שאלה בנוגע לקורס עיצוב פנים ועבודה- תודה לעונים

lin51

New member
שאלה בנוגע לקורס עיצוב פנים ועבודה- תודה לעונים

האם אפשרי לעבוד במשרה מלאה וללמוד תוך כדי? קיימת לי האופציה לעבוד בתחום עיצוב המטבחים במשרה כמעט מלאה אך אני לא יודעת אם אצליח לשלב עם זאת לימודים של שנה או שנה וחצי. ידוע לי שקשה למצוא עבודה לאחר סיום הלימודים (בתור שכיר על מנת לצבור ניסיון) וגם שמוצאים, משתכרים נמוך. אשמח לשמוע ממי שעבר זאת מה הדבר הנכון לעשות קודם ואם אוותר על המשרה, עד כמה זה אפשרי שתיפתח לי הזדמנות אחרת בהמשך. תודה.
 

מרי פופ

New member
נשמעת כמו הזדמנות טובה, אני מניחה שזו עבודה במשמרות?

השאלה עד כמה הקורס שאת הולכת ללמוד אינטנסיבי?
אישית כשעשיתי הסבה ולמדתי עיצוב לפני יותר מ 10 שנים, אצל ברברה ברזין, לא ניתן היה לעבוד תוך כדי, בעיקר בחלק השני של הלימודים שיהיה סטאז' במשרד שלה. וגם החלק הראשון היה סופר אינטנסיבי ודרש המון שעות של השקעה בעבודות.
אבל הכל תלוי במקום הלימודים ומבנה הקורס.
 

lin51

New member
התייעצות לימודים-עבודה

עבודה במשרהה מלאה כולל שיש למעט יום אחד בשבוע שהוא חופשי. הקורס הוא 8 שעות שבועיות ניתן ללמוד במרוכז פעם בשבוע או לפצל לפעמיים אך השאלה עד כמה נותר זמן לעבודות ולפרוייקטיי גמר.
 

מרי פופ

New member
לא ישאר הרבה זמן, אם תלמדי ביום החופשי שלך

עבודות ופרוייקטי זמן יעשו בלילות ובסופי שבוע.
יכולה לומר לך בתור עצמאית שפועלת על בין 10 ל 15 פרוייקטים גדולים בכל זמן נתון, שאני עובדת המון בסופ"ש, על חשבון בילוי עם המשפחה כמובן (זה כך כבר כמה שנים וזו הבחירה שלנו).
 

designeasy31

New member
תלוי בקורס ובהיקף משרה-

אני למדתי יום מלא אחד בשבוע, ובסמסטר אחד החלפתי ל2 ערבים בשבוע, והסתדרתי עם עבודה במשמרות ועם תינוק.
באמצע הלימודים אפילו החלפתי באמצע מקום עבודה כדי לעבור לעבוד בתחום.
אבל חייבת להגיד שבהחלט הרגשתי שלא מיציתי את היכולות שלי בכל מה שקשור להכנת דגמים/פרוייקטי סיום סמסטר וכיוצ"ב ואם היה לי יותר זמן להשקיע, התוצאות היו אחרות לחלוטין.
&nbsp
לפעמים בחיים צריך לדעת למצוא את השילוב הנכון עבורך ואת הבאלאנס הנכון לך.
לי הלימודים האלו היו קרש קפיצה לעבודה בתחום שבאמת מעניין אותי, כך שלחלוטין אני מרגישה שלמרות הרגשת ההחמצה הקלה- עדיין הרווחתי המון מהלימודים ומצאתי לי מקצוע לחיים.
 
למעלה