הכנות למיזוג

יוסיזיו

New member
לא תוקף ולא משמיץ אלא מנסה להביא לתודעה שלכן את ההשלכות

של מיסתורי הכביסה וטמפרטורות העיבוי הגבוהות שמיסתור כזה יוצר ומה קורה למזגנים וליעילות שלהם.
אם היית משתתפת בכנסים מקצועיים של מיזוג אויר ואגב יש אחד כזה במאי בשיתוף עם התאחדות האדריכלים ושם דנים גם בענין הזה היית גם את מבינה .
כל אבל כל נתוני המזגנים מתבססים על טמפרטורות מסוימות שבהם הם נבדקים במכון התקנים ומקבלים את תוויות האנרגיה וברגע שהנתונים הללו משתנים אז גם הספק המזגן משתנה .
לגבי עבודתך כמנהלת פרוייקט אכן מחובתך לשמור על מסגרת התקציב אבל מי שקובע איך הוא ירצה לחיות בבית שלו זה הלקוח שלך.
גם אני כשמציע מערכת אני נותן ללקוח להחליט כשמניח לפניו את כל האופציות שיש בשוק עם ההשלכות של הנמכות תקרה ואפשרויות העיצוב ביחד עם המעצב/ת שלו והוא מחליט מה הוא רוצה תוך כדי הסבר מפורט על יתרונות וחסרונות כל מערכת
שהחלטת המחיר בידיו.
ולכן גם למי ששואל בפורומים ולא יודע מה להחליט מקבל דפי הסבר לכל אפשרויות המיזוג עם הבעיות של כל מערכת ומערכת ואז הוא יכול להחליט במה הוא יבחר וזאת מבלי אפילו שאני יודע מי יבצע עבורו את העבודה ואולי כדאי גם לך לקרוא שוב את ההסברים .
כל אחד ומקצועו ומומחיותו הוא ואף פעם לא להפסיק ללמוד ולהבין וגם בגילי אני ממשיך ללמוד למרות שאני מגילי וניסיוני מלמד ומייעץ לאחרים.
 

מרי פופ

New member
תקרא שוב את השאלה של השואל והתשובה הסופר קצרה וממקדת שלי

לא נכנסנו לשום דבר מעבר למבנה מערכת המולטי מבחינת ניקוז ובטח ובטח שענין מרפסת השרות לא עלה.
לא מבינה על מה התרגזת ככה.
ותודה על אינפוט לגבי תפקידי כמנהלת פרוייקט, הלקוחות שלי מספיק אינטליגנטים כדי להבין שהם יחיו בבית וגם המעצבת שלהם, לא אמנם לא חכמה גדולה, אבל לא עד כדי כך טיפשה שתחליט עבורם...
 

יוסיזיו

New member
ראתי גם קראתי ולא פעם אחת אבל אני התייחסתי לתשובה השניה שלך

לגבי ההנמכה והסברתי לך שהצנרת יוצאת כ 42 ס"מ מהתקרה מהמזגן אז לשם צריך להביא צנרת.כך שלפעמם כדאי לשלם יותר מהמקובל לאותו איש מזגנים של הקבלן ולהכין צנרת קבורה בקיר וסמוייה וכך הכסף עבור ההנמכה העתידית ישולם לקבלן המיזוג בבנין.
נכון שיש אפשרות של להביא צנרת בצמוד לתקרה וליד המזגן לחצוב בקיר ולהטמיע אותה בקיר אבל אז מתגלה בעיה אחרת של רעשי זרימת גז במיוחד בחימום בגלל הכיפופי צנרת שקרובים מידי אחד לשני ,אז הנה אני מחדש לך כמה דברים.
לגבי מסתור הכביסה נכון שהוא לא שאל אבל את בתור אשת מקצוע צריכה להסב תשומת ליבו של שואל או של הלקוח שלך שאמנם ניתן פיזית לדחוף כמה מעבים בתוך המסתור הזה אבל זה לא טוב,לא בריא למזגן ולא בריא לכיס,גם ישלם חשמל בהרבה מעל שנדרש וגם לתיקונים כי החברות מתנערות מהתקנות שכאלו מאחר ובמפורש מצויין בניירת הטכנית זאת.
דבר אחד יוצא טוב מהתקנה כזו של כמה יחידות ואפילו יחידה אחת,יש אחלה מקום ליבוש כביסה ,מתיבש מייד,כבר מדדנו מעל 58 מעלות במיסתור כזה שעובדות בו 2 יחידות עיבוי.
לא אחת אני מתבקש ל"תווך" ולהשכין הבנה בין החברות הגדולות לגולשים כאן בפורומים על מנת להסדיר בעיות שכאלו.
שלא לדבר על התקנות אחרות כמו שהוצג לפני כחודש בערוץ 10 שמסכנות חיים.
אז שוב לא התקפה ולא כעס אלא נסיון להביא למודעות את הבעיות הללו וצריך לדעת להפריד מקצועות בין עיצוב לבין מיזוג אויר בנושאים הטכניים האמיתיים ולך קשה לקבל זאת,אני רק 48 שנים במיזוג אויר ועברתי הרבה בענף וראיתי המון דברים אבל לא ראיתי התנפלות שכזו ממקום שאני בא לעזור אז אם מישהו יצטרך עזרה כאן אעבור איתו למסרים פרטיים וההפסד הוא שלכן..
 
למעלה