מוצרי חשמל למטבח

דבש38

New member
מוצרי חשמל למטבח

שלום, אני בשלב של סגירה סופית של המטבח לצורך כך אני צריכה להעביר לספק המצטבחים מפרט טכני של מוצרי החשמל. רציתי לקבל חוות דעת והמלצות לגבי כיריים אינדוקציה, תנור BI , תנור-מיקרו ומדיח אינטגרלי. איזה חברות מומלצות?
עד כמה נוח השימוש בתנור-מיקרו (מוצר מאוד יקר). האם מבחינה עיצובית ניתן להחליף בין המקום של התנור BI לתנור-מיקרו? במידה והמטבח לבן מט והשיש בגוון אפר 5033 מהסידרה החדשה של אבן קיסר באיזה צבע כדאי לבחור את מוצרי החשמל? לבן/נירוסטה/שחור? יש לציין שגם המקרר בצבע לבן
 

רוני ג10

New member
המלצות למוצרי חשמל

מדיח אינטגרלי- קנינו לפני כשלוש שנים של סימנס, מעולה,לפי המפרט צריכת מים של שמונה ליטרים למחזור הדחה, יש תכנית של חימום המדיח מראש ואז כל סבב לוקח כעשרים דקות. ( מאד נוח באירוח גדול).
כיריים אינדוקציה גם של סימנס, מצוינים. אנחנו קנינו של 60 סמ רוחב בגלל אילוצי מקום. מאד ממליצה לקנות כיריים רחבים. הכיריים מתנקים בקלילות,.
תנור BI של בוש- תנור טוב.
מיקרו משולב עם תנור גם כן של בוש BI - נכון שיקר, אבל לדעתי שווה את ההשקעה. אצלנו מיקמנו מעל התנור ועדי לשמור על גובה עם המקרר מיקמנו גבוה מדי... אין לנו ילדים קטנים בבית, אבל היה כדאי נמוך יותר.
מבחינה עיצובית נראה לי נכון יותר להעמיד את המיקרו- תנור מעל התנור. שניהם BI בארונות המטבח, רק שהמיקרו/ תנור יותר נמוך בגובהו.
ההשקעה בהחלט כדאית.
 
למעלה