ריצוף

פרחעציץ

New member
ריצוף

שלום,

עוקבת אחריכן ונהנית. אנחנו לקראת שיפוץ ומתלבטים לגבי הריצוף. כרגע יש לנו פלחי שיש ישן ומרוצים מהעלמת הלכלוך. במקור חשבנו על טרצו או שומשום אבל הבנו שזה לא פשוט או עמיד כמו פעם. חושבים כעת על ג"פ דמוי אבן (נניח חלילה) משהו שמתאים לבלגנסטים שלא רוצים להסתבך עם תחזוקה אבל לא כהה מידי. הסתובבתי ובינתיים לא ראיתי משהו שנראה לי. אשמח להכוונה לחניות ספצפיות, אפילו שמות של אריחים ו/או כל רעיונות נוספים.

ויש לי עוד שאלה שאני מודה שהיאקצת מוזרה - ראיתי שמשתפים פה בתכניות עיצוב ומבקשים חו"ד. האמת שאני תוהה אם זה בסדר שאשים פה את התכנית שתכנן האדריכל שלנו (בלי לשאל אותו) על מנת לבקש עצה. האם אני לא מפרה בכך את זכיות היוצרים שלו או עוברת על איזשהי תקנה?

תודה
 
לנו יש ריצוף מבריק

עם עננות בגוון די בהיר ולא רואים ליכלוך בכלל. נראה מבריק כל הזמן. תיפנו לחנות "הכוח" בדרך בגין (נדמה לי 36) ותגידו להם בדיוק מה שאתם רוצים, הם מבינים עניין וזול שם מאד. אנשים הגונים.
 

kaparu2

New member
מנצל"שת לשאלת ריצוף משלי

בדירה הקודמת היה לנו ריצוף בהיר, צבע בין בג' לשמנת (שהיה מאוד "איני" בתקופתו), די חלק (בלי נימים וכד') ומט.
סבלתי ממנו ממש. כל לכלוך הכי קטן היה נראה עליו, והפכתי משועבדת לסמרטוט.
עכשיו אנחנו לפני בחירת ריצוף לדירה חדשה, גם היא מקבלן. אנחנו מוגבלים לספק אחד, אם כי יש 10 גוונים לבחור מהם בסטנדרט וכמובן שאם נצטרך, ואחרי ניסיון העבר, זה משהו שלא נתפשר עליו, ונהיה מוכנים גם לשדרג בתוספת תשלום. השאלה איך אפשר לדעת:
א. שזה ייראה טוב כשזה פרוס על פני דירה שלמה (הרי אצל הספק רואים רק חתיכה)
ב. שלא כל לכלוך הכי קטן ייראה...
איזה ריצוף מומלץ (ברמה העקרונית) מהבחינה הזאת?
ראיתי אצל הספק ריצוף שאהבתי, על פניו נראה שהוא פחות רגיש ללכלוך, אבל מצד שני הוא די כהה ואנחנו מפחדים שעל פני דירה שלמה הוא יהיה כהה מדי...
 
למעלה