מטבח של נובו או של אניס

עמית963

New member
מטבח של נובו או של אניס

קניתי דירה מקבלן, ואני יכול לבחור בין שתי חברות מטבחים: נובו או אניס. המחירים מאוד דומים.
למישהו יש ניסיון עם אחת מהן, ויכול לשתף אותי?
נובו משתמשת במנגנוני קסבומר לקלפות, וגראסס למגירות. אניס משתמשת בבלום למגירות ולקלפות. מה עדיף?
 

batno1402

New member
לקלפות-רק בלום. מאמינה שגם המעצבות יאשרו לך את זה.

לא שמעתי על מנגנוני-קסבומר. אולי הם יותר טובים משל בלום .לכן תצטרכי אישור של המעצבות.
 

עמית963

New member
אניס או נובו?

מה לגבי הבחירה בין השניים? איפה אוכל למצוא חוות דעת אובייקטיביות של גולשים על כל אחת מהן, או על שתיהן?

תודה!
 

הילה2811

New member
אניס - עדיף שתתרחק

תחפש בפורום הזה ובכלל בגוגל ותגלה כמה חוות דעת שליליות בלשון המעטה יש על החברה.
אנחנו סבלנו מהם... עשינו טעות גדולה שלא חיפשנו לפני כן המלצות או דיס המלצות. פשוט מטעמי נוחות זרמנו עם הספקים של הקבלן.
חברה ממש גרועה בכל ההיבטים - מקצועיות, שירות, יחס....
 

עמית963

New member
אניס - קצת פירוט

תודה רבה על התגובה, הילה. את יכולה להגיד מה היה לא טוב אצלם? העיצוב? השירות אחר כך? איפה נופלים איתם?
 

הילה2811

New member
מפרטת לבקשתך

אנחנו עשינו דרכם ארונות מטבח, ארון אמבטית ילדים וארון אמבטית הורים (שדרוג) וארון מקלחת מרתף (סטנדרט קבלן)
1. הבוצ'ר למטבח הגיע לא לפי הדוגמא שבחרנו ורק לאחר ויכוחים ואחרי שנסענו שוב לסניף התמזל מזלנו ומצאנו את הדוגמא שבחרנו כשהחתימה שלנו עוד עליה ולכן כבר לא היה להם איך להתווכח והם החליפו לנו.
2. ידיות המטבח גם לא לפי מה שבחרנו. הם התעקשו שזו היתה בחירתנו ואף הציגו את ההזמנה שלנו כשאנו חתומים עליה. בפועל לנו היתה הזמנה אחרת וכנראה שבוצעו שינויים על הזמנת המקור ללא ידיעתנו.
3. ארון אמבטית הורים תוכנן לא לפי תכנית האינסטלציה ולפי המידות של המודד שלהם והיו צריכים לעשות לנו אותו שוב וגם זה לאחר ויכוחים.
4. ארון אמבטית ילדים תוכנן לכיור מונח שבפועל אני השארתי להם מפרטים של כיור תחתון אובלי. גם פה הם עשו שינויים לאחר חתימתי על ההזמנה וכתבו על דעת עצמם כיור עליון.
5. ארון אמבטית מרתף תוכנן בעומק 30 ס"מ. זו היתה בדיחה לראות את זה. איזה כיור אמור להכנס לעומק 30 ס"מ כשגם פה היה להם המפרט המדויק של הכיור.
אני חושבת שאין צורך שאמשיך, הסיפור לא נגמר פה אבל הנקודה הובהרה.
את ארון אמבטית מרתף עשו 4 פעמים. ארון אמבטית ילדים 3 פעמים וגם היום זה לא לפי התכנית שביקשתי, ארון אמבטית הורים עשו 3 פעמים וגם הוא צר יותר ממה שביקשתי מה שהקשה על מיקום הברז וחיתוך השיש. במטבח יש לי ידיות שלא נבחרו על ידי. התנהלות מעייפת, ימים על גבי ימים בנסיון להשיג אותם, צעקות שלהם ודיבור לא מכובד בלשון המעטה והאשמה כלפינו שאנחנו מטרד, נציגים ומנהלי סניף שמתחלפים כל תקופה קצרה מה שגם הקשה על ההתנהלות. רק לאחר חצי שנה שנכנסו לדירה היתה לנו אמבטית ילדים פעילה. כל הזמן הזה הארון שלהם הלא תקין היה מונח על הרצפה באמבטיה.
בקיצור... אוף אחד גדול. ממליצה לך לא להסתכן. מבין כל דיירי הפרויקט שלנו כאן אין לקוח אחד מרוצה.
בהצלחה
 

עמית963

New member
באיזה סניף זה היה?

רגע, אז לא הבנתי, אתם מרוצים או לא? (להלן הלצה). תודה רבה על הפירוט הרב. מה שאת בעצם אומרת, שגם אתם הרגשתם מאוד טוב עם התוכנית שעשו לכם, (שזה השלב שבו אני נמצא עכשיו), אבל ברגע האמת הם לא מסוגלים לספק את הסחורה, נכון? איזה באסה....

באיזה סניף זה היה? האם לא ניתן להפעיל את הקבלן בדברים האלה? תוכלי לכתוב מי הקבלן שלכם? תודה רבה, הילה, את עוזרת לי מאוד!!!
 

הילה2811

New member
סניף דיזיין סנטר

הרגשנו מצוין עם התכנית שעשו לנו ועשינו כמה וכמה שינויים מול המעצבת בזמנו והיה שירות נפלא וגם מנהל הסניף היה נהדר ואז רגע לפני שהמטבח ירד לייצור התחילה הסאגה. לא זיהינו שזה הולך להיות גרוע יותר, חשבנו רק מכשול בדרך. המעצבת נעלמה, אחריה מנהל הסניף נעלם פה כבר לא היו אבא ואמא.
ניסינו לערב את הקבלן אבל הוא טען שבגלל ששדרגנו זה כבר לא בסמכותו (שטויות...) ערבנו גם את היזם כי כבר הכנתי כתב תביעה ואז המנכ"ל שלהם יצר קשר וניסה ליישר את ההדורים.
 
לא אניס ולא נובו

תנסה לקבל זיכוי כספי מהקבלן,ותעשה מטבח ראוי
שתי החברות מנסיון אפילו גמר מטבח סטנדרט מגיע גרוע.
והשרות שלהם על הפנים.במטבח משודרג,חומרים לא ראויים
אגב אלה הם תלונות מהרבה דיירים בפרוייקטים.
&nbsp
 
למעלה