חדר עבודה/מרפסת שירות

חדר עבודה/מרפסת שירות

לקחנו מעצבת שתייעץ ותעזור לנו לסדר את הבלאגן בראש. הוצעו כמה תוכניות וזאת שהתגבשה מופיעה בתמונות המצורפות.

עדיין יש לי כמה דברים שמפריעים לי קצת.

אנסה לא להעמיס פה בשיקולים:

הקיר שהמעצבת מתעקשת עליו או חציצה דקורטיבית (נראה כמו סבכה בחיתוך לייזר) לא מסתדר לי. נכון שהוא מסדר יפה מאוד את פינת העבודה אבל הוא יגביל את פתיחת הדלת של המקרר ויקטין את השטח ב-10 ס"מ.

מה דעתכם לגבי הארונות מעל השולחן? המעצבת הציעה משהו אחר שלא אהבתי. מעין כוורת פתוחה מעל השולחן ובצד השולחן ארונות. נראה לי שכך (בתמונות) יותר אורירי. האם באמת הארון מעל השולחן יתן תחושת סגירות?

לא ברור לי למה החריץ בין הארונות העליונים מעל השיש אבל זה פתיר...

תודה













 

lab229

New member
אפשר גם שולחן בעומק 55 ס"מ. האם יש לך תוכנית מסודרת עם

מידות ברורות ולא פרספקטיבות? לדעתי חשוב בנוסף גם להבין כיצד מתחבר חלל זה לשאר הבית ..
הסידור הזה נראה לי כוכי וצפוף מדי והישיבה בפינת העבודה צפופה אך כותבת בהסתיגות מאחר וקשה ללא מידות ברורות להבין את הגדלים והמרחקים.
 
כל הבית. תוכנית בסיסית לפני שינויים

הכי קרוב שיש לי זאת התמונה המצ"ב אין לי שרטוטים...לא יודעת למה היא לא נתנה כאלה.

הקיר בין פינת העבודה למקרר לא קיים. זה משהו שהמעצבת הציעה אבל אנחנו לא מעוניינים בו.



 

דורית1901

New member
זה לא יהיה נעים לשבת שם

גם צפוף וגם מול קיר אטום ונטול חלונות.

לפני כמה שנים היתה תכנית טלויזיה אנגלית שבה מעצבת עיצבה לאנשים בתים קיימים. היא תמיד היתה מתחילה ב"להדביק" לכל אחד מבני הבית מכשיר מדידה כך שאחרי כמה ימים ניתן היה לראות איך אנשים לא מנצלים בכלל אזורים שלמים בבתיהם אלא מצטופפים בחוסר נוחות בחלקים מהבית.

אני אישית מאד מסכימה עם הגישה של המעצבת ההיא, ואני חושבת שצריך לנצל כיאות את המשאבים של הבית. לך יש חדר שלם של הבת שאיש אינו משתמש בו במשך כמעט כל הזמן, אז לא עדיף להשתמש בו כחדר עבודה עבורך עם ספה נפתחת יפה ונוחה עבור הבת כשהיא מגיעה? סוג של GUEST ROOM, שיש לו שימוש כפול. למה להצטופף בחלל המוזר והלא נעים הזה (יש לו בכלל גג אמיתי?) במקום לנצל את המקום המצויין שיש לך?

אני יודעת שניהלנו שיחה בעניין בעבר, אבל זה נראה לי ממש מחריד שאת תוקעת את עצמך ככה במרפסת שירות. בכל מקרה, בהצלחה.
 
לחלק הזה יש גג עד המקרר כולל

לא נעים לי בחדר של הילדה. יש לזה כל מיני סיבות. החלל הזה הוא יותר חלק מהבית לתחושתי. אני מבינה שזה מרגיש לך מוזר אבל הדירה מחולקת לשני אגפים וזה מרגיש לי פחות מבודד.

לילדים יש כוורת מעל השולחן בגובה 60 ס"מ. הם לא התלוננו אף פעם.

החדר שאינו בשימוש. זה שאת מדברת עליו הוא בעצם החדר של הילדה. פסיכולוגית קשה לי להשתמש בו. בראש שלי לילדה יש רק חדר אחד וזה החדר שהיה לה בבית הקודם. אני לא מצליחה להשתחרר מזה.

וכמובן תודה על תשובתך!! אקח את הדברים לתשומת ליבי אם כי נראה לי שאני די נעולה
 
בדמיוני....אני יוצרת בתוך הבית...יש לי בית עם מפלסים ואחד

המפלסים הוא חדר יצירה שכזה....
&nbsp
אז הגשמתי חלום. יש לי דירה נאה ומרווחת אבל אין מפלסים וזה בסדר.
&nbsp
אני לא אוהבת אבל ממש לא אוהבת ליהיות מבודדת. החדר של הילדה כלוא בין אמבטיה כללית לחדר של הקטנה ובין חדר המשפחה....לא רואים בו את הסלון או את המטבח. זה נהדר. יש המון פרטיות. אבל אני(!) פוחדת להיות לבד עוד מילדות ולכן זה יורד מהפרק. מה גם שכל היצירה שלי תתפוס לה את כל החדר.
&nbsp
אני לא בטוחה האם היא תחזור הביתה (על כל הציוד שלה שזה המון ציוד) מתי ולכמה זמן....וגם ככה הוא די מלא. הארון משמש לאיחסון של כל מיני דברים. ויש לה אולי מדף או שניים עד שאפנה לה אותם.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה