעבר הראשי ובעצם היחיד למטבח הוא בין האי הענק לבין השולחן ממש לא נוח .. מעבר עיקרי של מטר לא הגיוני וגם הסמיכות של השולחן והאי גדולה מדי .. כנל גם לגבי ארוו מעילים מאחורי שולחן האןכל..
להקיף שולחן כדי לתלות מעילים לא ממש הגיוני והמעילים עלולים למצוא עצמם תלויים על כסאות האוכל .
 

tiptip308

New member
התכנית המקורית היא של הקבלן, לא מעצב

כל מה שכתבתם, חדר רחצה מרכזי, חדר שירות וכו - תוכננו מחדש
כך גם החדר שינה, חדר ארנוות בוטל, אמבטיה שונתה.


ההתייעצות שלי היא לגבי המטבח.
 

lab229

New member
מצויין. חוזרת בי מההערה לגבי חדר שינה הורים וח. רחצה.

 
למעלה