התייעצות לגבי ריצוף ותכנון מטבח , חדשה פה :)

chracheli

New member
התייעצות לגבי ריצוף ותכנון מטבח , חדשה פה :)

היי לכולם/ן , חדשה פה בפורום ולומדת המון .
אז ככה , קנינו דירה מקבלן ואנחנו בשלב בחירת ריצוף , חיפויים , מטבח וכן הלאה. אז כמה שאלות של מתחילה


לגבי ריצוף - יש לנו את חברת "נגב" ו"סטודיו קרמיקה " בסטנדרט .מישהו מכיר/ עבד איתם ויודע להמליץ לי מה יותר איכותי או מבחינת שירות איפה יותר טוב?
ובכלל לגבי ריצוף , איך יודעים אם הריצוף איכותי? בנגב יש לנו אפשרות בחירה מקולקציית ה"novo" אם זה אומר לכם משו.
ומה מומלץ ופרקטי יותר , מבריק או לפאטו , או שבכלל עדיף מט? ( בית עם ילדים )

ועכשיו לגבי המטבח , הקבלן נותן "סטנדרט" של מטבח "ר" ואנחנו החלטנו להגדיל ל"ח" עד הקו של המקרר .העניין הוא שלפי תוכניות האינסטלציה של הקבלן יש 2 כיורים נפרדים , שזה בסדר מבחינתי אבל המקום שהציבו אותם בעייתי ואני מנסה למצוא פתרון .
כיור אחד ממוקם מיד אחרי ארון " בילד אין " שיש בו את התנור והמיקרוגל , ומכיוון שאנחנו על תקציב מוגבל אנחנו לא רוצים לשנות אינסטלציה , אבל מצד שני להשאיר את הארון ליד הכיור לא נוח כי מי ששוטף כלים והוא קצת רחב ( בעלי ) יתקע עם הידיים בארון ומעבר לכך כל המים יתיזו לכיוון הארון .
אז ...תנו לי רעיון איפה למקם את התנור ואת המיקורגל בלי הארון בילד אין הזה ליד המקרר.?!
אגב במטבחים יש לנו את חברת " אביבי מטבחים " או מטבחי gal" , גם כאן יש איזו המלצה?
בנוסף , מבחינת סגנון , אני אוהבת מטבחים בגנון כפרי יותר , ארונות עם מסגרות והבנתי שניתן לעשות את זה או מחומר שנקרא פולימר או שלייפלק , שלייפלק פחות פרקטי עם ילדים ופולימר מקפיץ את המחיר פי שניים , יש דרך להשיג את המראה הזה במחיר שפוי?
תודה רבה , מצרפת שרטוט של הדירה .
אשמח בכללי להערות / הארות לגבי תכנון הדירה.
 

מרי פופ

New member
קודם כל תתחדשו על הדירה

לגבי נגב או סטודיו קרמיקה, בעיני המבחר של סטודיו יותר יפה... נובו זה איכות סבירה ביותר, ייבוא של גוץ מסין, הדפסה ועיבוד במפעל בארץ (עכשיו בקשיים, תבדקו את זה) אבל בכלל בסטנדרט הקבלן יש תוצרת סינית ושות' ולא בלטות מאיטליה...
מבחינת איכות האריח תצטרכו להאמין למוכרים בחנות, הריצופים שקבלנים נותנים הם באיכות סבירה אבל לא הכי טובה שיש. אריחים מבריקים ומלוטשים יותר רגישים מאריחי מט.
מבחינת המטבח, ממליצה על מטבחי אביבי.
אם אתם מגדילים את המטבח זה אומר שאתם רוכשים מטבח חדש ולכן יכולים לשנות מבנה ואיתו אינסטלציה וחשמל לגמרי בעזרת מעצבת המטבחים בחברה.
פולימר הוא לא חומר יקר כ"כ, יותר זול משלייפלק... אבל מטבח גדול בהחלט עולה לא מעט בכל חומר.
מבחינת מבנה הדירה, לא ברור מה זה המחסן הזה ואיך והאם הוא נכנס לדירה?
 

chracheli

New member
תגובה למרי פופ, איכות מרצפות וכו'

אז ככה לגבי מבחר יותר גדול בסטודו קרמיקה , לפי הסטנדרט של הקבלן שלנו דווקא נגב מציעיים מבחר גדול יותר של אריחים וחיפויים, פשוט מתלבטת בעניין האיכות בין שניהם או שבמקרה של סטנדרט קבלן אין הבדל?
בנוסף , את אומרת שהאיכות של נובו סבירה ביותר,כלומר שאפשר לקחת אותו בלב די שקט?! כי יש גם פורצלן לפאטו או מנוסר.
ובכללי אריח מסין באופן גורף יהיה פחות חזק מאריח מסין?

