חוות דעתכם על דירה

Gutsigu

New member
חוות דעתכם על דירה

אנחנו שוקלים לקנות דירת 6 חדרים, מצרפת את התכנית שלה (דירה מס׳ 39) כדי שאוכל לקבל את חוות דעתכם באופן כללי ובעיקר על כמה נקודות ספציפיות:
1. החלל הציבורי שאמור להכיל מטבח, פינת אוכל וסלון נראה לי קטן. האם הוא יכול להכיל את כל הפונקציות הללו מבלי להיות דחוק?
2. היכן כדאי להעמיד את הטלוויזיה בסלון? אם היא עומדת על הקיר יוצא שמיד כשנכנסים הביתה נחסמים ע״י ספה שגם תחסום המעבר למרפסת- האם יש חלופות מוצלחות יותר?
3. בחדר ההורים יש מבואה מוזרה שאמורה לשמש לארונות, וחדר שירותים קטן ודחוק במיוחד. האם יש רעיונות לסידור מוצלח יותר? אם מספחים חלק מהמבואה לצורך הגדלת השירותים היכן ניתן להעמיד ארון גדול ומרווח המתאים לזוג?
4. אם יש הערות נוספות אשמח לשמוע. רק אציין שאנחנו זקוקים לכל חדרי השינה ולא יכולים לוותר על אחד מהם על מנת לרווח את השאר.
תודה רבה!

 

מרי פופ

New member
דירה חמודה ומתוכננת הצורה טובה יחסית

בחדר השינה של ההורים הייתי שוקלת להגדיל את חדר הרחצה ולשנות את הארונות לשני ארונות על קיר ימין (כשנכנסים) אחד מהם בעומק צר של קיפול בלבד והחלק הראשון בעומק תליה.
חדרי הילדים מעט קטנים אבל זה לא משהו חריג בימינו. אם יש לכם יכולת לוותר על חדר אחד, אפשר לעשות שינוי מאוד יפה באיזור חדר השינה של ההורים והרחבת לפחות אחד מחדרי הילדים אם אם לא יותר.
 

Gutsigu

New member
תודה רבה תמי

כפי שכתבתי מאחר ואנחנו זקוקים לכל החדרים לא נוכל לוותר על אחד מהם על מנת להרחיב את השאר.
מה דעתך על החלל המשותף? אינו קטן מדי? וכיצד לדעתך נכון להעמיד את הסלון?
תודה רבה על ההתייחסות!
 

Gutsigu

New member
אשמח בכל זאת

לשמוע את חוות דעתכם על האזור המשותף, כיצד נכון להעמיד סלון ופינת אוכל בחלל זה? מה שבעיקר מטריד אותי הוא אזור הסלון כי בכניסה מדלת הכניסה מיד ״נתקעים״ בספה, האם יש אופציות מוצלחות יותר?
תודה שוב!
 
למעלה