שאלת צבע למטבח..

avitaal

New member
שאלת צבע למטבח..

שלום לכולם.. קניתי דירה מקבלן ואשמח להצעות צבע למטבח (פורמייקה).. מצד אחד לבן נראה לי משעמם ומצד שני אני מפחדת להסתכן.. מתוכנן שולחן פורניר מקובע לקיר.. מה דעתכם על גוונים של אפור?
 

אמרלדה

Active member
50 גוונים של אפור, את מתכוונת?

תראי, אולי בעינייך זה שיא הסיכון שאת מוכנה לקחת,
אבל כיום את פשוט יכולה לראות את זה ב- 50% מהמטבחים, וזה משעמם
לאללה.
אולי לא אכפת לך, אבל בשבילי זאת סיבה טובה ל-no-no גדול. אבל
זה אישי לגמרי, כי אני לא מתייחסת כך ללבן. לבן בעיני הוא קלאסי תמיד,
כך גם שמנת לא צהבהבה. אבל אפור זה טרנד.
&nbsp
הייתי ממליצה לך לבדוק גוונים בהירים, נוספים. פתחי מניפת צבעים
טובה של פורמייקה, ובחרי משהו שהוא צבע של ממש שאת אוהבת, אבל בגוון חיוור.
גוון חיוור לא יימאס ותמיד יאיר את החדר.
 

avitaal

New member
תודה על התשובה..

יש לך אולי רעיון איך "לזרוק" קצת צבע במטבח בהיר? שיש/חיפוי?
 

אמרלדה

Active member
יש המון דרכים

ראשית, חשוב לדעת איזה צבע ריצוף יהיה.
שנית, אני מניחה ששאלתך מתייחסת לארונות בקשת הצבעים הלבנה או האפורה בכל זאת.
במקרה כזה, יש כמה אופציות:
שיש - אפשר לבחור בצבע הריצוף, אם הוא קצת כהה. זה ייתן קונטרסט. לנו יש רצפה אפורה עם גידים ורדרדים. אני לא אוהבת אותה, אבל היא מודרנית וכך קנינו את הדירה והחלטנו לא להחליף. אז על ארונות לבנים שמנו שיש (גרניט) אפור עם גידים ורדרדים. זה גם יוצר קונטרסט עם הארון וגם יוצר השלמה לריצוף. מניחה שיש משהו דומה בשיש קיסר.
&nbsp
אופציה אחרת - אם הריצוף, הארונות והשיש בערך באותם גוונים - לשחק עם החיפוי. היכנסי לאתר של מרי פופ, מנהלת הפורום וראי המון דוגמאות של קרמיקה מצוירת לחיפוי, כשבהרבה מקרים מדובר רק על חלק מהמטבח או "כתם צבע" או פס וכדומה, ולא על המטבח כולו, ובמקרים אחרים על כל החיפוי. בדקי מה את אוהבת יותר.
&nbsp
אגב, אותו רעיון אפשר לעשות מזכוכית. אצלי יש חיפוי זכוכית ורוד-עתיק חלק, עם שני ציורים קטנים בשחור. הצבע לא מקובל במחוזותינו, אבל הולך נפלא עם השיש עם הנימים הוורדרדים ומיוחד בעיני. את התרגיל הזה אפשר לעשות גם עם קרמיקה וגם עם זכוכיות בצבעים שונים.
&nbsp
אופציה נוספת - במצב בו הריצוף, הארונות, השיש והחיפוי בגוונים רגועים ומשלימים שיוצרים תחושה של רגיעה במטבח - לצבוע את הקירות שמעל החיפוי בצבע צבע. לא לבן או שמנת או בז' או אפור. השניים שהכי מצאו חן בעיני בחודשים האחרונים וראיתי אותם בהרבה תוכניות עיצוב בטלוויזיה ובכלל, הם צהוב לימון חיוור ואקווה. כמובן, צריך להתאימם לצבעים האחרים. אם הכל בצבע בז' או שמנת, לא הייתי הולכת על צהוב לימון, למשל.
&nbsp
והאופציה האחרונה היא האביזרים - כלים חשמליים כמו מיקסר, טוסטר וקומקום בצבעים. בשביל זה צריך קצת לחפש, אבל לגמרי אפשרי.
 

batno1402

New member
אחרי עשר שנים ,עם מטבח, בצבע דובדבן עמוק

יפה מאוד, צבוע בתנור, משולב בזכוכיות תכלת, בחרתי במטבח פורמייקה, צבע לבן, מבריק. הארונות הגבוהים, =קריסטל לייזר. את הקלפה-איירתי בפרח. גם השיש-יהיה לבן וכך הריצוף -בהיר-מבריק. אצל חברים שעשו מטבחים דומים-זה נראה נפלא. קלסי. החימום יבוא בצורת משטח עץ,בוצר על האי, לבני בריקים-על הקיר שהאי מחובר אליו, ומנורות כסופות מעל האי. אבל -על טעם -קשה להתווכח.
 

avitaal

New member
תודה רבה


 
למעלה