שיש לבן של קיסר ? ועוד שאלת חיפוי ושיש...

אמרלדה

Active member
שיש לבן של קיסר ? ועוד שאלת חיפוי ושיש...

פעם, בתחילת ימי קיסר
, דובר פה ולא רק פה רבות על כך שהשיש הלבן שלהם לא טוב. תופס כתמים. והומלץ לקחת משהו קצת יותר כהה, תמיד.

אחר כך הפסקתי לראות את ההמלצה הזאת. האם יש להם לבן שכן בסדר? השתפרו? סדרה מסוימת? משהו? מתעניינת בשביל בני.

ועוד: אני עוזרת לקרוב משפחה שהוא קבלן ובנה וילה המיועדת למכירה, בבחירת השיש, הקרמיקות, כלים סניטריים, ברזים וצבעים. יש אדריכל כמובן, אבל כיוון שאני אוהבת את הנושא הוא לקח אותי אתם בפעם הראשונה וכל השאר היסטוריה. השאיר את האדריכל בבית, בשלב זה. גילינו גם שיש לנו טעם דומה, אז בכלל. ומרים טלפון אל האדריכל אם צריך משהו.

הסגנון מודרני והוא מכניס חומרים די יוקרתיים. אבל כיוון ששנינו לא אוהבים אפור, הלכנו יותר על צבעי שמנת. צריך לזכור שהווילה מיועדת למכירה וצריכה לפנות למכנה משותף רחב של קונים מבחינת הצבעים (אז אני לא יכולה להשתולל ).

למטבח בחרנו ללכת על פורניר דובדבן בארונות הנמוכים ובאי, ועל שלייפלק שמנת בקיר הארונות הגבוהים ובקלפות. גם הרצפה (בכל הבית) מזכירה צבעי שמנת עם "הבזקים" של "אור". לא זוכרת את השם, אבל הרצפה היא "ואוו" מוחלט.

שואלת לגבי החיפוי והשיש. ראשית, אינני יודעת עדיין אם יחליט לשים שם קיסר או גרניט, כי לא שאלתי. אם גרניט, יהיה לי יותר קל, כי גם בתוך הבהירים יש משחקי צבעים. בעיקרון, הייתי רוצה לעבוד על הקונטרסט הטבעי בין שני הצבעים, ולעשות שיש וחיפוי בגווני שמנת.

האם מטבח שכולו שמנת למעט ארונות נמוכים ואי, יוצר מספיק קונטרסט, או שצריך להכניס איזשהו צבע בחיפוי? ואם הולכים על קיסר - איזה מספר זה שמנת לא צהבהב?

ואם הייתם הולכים על צבע נוסף בחיפוי - איזה? זכרו, זה לא בית כפרי ולא וינטאג', ואנחנו לא אוהבים אפור. אז את הירקרק-פיסטוק, התכלת והאפור הרגנו. ולהשתולל כמו שעשיתי בביתי ולשים ורוד עתיק - יש גבול. רעיונות? יש גרייז' בהיר איזשהו? אבל ממש בהיר? והאם גרייז' יכול להתאים לדובדבן, שהוא קצת אדמדם? איזה עוד אפשרויות של צבע?

ברור שנשב שם מול החומרים ונבחר. אבל אשמח לשמוע המלצות מקצועיות מראש.

תודה רבה על הסבלנות.
 

batno1402

New member
לי יש פורניר דובדבן.

משולב בארונות מזכוכית וקלפות בצבע טורקיז. השיש-בגוון-חול. מכיוון שהרצפה שלי -היא גרניט פורצלן-בדגם חלילה-מאוד מתאים. אבל-זה דגם מלפני עשר שנים. לא יכולה להעלות תמונה. מה שכן-ראיתי בשיש מזרחי- שם הזמנתי את השיש ,לדירה החדשה-דגמים חדשים של שיש -מגרניט פורצלן(לא טעות)-עם צבעים מדהימים. הבנתי-שמאוד עמיד. גם לסוג החדש-למינם-שאומרים שהוא עמיד מאוד-יש צבעים מאוד יפים. כדאי לבדוק. שניהם-לא זולים.
 

אמרלדה

Active member
אז את אומרת שגוון חול ואפילו טורקיז יכולים ללכת עם זה?

תודה רבה.
 

batno1402

New member
לדעתי-כן

אבל האמת, כשחיפשתי עכשיו שיש,לדירה החדשה-לא מצאתי את הצבע הזה. את יכולה להכנס לאתר של שיש קיסר. יש שם הדמיה- של התאמת צבעים של חזיתות המטבח -לדגמי שיש, ואפשר לשחק עם זה. בכל זאת-המטבח שלי-בן עשר שנים.
 
למעלה