תמי, בהמשך לתמונות מהמטבח המהמם שלך

talitush2

New member
תמי, בהמשך לתמונות מהמטבח המהמם שלך

יש לי מספר שאלות:
1. מאיזה חומר הוא?
2. האם החיפוי הוא כמו הריצוף? ככה זה נראה בתמונות
3. שאר הבית מרוצף בפרקט?
4. הדלתות שיוצאות מהמטבח מובילות לחדרים?

מחכה לתמונות של כל הבית כשתסיימו. בטוחה שיהיו מושלמות !!
את אלופה !!
 

מרי פופ

New member
הי, תודה יקירה

המטבח משולב פורניר אלון ופורמייקה של אלפא ב 3 צבעים.
החיפוי כמו הריצוף אבל חתכתי אותו לחתיכות ובין לבין יש שני פסי אורך שקועים ממתכת שעליהן מותקנים אביזרי עזר כמו לנייר מגבת, מתלים ועוד... אין לי עדיין מחשב אז לא יכולה לצרף תמונות לצערי.
שאר הבית בפרקט עץ משגע, אני מאוהבת בו.
דלת נזכוכית מהמטבח מובילה לחדר העבודה שלי, והבנה ב הדמיה היא בעצם פתח ולא דלת שמובילה למבואה לחדר של הבן, לשרותי האורחים ולעליה לחדרים.
עברנו אתמול הכל עוד בלאגן. בקרוב נתאפס.
 

talitush2

New member
תודה על התשובות

ושיהיה בהצלחה במעבר.
ומחכים כבר לתמונות .... !!!
 

מרי פופ

New member
תודה רבה, מחכה שפרביטל יואילו בטובם להביא לי את המשטח לאי

במטבח, ורק אז אוכל לצלם כמו שצריך.
מחכה כבר מעל לשבועיים, פשוט הזוי.
 

batno1402

New member
הזוי? חברת מטבחים ידועה -דוחה את ההתקנה כבר כמה פעמים.

התחיל לי לא טוב-כי אני צריכה לרדוף אחריה. גם כך יש לי איחור של 3 חודשים מהקבלן. בניין קטן-8 דיירים, כבר נבנה שנה וחודשיים. והיא דוחה גם את התקנת השיש, והכיור, והברז. הסיכה שלהם-לא קיבלו ארונות איכותיים. היה להם כמעט 3 חודשים. ועוד אומרים לי בחברת המטבחים-יכולים להתקין לך את השיש -יום אחרי. ואם גם השיש -יאחרו בשבועיים? והחיפויים? ואני חייבת לעבור סופית בספטמבר. לא להאמין-איך מתייחסים ללקוח-שנותן לוח זמנים, מזמין חודשים מראש, והם לא יודעים לתכנן נכון את הזמנים. לא הקבלנים, לא בעלי המקצוע, לא החברות הגדולות. ואנחנו שבויים בידיים שלהם. אבל גם לנו-יש תיכנונים-למסור דירה, לקנות רהיטים,עבודה אחרי טופס להתארגן, לארוז, וחיים שלמים. ורק אצל אילו-אנחנו נחשבים-מספר. ביחוד אחרי ששילמנו. אני חברה בכמה אתרי עיצוב בפייס. יש שם המון תלונות-שאחרי ששילמו-המוצרים-לא מגיעים בזמן, לא במידות והצבעים הנכונים, פגומים. איזה יחס גדוע ללקוח הישראלי-לעומת מה שראיתי בארה"ב-והייתי רק 3 חודשים. הכל הוחלף-גם אם נקנה במרחק מאות ק"מ, הכל זוכה-אם היה פגום. לא להאמין-כמה מזלזלים בנו.
 
למעלה