למרי פופ

למרי פופ

האם יכול להתאים שכל הריצוף בבית מרוצף בהרמוני אייבורי לפאטו , זה אפור בז בהיר בהיר . כולל המסדרון והחדרי שינה יהיו מרוצפים בגרניט פורצלן דמוי דק בצבע לבן / שמנת בהיר , יותר נטיה ללבן . הדמוי דק של חברה איטלקית , הסוג הכי טוב בנגב.
אם זה יראה מוזר שהחדרים שונים מהריצוף בבית. מגרניט פורצלן לפאטו עוברים לגרניט פוצלן דמוי דק .
 

מרי פופ

New member
לא מתה על השילוב, זה לא כמו שעושים פרקט ואז זה משתלב

שני סוגי פורצלן... יכול להיות בסדר, אבל לא יכולה להגיד שהייתי ממליצה על זה.
 
למרי פופ .

אז מה את מציעה . ארבעה חדרי שינה. ממש פירקנו את האריחים לריצוף ספייר כי הגדלנו את הסלון . הכמות לא הספיקה ולכן פירקנו גם בחדר של הילדה את כל האריחים כדי שיהיה לנו אריחים ספייר. את חדר הממד ריצפנו באותה באריחים מאותו דגם של הבית אך לא מאותה סידרה , כי הסידרה המקורית של הדירה נגמרה. בממד לא רואים את השינוי בגוון בגלל שיש מדרגה.
לעומת זאת בחדר של הילדה רציפנו את החדר באותו דגם אך גם לא מאותה סידרה וממש רואים הבדל בגוון בין המסדרון לחדר של הילדה. וזה ממש מפריע לי לעין.
התקשרתי לחברה של זהבי משם קנינו את האריחים . אמרו לי שאני יכולה להגיע למחסן באשדוד ולנסות למצוא סידרה שתתאים ותהיה הכי קרוב לסידרה המקורית שיש בבית.
מה הסיכויים שאמצא מתוך 7 סדרות שיש במחסן סידרה ממש ממש קרובה אפילו כמעט באותו צבע. ?לא כמו שיש לי עכשיו שממש רואים את ההבדל .
הריצוף הרמוני אייבורי. זה מן אפור בז'
 
למרי פופ

ומה לגבי פרקט למינציה לבן בכל החדרים . זה יראה בסדר.?
כמובן שאקנה את הסוג הכי טוב מנגב אבל מה לגבי הפרקטיות עם ילדים קטנים. וגדולים. חמישה ילדים. מגיל שנה וחצי עד עשר וחצי. שריטות , פתאום מזיזים מיטה. ואם יש ארון קיר מעל הפרקט ורוצים להחליף אחרי כמה שנים פרקט , מה עושים?
ולכמה שנים פרקט יכול להחזיק , כל כמה שנים צריך להחליף .
בקיצור לא יודעת מה לעשות.
כששים פרקט בחדר זה לא נראה כאילו רוצים להסתיר משהו ובלית ברירה שמנו פרקט. כאילו הייתה בעיה.
 

מרי פופ

New member
פרקט למינציה, הכי פרקטי בעולם! אפשר להזיז כמה רהיטים שרוצים

מחזיק גם 20 שנה, מנסיון.
 
למרי פופ

וזה משדרג את החדר או שנראה כאילו הייתה בעיה עם הריצוף ולכן שמנו פרקט למינציה ?
ומה עדיף לשים למינציה מסביב לארון הזזה עד התקרה ? במקרה שארצה להוציא את הפרקט בעוד כמה שנים ? או שהפרקט חייב להיות מתחת לארון .
ומה לגבי דלתות אפשר להתקין פרקט בעוד כמה חודשים ובינתיים כן להתקין את הדלת ות בחדרים ? או שהפרקט בא מתחת למשקוף ?
אם אני רוצה פרקט צבע לבן עם רמת שחיקה הכי גבוהה . איזה לקנות ? ובאמת לא ארארה שריטות מצעצועיםאו מכוניות שהילדים מסיעים על הרצפה ורהיטים, כיסאות
.
וזה יראה בסדר שבכל החדרים יהיה פרקט לבן ?
 
למעלה