חיבור בשיש

חיבור בשיש

חברת השיש רוצים לעשות לי חיבור קטן בכיריים ועוד חיבור בדיוק אחרי האי , הסבירו לי שלא ניתן מהאי להגיע ועד הכיור ולעשות חיבור קטן בכיור לכן עושים חיבור ארוך בדיוק שמסתיים האי. האי בגודל 104 על 214 ועד הכיור יש 160. והפלטה היא עד 144.
מה דעתכם. האם לדעתכם יש דרך כן לעשות חיבור נוסף בכיור , בנוסף לחיבור של הכריים ?

 
הפלטה היא 2.90 לפעמים יותר ואת הרוחב אני לא זוכרת

מציעההדתבדקי היטב האם נכנסת פלטה כי אם כן הם סתם עובדים עליך. חתמת איתם כבר?
 
תשובה

אבל. בשיש קיסר בשירות אמרו לי שהפלטה היא 144 על 306. האי עד הכיור יש 160 ולכן אמר שהפלטה לא תגיע עד הכיור ולכן עושה חיתוך כשנגמר האי.
החיבור הנוסף זה בכיריים אחד קטן וזו פלטה גדולה שיש לה ממש פינה שממשיכה עד החיבור הגדול של האי. גם לי עשו חיבור קטן בכיריים בתחילת הכיור וזו פלטה שלמה שכולל פינה . למה לך היו חייבים בפינה חיבור בשביל חיזוק . מאוד מעניין. לי לא אמרו דבר כזה.
 
תעשי חשבון האם נכנס אי+השטח עד הכיור בגודל הפלטה

שאמרו לך ותראי. גם לי בהתחלה אמרו שמריך חיבור כי הפלטה קצרה ואז הגעתי לדירה שכורה שבה אני רואה שהמידות גדולות יותר ונכנסת פלטה. קיצר הם מנסים לסובב אותך איך שבא להם. אם את רוצה ליהיות בטוחה את חייבת לבדוק ולהצליב נתונים.
 
הם כנראה מנסים לנצל את בפלטה עד תומה ורק ככה הם יכולים

כמו שכתבתי בשרשור שלי פרביטל הגיעו לתחתית אם הם מתנהלים כמו חאפר מצוי. האמינות שלהם ירדה בעיני. אני רק מקווה שכל העניין יעבור בשלום. האמון שלי (היחסי) באנשי מקצוע ירד עוד יותר. מגעיל. התשוקה לכסף בלי יושרה בלי מקצועיות. עצוב. ושיש קיסר מגבים אותם כאילו זאת המלצתם.
&nbsp
נבהלנו כשאיימו בסדק אבל ביררתי עם כמה אנשים בשעןנה ולרןבם לא עשו חיתוך בפינה. גם השיישן שמרי המליצה עליו לא עושה. הייתי עושה אצלו בלי למצמץ אם לא הייתי קשורה לקבלן
 
באסה

עשיתי חישוב מהאי עד הכיור יש 160 והפלטה בגודל 140 ואז יש את הרוחב של השיש שהוא 306 אבל האי שלי באורך 214. זאת אומרת 104 על 214. זה גודל האי. ועד הכיור יש 160. אלא אם כן הייתי מתכננת מראש את המטבח לפי גודל הפלטות ואת הכיור שמה בהתחלה ואז החיבור היה חיבור קטן בכיור. אבל .......
בעלי אומר שבכל מקרה לא נראה לו נוח כיור בתחילת השיש ממש צמוד לאי וגם כאשר המדיח פתוח אז אתה סגור בין דלת המדיח הפתוחה לבין האי . נמצא סגור בשטח של 60 סמ רוחב. ואם במקרה רוצים שני אנשים להדיח כלים ביחד כאשר המדיח פתוח אין כל כך מקום לשני אנשים לעמוד בשטח שרוחבו 60 ס"מ. נכון ? או שלא אני כבר לא יודעת מה עדיף . חיבור ארוך או חיבור קטן אבל כיור במקום אחר.
 
למעלה