דרישת שלום והתייעצות

דרישת שלום והתייעצות

שלום לכל השותפות והשותפים בפורום. לא יודעת אם תזכרו אותי, כבר עברו חודשים רבים. תקציר, בנינו בית מחבילות קש בנגב המערבי. את מלאכת עיצוב הפנים עשיתי בעודנו גרים באצות הברית. זה היה מסע מפרך ולא אחת נעזרתי במעצבות הפורום. תודה רבה!! הבטחתי תמונות, ונראה לי שכבר קיימתי את ההבטחה, אבל בכל זאת אצרף עוד כמה שתהנו:). אשמח להסתיים על ידכן לגבי התלבטות לוילונות בחדרים. האם שייך בחדר שינה כמו בתמונה המצורפת, לעשות שוילון אחד יהיה וניצאני, ואילו השניים שלצידי המיטה, יהיו בבד קרפ נקי ונשפך? אשמח בדעתכן, וימים טובים לכולנו..







 
הבית מקסים!

אני ממש מצרה על שלא הייתי בסביבה כדי לעקוב אחרי תהליך הבניה שלכם. בטח היה מענין... מה שבטוח הוא שהתוצאה יפהפיה.

שאלה קטנה - הקמין שלכם, זה תנור פלט?...

ולשאלתך, אני לא חובבת וילונות רומאיים והייתי משאירה את כולם רכים ונשפכים. אבל זה באמת תלוי בטעם :)
 

מרי פופ

New member
יצא מהמם, תתחדשו ותהנו

אני משלבת בהחלט וילון רומי עם נשפך, אוהבת את הגיוון ולטעמי הכיוון כדאי רומי לצידי המיטה ואת הנשפך על למטה על החלון שבצד. מהסיבה שרומי מאוד נוח לתפעל, להרים ולהוריד בבוקר ובערב, ליד מיטה, יש לי כזה אצלי וזה תענוג.
 
איזה כיף

תודה וכיף לקבל את החיזוקים!! אני גם שמחה במה שיצא. אני לא התכוונתי לוילונות רומי, אלא לוניציאני, כזה שהוא מעץ עם שלבים.. זה עדיין משתלב עם הנשפך בחלונות שלצידי המיטה לדעתכן?
 
שאלה שתמיד גורמת לי לחייך

אל דאגה, יש כמובן ממד. ולגבי הטילים, זה אמור כבר להסתיים, לא?? :)
 
סליחה

שאלתי לצערי בציניות רצינית למדי.. זה כנראה לא יסתיים כל עוד אנחנו כאן. ואנחנו מצידנו כמובן לא מתכוונים ללכת לשום מקום... אז כל שנותר הוא לקוות לטוב..
 
למעלה