לגבי המטבח
היינו אצל "אביבי" , "מטבחי גל "וכן בחברת "המטבח" ושרטטנו אצל כולם את אותה התכנית , מטבחי אביבי יצאו יקרים יותר בפער ניכר .השאלה שלי , למה? יש לציין כי שהפרזול באביבי הוא "בלום "(דרגה 7-8 , באמת קיים?) לכל המטבח ואצל השאר בלום זה רק לקלפות כל השאר זה "הטיש" . יכול להיות שפה נעוץ הפער?
כמו כן ,אצל גל ואביבי מטבח מחומר פולימר מקפיץ את המחיר בעשרת אלפים שקלים ואילו בחברת "המטבח" רק בכמה אלפים .
האם יש טעם ללכת לאביבי עם הצעות מתחרות ולבקש הנחה ? הם עושים דברים כאלה? ובכלל את מכירה מעצבת ספציפית מאביבי שהיא טובה ? כי אנחנו נתקלנו במעצבת קרה שהייתה אנטי כל רעיון שלנו וממש לא זרמה איתנו.

לגבי המחסן שצמוד לדירה.
כרגע זה נשאר בגדר מחסן נפרד שצמוד לדירה , אבל קנינו גם מחסן בקומת כניסה כך שאנו מתכננים בהמשך לצרף את המחסן הזה לדירה כעוד חדר . ( לכל הדירות יש מחסן כזה , אז אני מניחה שכולם יצאו בבניה ביחד ) יש לך רעיון איך לצרף את זה בצורה שהחדר לא יצא ממש מהסלון אלא שיווצר מסדרון קטן?
 

מרי פופ

New member
האיכות של נגב טובה

ההבדל הגדול בין אריחים סיניים לאיטלקיים הוא באיכות ההדפסה, מבחינת מראה... האיטלקים מצטיינים ביופי. נכון שיש גם עניין עם איכות הפורצלן, מבנה ה"ביסקוויט" וכו'... אבל נתקלתי באיטלקיים יפים באיכות לא משהו ובסיניים טובים והרצף נהנה לעבוד איתם...
אביבי חברה איכותית, הפרזול משנה את המחיר, אין לי מוגש לגבי דרגות, אבל לי יש מטבח עם הטיש גלריה ואחרי 15 שנה יש פה ושם קצת מגירות שמתנדנדות או נסגרות פחות טוב. חלק מהמנגנוני של הטריקה השקטה התקלקלו די מהר וכו'... לא טרגדיה בכלל, אפשר לפחיות עם זה טוב. אבל תעשו את השיקול שלכם.
 

