שילוב כמה סגנונות עיצוב בחדר אחד

חופית87

New member
שילוב כמה סגנונות עיצוב בחדר אחד

טוב, כבר חפרתי לא פעם ולא פעמיים, על כך שהדירה (דירה?! דירונת!) שלנו קטנטונת, אז יוצא שהמטבח + סלון + פינת אוכל פיצקית - כולם יהיו בחדר אחד של 4.5 * 4 מ' (מסתבר שאפשר).
המטבח מודרני, הסלון גם (לא משהו יוצא דופן, ספה בעיצוב עכשווי, ומזנון טלוויזיה נקי בקווים ישרים), לגבי פינת האוכל - אני אוהבת סגנון תעשייתי, ראיתי שולחן אוכל יפהפה בסגנון הזה, משטח עץ אגוז אפריקאי, עם 4 רגלי ברזל שחורות, חשבתי להוסיף ספסל באותו סגנון בצלע אחת, ובצלע ממול שני כיסאות עץ שחורים.
מעבר לעניין של הצבעים - איך ישתלב סגנון תעשייתי עם סגנון מודרני - בחלל כ"כ קטן?
ועוד שאלה, בגלל שהחלל קטן, אני רוצה להשתמש בשטיח לסלון ע"מ להגדיר אותו כסלון, צבע דומיננטי על הקיר המטבח, וטפט/צבע אחר - שיגדיר רק את פינת האוכל (נגיד, טפט ברוחב 1.30 מ' על הקיר אליו צמודה פינת האוכל) - לא יעשה בלגן בעיניים? גם קיר מטבח צבוע בצבע אחד, ובקיר שמימינו טפט (לא על כל הקיר)?
 

דליה ב

New member
סגנונות שונים בהחלט יכולים להשתלב, אבל בכל זאת צריך לראות

במה מדובר...
תוכלי לצרף תמונות של הרהיטים עליהם חשבת?
 

חופית87

New member
"כן בוודאי" ושכחתי להוסיף תמונות


התמונות כמובן מהאינטרנט.
עכשיו, המטבח מתוכנן להיות דווקא הפוך מבחינת הצבעים של הארונות והשיש, משמע: ארונות בהירים ושיש כהה - מכיוון שהחדר הזה גם ככה קטן, ולא מצטיין בתאורה טבעית, על אף החלון הגדול במטבח, וחלון נוסף בסלון - אני מעדיפה שלא יהיה כהה מדי, אחרת ייראה קודר. הצבע הכתום בקיר - מאוד אהבתי ואני חושבת באמת לצבוע את קיר המטבח בצבע הזה, מכיוון שרב הקיר גם ככה יהיה מכוסה בארונות, חלון גדול, וחיפוי קרמיקה מינימלי - ככה שהנוכחות שלו לא תהיה מעיקה.
אגב, אם למישהי יש הצעות לצבעים של ארונות ושיש שיכולים להתאים לצבע כזה (ברור לי שלבן ואפור ילך מעולה, אבל אולי עוד שילובים).
לגבי המזנון - אין לי מושג קלוש, חשבתי על פורניר עץ כלשהו (אפשר להתעלם מהשולחן בתמונה של המזנון, הוא לא רלוונטי, ואני לא אוהבת סטים של ריהוט גם ככה, אלא יותר לכיוון אקלקטי).
לגבי הטפט בפינת האוכל, בעיקרון אני אוהבת שילוב של צבעים מנוגדים, וכחול וכתום הולכים מעולה בעיניי, אבל לשים טפט כחול מאחורי פינת האוכל - גם לי זה כבר נראה יותר מדי, אז הטפט יהיה שקט, אבל עדיין שונה מהצבע הכללי של החדר (חשבתי על גוונים של אפורים חמים בהירים מאוד מאוד).
בכל אופן, הצעות ותיקונים יתקבלו בברכה.
תודה מראש







 

חופית87

New member
אגב, "גוונים אפורים חמים בהירים" הכוונה

לצבע של שאר הקירות בדירה, לא מתה על לבן, ונראה לי טעות לצבוע בלבן דירה שלא מוארת באור טבעי רב ככל האפשר (יכול להיות שאני טועה אבל זו דעתי הלא מקצועית כלל).
 

מרי פופ

New member
אני אוהבת שילובים, אוהבת צבעים, לא חושבת ששימוש בהרבה

צבעים בדירה קטנה או גדולה זו בעיה, הכל שאלה של היכולת לדעת לשלב בינהם.
לא רואה שום מניעה לשלב שולחן וכיסאות כפי שהעלית ותארת עם מטבח מודרני והשילוב של השטיח והטפט להגדרת המיקומים הוא מקסים בעיני.
אבל! שימי לב בזהירות עם השילובים, זה אפשרי אבל צריך לדעת, ואולי אולי תשקלי לקחת ייעוץ קליל עבור השילובים הללו...
בהצלחה, תראי תוצאה כשתסיימי פליז.
 

חופית87

New member
בוודאי שנראה (אם נצליח לצלם מקום כל כך קטן :)

ותודה על התשובה.
ייעוץ קליל - מה הכוונה? מעצב פנים שמתעסק בהום סטיילינג? ז"א לשכור את שירותיו רק ב'הלבשת הבית'? אפשרי לעשות דבר כזה בפגישה? שתיים? או במהלך כל תקופת העיצוב? איך זה הולך?
 
למעלה