כמה שאלות עיצוביות

כמה שאלות עיצוביות

מתקדמים עם הבית שלנו ויש לי כמה שאלות:
1) הלכנו היום לראות פרקטים לחדר שינה הורים, צריכים 17 מטר. קיבלנו הצעה על פרקט של קרונו 12 מ"מ קורה ארוכה 4 פזות 3300 ש"ח כולל פנלים לבנים, ספוג והתקנה. על 8 מ"מ 2 פזות 2700 ש"ח. אני תוהה אם אלה המחירים או שאפשר למצוא יותר זול. מן הסתם נוכל להתמקח קצת ולהוריד, אבל האם זה הטווח למה שאהבנו? (ראיתי שם גם זולים יותר, פשוט פחות יפים בעיניי).

2) ארון חדר שינה- היינו בחברת ארונות שהומלצה גם פה וקיבלנו הצעה די סבבה מבחינתנו לארון הזזה אצל ההורים. השאלה על הצבע והעיצוב. אני נוטה לקחת מלמין בצבע שמנת, אולי עם מראה בדלת האמצעית. השאלה אם זה פחות מתאים לפנלים הלבנים של הריצוף או לקיר לבן. פשוט ארון לבן נראה לי עוד פחות להיט, ומצד שני לא רוצה משהו דומיננטי מידי... הארון ברוחב 2.50.

3) נישה שנוצרה במסדרון תוך כדי הבנייה במטרה לשמש לספרייה נוספת. העומק שלה 31 ס"מ והרוחב בערך 2.20. תכננתי פשוט לשים מדפי עץ אבל אני שואלת אם יש עוד רעיונות כיצד להקל על הסדר של הדבר הזה. רואים אותו מהסלון ואני חוששת שזה לא יהיה מסודר מספיק. מה בעיצוב יכול להשרות שקט ולהקל על שמירת הסדר? (אולי נגיד לחבר מחיצות הזזה צבעוניות דקות מדיקט, על חלק מהמדפים?)


תודה רבה לעונים!
 

מרי פופ

New member
המחירים שניהם מעט יקרים

פרקט 12 מ"מ בהחלט יקר יותר מ 8 מ"מ ודרגת השחיקה שלו גם גבוהה יותר, אפשר להתמקח, יש מקום להורדה במחיר. פרקט כמו הראשון לא צריך להעלות משהו כמו 175-180 ש"ח למ"ר עם הכל והשני כ 140 ש"ח למ"ר.
 

Iris Design

New member
תשובות

1. מחיר סביר +
2. שמנת זה מאד יפה על לבן.
3. תבני ארון עם דלתות פתיחה שיהיה על קו האפס עם הנישה. אולי תפסידי מעט עומק אבל אז בהחלט תהיה לך תחושת הסדר בעין.
 
למעלה