שינויים בדירת קבלן

מרי פופ

New member
הדברים הללו לא מפריעים לכולם... אישית לי מפריע פחות

עניין המגבת פתיר בקלות עם מגבת כללית לידיים שמחליפים בתדירות גבוהה.
 

Iris Design

New member
נשמע איש מקסים, האחראי שינויי הדיירים שלכם:)

אפשר לבטל, ואם הרעש מפריע אפשר לבבודד את העמוד בבידוד כפול נגד רעש וזה בסדר גמור.
 

batno1402

New member
בדיוק כמו מתאמת השנויים-אצלנו.

וככל שהיתה יותר "נחמדה"-כך עשתה-יותר טעויות, למרות שקיבלה תוכניות מדוייקות. אני מתפלאת על הדחיות של השינויים-כי זה הרווח-הי גדול-של הקבלן-כי הוא דופק כאילו מחירים-על השינויים. ולעניין-כששיפצתי-ביטלתי שרותי אורחים-ופתחתי לחדר אמבטיה ענק-עם המון מקומות איכסון(אצלכם-אני מבינה- שזה לא יעזור). כל אורח שנכנס- מגיב ב-ואוו. אני מארחת די הרבה- ועם זאת-כמה אורחים כבר יש בשנה? ואחרי אירוח-רב משתמשים -אני במילא-רצה לנקות את האסלה. ביחוד-אחרי שהנכדים שלי-נמצאים אצלי, והם-נמצאים הרבה, או ילדי המשפחה- בחגים. האורחים המבוגרים שמגיעים אלי-דווקא מנומסים-ולא נורא מלכלכים. אז מה זה משנה כבר-איזה אסלה אני מנקה- בשירותי אורחים או באמבטיה הכללית? הדבר היחיד שמפריע הוא- שלפני שבאים אורחים- לא משפחה קרובה, אני מקפידה מאוד על סידור חדר האמבטיה- יותר מהרגיל. לא נורא-כמה פעמים בשנה.
 

Iris Design

New member
אני מסכימה עם הגישה הזו

כל הזמ אני שומעת ״שלא יראו״ או משפטים דומים. השאלה מי רואה, ומי בפועל חי בבית.
לגישתי גם, כל פריט, גם אסלה, אם הוא יפה, לא צריך להחביא מכל משמר.
 

batno1402

New member
לא לכולם יש שרותי אורחים נפרדים

אבל המגמה היום היא כן לבנות. שמעתי מהרבה אנשים-על הביטול, כי הקבלנים עושים מהם כוך. היום משקיעים המון כסף בחדרי אמבטיה -שמשמשים גם לאורחים-אז למה לא להציג אותם.? אפילו את סביבות האסלה -מעצבים-עם מדפים ואביזרים-אז למה לא "להשוויץ " איתם.? אז נכון שאם יש ילדים בבית, אז הם לפעמים מתבלגנים וצריך יותר לנקות- אבל אני מאמינה שברוב הבתים-אין עומס עצום של אורחים -כל היום, אז מסדרים ועוברים עם שפריץ של אקונומיקה-לפני.
 

אודרי11

New member
מעולם לא היו לי שירותי אורחים...

גם כשהיה לי ב-25 האחרונות בית גדול..השירותים שהאורחים השתמשו בהם היו האמבטיה הכללית של הבית..בקומת הכניסה.
וככה יהיה גם בדירת 4 החדרים החדשה שלנו, שהולכת ונבנית לנו כעת..

.ארחנו הרבה מאד...אבל לא הפריע לנו שהאורחים...חברים ובני משפחה משתמשים בשירותים, או מתנגבים במגבת הידיים שנמצאת ליד הכיור...אני בדרך כלל מאד מסודרת, ואין מצב שתהיה אמבטיה במצב ג'יפה.
ואם היה איזה שהוא אורח לא קרוא, שביקש להכנס לשירותים, ואחרי שהלך הרגשנו איזה שהוא גועל, פשוט זרקנו את המגבת לכביסה ושטפנו את האסלה עם כלור...זה מה שהייתי עושה ממילא בשירותי האורחים אם היו לי כאלה..

בדירת 4 חדרים לא גדולה, נראה לי בזבוז משווע להקצות כמה מטרים לשירותי אורחים.
 

batno1402

New member
מסכימה עם כל מילה.

מילא,בבית בעל שתי קומות-כי שם החדרי אמבטיה -בקומה השניה בד"כ. אבל בדירות המצומצמות-שבונים היום? גם אצלי-האמבטיה הכללית-רוב הזמן מסודרת ונקיה. אז שיכנסו-ויהנו. (יש ממה להנות בחדר אמבטיה שלי.היא מאוד גדולה ומעוצבת יפה. )
 

אודרי11

New member


.בדירה החדשה , האמבטיה לא תהיה גדולה מאד...כי זו דירת קבלן, אבל בהחלט תהיה מעוצבת יפה...ואין שום בעייה עם שימוש לאורחים, שרובם הגדול הם בני משפחה קרובה....מה איכפת לי שהנכדים, הילדים, החברות והחברים, יכנסו ויעשו שם מה שיעשו...
יש גם שירותים פרטיים בחדר השינה, אז באמת שזה לא מפריע.
 

o o z a

New member
תודה רבה על כל התשובות
! יש לנו בהחלט לעשות הרבה "חושבים"

 

L K Design

New member
שינויים בדירת קבלן

שלום,
ראשית עליכם לבדוק אם עדיין ניתן לבצע שינויים פנימיים מבחינת הקבלן וקצב התקדמות העבודה.
שנית עליכם להחליט אם יש לכם תקציב נוסף עבור השינויים.
הדירה כרגע לא מתוכננת טוב אבל יש לה פוטנציאל אדיר!
יש כרגע מסדרונות מיותרים וע"י תכנון מקצועי ניתן לשנות את מיקום אמבטיית הילדים ולהגדיל את יחידת ההורים ובמיוחד את חדר הרחצה של ההורים. כמובן שהדבר יגרור שינויים גם בתכנון המטבח ומדובר על עלויות שידרוג מול הקבלן ומול הספקים השונים. במידה ותרצו לקבל ייעוץ מקצועי אתם מוזמנים ליצור איתי קשר.
אתי לב כץ 050-7439777
 
למעלה