batno1402

New member
סטודיו קרמיקה,מטבחי אביבי

אנחנו כבר אחרי השלב בו אתם נמצאים. אותנו שלחו לסטודיו קרמיקה, בלי בחירה של ספק אחר-אז לא יכולה להשוות. הקבלן נתן לנו -מבחר גדול מאוד של חיפויים.היה קשה לבחור. נראה יפה-רק אחר כך- הבנתי שהרצפות הן תוצרת סין. קצת התבאסתי, כי ששיפצתי -קניתי תוצרת איטלקית. המרצפות תוצרת איטליה, דמוי חלילה, שעלו לי הרבה כסף ,לפני 9 שנים(אז-100 ש"ח למטר)-עושות לי צרות צרורות. רואים כל טביעת רגל-כתם-שיעבוד. אז לא יודעת אם הסיני-יהיה פחות טוב. בחרתי מבריק- כי גם ברצפות מט-אני משועבדת. לסטודיו-יש מבחר גדול- השרות טוב-אבל אני נדפקתי בבחירה(אין לי מילה אחרת במקום). בחרתי ריצוף-לא היה במלאי.(חצי שנה אחרי שבחרתי). שיניתי-אחרי חודשים-התברר ששוב אין במלאי. בחרתי שוב- אחרי חודש-שוב לא היה במלאי.(רק מראה איזה טעם טוב יש לי. אבל-סתאם. אותי זה כבר לא הצחיק). בסופו של דבר- הם כבר התביישו בעצמם- הביאו לי דגמים הביתה-כדי שאבחר ,וציפרו אותי בגודל האריח- 120 על 60-במקום 80 על 80. בנתיים-הריצוף נדחה בחודשיים-בגלל כל העסק. ואז-כשהריצוף הגיע-כבר אין פועלים.(ערבים). לגבי אביבי- שוב-אילוץ של הקבלן. הייתי צריכה לבחור בינם לבין סמל. התיכנון של אביבי-היה יותר טוב (מטבח חדש. לא של הקבלן). וגם יותר זול- משל סמל. גם התגמשו יותר בתשלומים. אצל חברות שלי-אביבי נראה מאוד יפה.אבל לא יודעת לגבי הטיב. מטבחים-די חדשים. חברות שלי מדווחות-שהשירות טוב. אני הזמנתי לפני 8 חודשים. אבל הבניה מתעכבת. הקבלן טוען שלא יהיה איחור ואני מאמינה לו כמו שאני מאמינה לפוליטיקאים.
את בתחילת הדרך. קחי אוויר ונשימה ארוכה.
 

Iris Design

New member
לגבי הספקים

כל הספקים שציינת הם גדולים וטובים. לגבי איכות כל מוצר - אפשר לבקש לדעת מהי האחרית שניתנת על כל מוצר ומכאן להסיק על איכותו כי בלי עין מקצועית וידע יהיה לך קשה, המבחר הוא עצום.

לגבי המטבח - נסו ללכת על המטבח שאתם רוצים, בצורת ח, ובדקו בחוזה מול הקבלן ובתיק הדייר מה מותר לכם מבחינת שינויים ומה בתוספת ובכמה.
 

גלמיש1

New member
כמה הערות

יש בעיה עם המסדרון לחדרים שיוצא ממש מאמצע קיר הסלון. יש פה דופן ארוכה מאד שיוצאת מהמטבח עד המסדרון, ודופן קצרה מאד נשארת עד הקצה.
לפיכך - הייתי מאחדת את ח.האמבט והכביסה (זה נכון ממילא) מה שיאפשר הקטנת האורך הכללי של החדר המאוחד. זה ירחיב את המסדרון באופן ניכר ( לפחות 60 סמ.) מה שיאפשר הארכת קיר הסלון. זה יצור נישה במסדרון שאפשר לנצלה כפינת מחשב, מיקום ספריה, או איכסון .
מצורפת סקיצה מהירה להדגמת הרעיון

 

אמרלדה

Active member
חברת "המטבח" מקריית ענבים?

&nbsp
כי אם כן - שני חברים עשו מטבחים שלהם, כבר כמעט ארבע שנים, ומאוד מרוצים.
&nbsp
אינני יודעת אם בלום או הטיש, אבל לדעתי הם יספקו לך את מה שתבקשי, ואז תוכלי לבדוק את המחיר בהשוואה לאחרים.
&nbsp
לי יש הטיש. פעם אמרו שזה אותו דבר, אבל אני חושבת כמו מרי - זה טיפה פחות טוב. העניין הוא ששמעתי שהשירות של הטיש הרבה הרבה יותר טוב, והשירות של בלום קצת פחות. חומר למחשבה.
&nbsp
 

chracheli

New member
חברת "המטבח"

כן זה החברה מקריית ענבים , עושים רושם של שירותיים ומקצועיים .
הם נותנים פרזול של הטיש , והציעו הצעה נמוכה בהרבה מחברות אחרות . גם אצל חברים שלך זה פרזול של הטיש?
גם הם טענו שהשירות של הטיש יותר טוב ולכן הם עובדים איתם ולא עם בלום .
אבל מקריאכה באינטרט דווקא שמעתי גם כמה דעות הפוכות , שלבלום יש שירות טוב יותר , כבר לא יודעת מה להחליט.
 
למעלה