למרי פופ

למרי פופ

למרי פופ. יש לי מהאסלה התלויה החלק הרחב של האסלה 86 סמ עד האמבטיה. היה יכול להיות 89 מרחק אבל הקבלן פיספס 3 סמ . אנח רוצה לשים ארונית בין האסלה התלןיה לבין האמבטיה . איזה גודל ארונית את ממליצה . כמה להרחיק את הארונית מהאסלה וכמה מהאמבטיה . תןדה
 
דרך אגב

האם זה קריטי שהקבלן פיספס בשלוש סמ את מיקום האסלה . ועכשיו יש 86 סמ עד האמבטיה ולא 89?? האם כדאי לפרק ולהזיז את האסלה 3 סמ שמאלה כדי שיהיה 89 ??
 
ארונית 70

אם אשים ארונית רוחב 71 ( משטח עליון 71 והארון עצמו רוחב 69 ועומק 46), אמקם 15 סמ מהאסלה . ואז הארון יגיע בדיוק עד האמבטיה . ?? האם זה בסדר?? אני יודעת שאני יכולה לשים ארונית 60 ויהיה יותר מקום אבל נראה לי שארונית 60 המשטח העליון קטן לילדים בחדר אמבטיה כללית.
 

חופית882

New member
כל כך עצוב - את זקוקה לעזרה מקצועית ולא של מעצבת פנים

בשיא הרצינות. משהו לא טוב קורה אצלך - לא משנה כמה האסלה תהיה במרכז, ואם האינטרפוץ יהיה גם על הלבן וגם על האפור, או מה שזה לא היה. אני לא מבינה איך בני ביתך נותנים יד לדבר הזה - אלא אם כן, הכל מומצא ומופרך מן היסוד - וגם במקרה כזה - כדאי שתקבלי עזרה.
 
אבל גם ממך יוצא משהו קשה. למה את חייבת לעסוק בזה כל הזמן?

לא בא לך - דפדפי.
רוצה - עני לה.
אבל למה לדוש באישיותה כל הזמן?
 

amiko12

New member
נכון שזו אישיותה ועניינה...

אבל גם לא לעניין לעשות בדיחה מפורום מקצועי ולגזול מזמנם ומסבלנותם של אלה שמקדישים מעצמם לקרוא, לסייע ולייעץ ברצינות.

אמנם מדובר בעיצוב ולא בדיני נפשות אבל בכל זאת, שאלות פיקטיביות מורידות מערכו של הפורום וחבל.
 

חופית882

New member
לא יכולתי להסביר טוב יותר

שכן סבירות גבוהה עד מוחלטת שמדובר ב"טרול" ולכן, האדם הזה שעומד מאחורי הכינוי הסתום מעט 'מרצדס 2015' - לא מעורר בי אמפתיה כלל, אלא רק רגשות שליליים לחלוטין. מדובר פה במישהו/י שעונים על כל הקריטריונים של עבריין מקלדת - וזה לא מעיד טובות על האישיות של האדם המדובר - שימוש ציני ואגואיסטי לגמרי בפורום המבורך הזה.
גם אני נפלתי ברשת של המרצדס המקרטעת הזו, במהלך שרשור שלם שממש השקעתי מזמני לענות ולעזור לה - אז צר לי שהתגובות שלי נוקשות מעט, אך הן רק מייצגות את המציאות מאחורי הוירטואליות והאנונימיות של הפורום.
המשך יום טוב
&nbsp
&nbsp
 

talitush2

New member
עצתי לכולם - פשוט להתעלם

אם זה אכן טרול - שיבין שאין כאן ענין, וישתעמם עם הזמן וייעלם.
ואם זה מישהו קיים ואמיתי - כנ"ל. אם לא יתקבלו תגובות, בסוף יבין את המסר.
 
גובה קולט

האם גובה קולט 65 יותר נוח מגובה קולט 60??אנחנו בגובה ממוצע. 165 ו175.
 

מרי פופ

New member


 
למעלה