התייעצות דחופה- הריצוף לא בגוון שבחרנו

רונצי83

New member
התייעצות דחופה- הריצוף לא בגוון שבחרנו


הי לכולן, הלכנו לראות היום את המרצפות שהגיעו מזהבי עצמון ואנחנו די בטוחים שהביאו לנו את הצבע הלא נכון... הזמנו דמוי פרקט northwhite לכל הבית ומה שהגיע יותר דומה לgrey. מה עושים? על הקופסא כתוב את השם הנכון אבל בתמונות רואים בבירור שזה לא הצבע אותו הזמנו... מצרפת תמונה שצילמנו באולם תצוגה, את התמונה של הגוונים שמפורסמים באתר של החברה והשמות ותמונה של מה שהגיע... למישהי קרה מקרה דומה? אשמח לעצה מהירה. תודה!!!





 

lab229

New member
בגרניט פורצלן קיים מצב (תלוי באריח)

של שונות דיגיטלית וייתכן שינוי בגוון באריחים מאותה סדרה (זה אומר שבאותה סדרה קיים שוני בגווון בין האירחים )
לפעמים גם יש שינוי בסדרות עצמן כך שלמרות ששם הסדרה נשאר זהה גוון האריח עלול להיות שונה.

האם בדקתם בחבילות אחרות את הגוון?

במקרה זה נראה שמדובר בהבדל משמעותי בגוון (חום בהיר לעומת אפור כלומר גוון אחר לחלוטין ) אם כי באולם התצוגה התאורה הרבה פעמים מטעה (בעיקר תאורה צהובים שהם שמים הרבה פעמים)

מציעה לגשת לאולם התצוגה בו רכשת את הריצוף עם תעודת המשלוח (בה רשום הדגם שנשלח אליכם) וגם הייתי לוקחת דוגמה או 2 של האריח עצמו לצורך השוואה למה שמוצג באולם.

דברו עם נציג המכירות שלכם / מנהל הסניף להבין ממה נובע הבדל ובכל מקרה אם אתם לא אוהבים אז החליפו לאריחים אחרים.
 

מרי פופ

New member
כן קרה לי במודי מקרה מאוד דומה

התברר שהיתה בעיה במדבקה הלא נכונה על הקיר במודי בסניף שהזמנו בלבד, למזלנו הלכנו לסניף אחר והשווינו עם האריח שהתקבל והעניין סודר (למרות שעשו לנו פרצופים אדירים מהקבלן וגם ממודי) לא ויתרנו, עצרנו את הכל והזמינו את הריצוף הנכון, למרות שזה עיכב את ההתקנה בחודשיים בערך.
מה שקיבלתם זה אפור, לא נראה שיש כזה שוני בסדרה בין הנורטוייט לבין מה שקיבלתם. לכו עם האריח שקיבלתם לאולם התצוגה, בלבול במדבקות קורה.
הכל תלוי בכמה תתעקשו ותהפכו עולמות עכשיו! צריך לא להשבר.
ומצד שני: באולמות תצוגה הצבעים יכולים לשקר מאוד ומה שנראה בז' הרבה פעמים מתגלה בשטח כאפור, כך שאם כתוב על הקופסא, יתכן שפשוט יש שוני גדול בסדרה וכי האור בתצוגה שיקר...
 

רונצי83

New member
תודה על כל התשובות והעזרה!! מעדכנת ומעלה תמונות

אז כמו שכתבתן, התאורה באמת משנה הכל. נסעתי עם האריח לזהבי עצמון וזה בדיוק אותו אריח. נרגעתי כי הבנתי שכשיתחילו לרצף אראה את הגוונים השונים ואת מה שאהבתי במקור. וכך זה נראה כרגע
מאושרת מאוד מהבחירה...
ועכשיו שוב חוזרת שאלת הרובה: הרצף ממליץ או בז' 103 או חום 105.
מה דעתכן??



 
למעלה