חיבור חדר אמבטיה וחדר שירות

talitush2

New member
חיבור חדר אמבטיה וחדר שירות

או הפרדתם.
היה לנו אתמול בדיוק דיון על זה.
ראיתי דירת שכנה כמו שלנו בדיוק, רק שהם ביטלו את הקיר שבין האמבטיה וחדר השירות ויצרה חדר אחד גדול למדי. קיר אחד כולו ארון שבתוכו הוכנסו מכונת הכביסה והייבוש, חמרי ניקוי וכו'. מתקבל חדר גדול עם מראה נקי ומסודר למשעי.

אצלי יש חדר רחצה ממוצע בגודלו. בחדר השירות (שבזמנו הגדלתי על חשבון חדר הרחצה, כי היה לי חשוב שיהיה מרווח דיו) עומדות המכונות זו על זו, ארון פלסטיק שמכיל את כל חמרי הניקוי, כלי עבודה, שואב אבק וכו' וכו', בצד יש ארון נעליים.
ובין לבין עומדים סולם, מגבים ומטאטאים וכו'. מה שנקרא - חדר בלגן....

אז מצד אחד מאד יפה חדר גדול ומסודר לגמרי, אבל אני חושבת שחייבים לפחות פינה אחת בכל הבית שהיא מעין פינת בלגן. צריך לפעמים להניח דלי עם סמרטוט, מקום לסולם, סתם לזרוק כל מיני דברים שאין להם מקום מוגדר באותו הרגע. איפה שמים את כל זה כשהכל מסודר כמו מוזיאון? כשחיים בבית, אי אפשר שהכל הכל יהיה תמיד תמיד מסודר ומתוקתק.
מה אתם חושבים?
 

אייבורי

New member
בונים ארון

&nbsp
שבו יש בצד אחד מכונת כביסה + מייבש
ובצד, ארון שירות גבוה שבו מכניסים את הדלי + מטאטא מגנב ושאר ירקות.
 

batno1402

New member
לי יש ארונות גבוהים באמבטיה

כמו הארונות הגבוהים במטבח. לשם דוחפת את כל הבלגן. המכונה והמייבש,לא נמצאים בארון-אבל מוסתרים ע"י קיר. אני מכסה אותן במפות יפות-ועולם שואלים-מה זה. מעליהן-יש ארון שרות נוסף. אבל יש לי חדר אמבטיה ענק, שנוצר מצרוף-חדר אמבטיה, שירותים ומרפסת שרות. אין בלגן. בדירה החדשה- לצערי-החדר הרבה יותר קטן. אז מה שמאוכסן בארונות הגבוהים-יהיה במחסן אבל תכננתי מקום לדלי, מגב, מטאטא ועוד.
 

מרי פופ

New member
אחלה נושא לדיון, בעבר פסלתי דירות עבורי מהעדר מרפסת שירות

שהיא, היא אותו חדר בלגן כה נחוץ.
אבל עכשיו אני מתעתדת, בדיעה צלולה, ואחרי מחשבה רבה, לבטל את מרפסת השירות עבור מטבח יותר גדול, והחל מאותו ביטול הכל אצלי יכנס לארונות ייעודיים.
ת'אמת אני מפחדת ומדחיקה את העדר המקום לזרוק סתם דברים, אבל הולך להיות כ"כ יפה ומדויק שאני מקווה שזה יהיה שווה את ההתפשרות.
מתחזקת מהעובדה, שלא אחת, תכננתי עבור לקוחות ארונות שרות מדוייקים מאוד עבור כל מכשיר שימושי בבית, כולל מטאטא, סולם ומגב ודלי...
 

אודרי11

New member
אז זהו שלא...

ברגע שיש לך מקום כזה, שאפשר לזרוק לשם את כל הזבלה, הוא יתמלא מהר מאד בכל מיני דברים שלא צריך בכלל, או שבסך הכל היה צריך לשים בסל כביסה, או לקפל בשתי דקות...ולתלות סמרטוט רצפה על החבל לוקח בדיוק 12 שניות.

לא עניין של מוזיאון, לא נעים לחיות בבלאגן, ולהכנס למרפסת כביסה ולחטוף ריח מסריח מהסמרטוט שמישהו התעצל לתלות...זה לא נעים.

ואם יש בעייה של זמן, ויש ילדים בבית , ובאמת אי אפשר לתקתק הכל כל הזמן, אפשר לשים בפינת הכביסה הזאת, סל נצרים יפה ורחב, ולשים בתוכו מה שכרגע אי אפשר לתחזק, ופעם בכמה ימים לסדר אותו.
 

מרי פופ

New member
או שניים שלושה סלי כביסה...


 

Iris Design

New member
זה תלוי איך אתם חיים

אם חשובה ל פינת הבלאגן או המרחב. זו העדפה אישית בלבד. אני תמיד הולכת על מרחב אלא אם הלקוח מתעקש.
 
למעלה