הסתבכתי כהוגן. פס ניקוז

הסתבכתי כהוגן. פס ניקוז

בזמנו הומלץ כאן על פס ניקוז במקום המשולשים הלא נאים בשיטה המסורתית. אז פס ניקוז עולה לא מעט (נושק לאלפיים) ועבודה (קבלן) מבקש עוד 800. את הפס נרצה להתקין קרוב לקיר מתחת לברזים. דרוש שיפוע של 2% נדמה לי. אורך המקלחון 135 רוחב 90. עכשיו מתברר שזה משליך על הריצוף ושצריך לבקש שיתחילו לרצץ במרצפת קצרה יותר כדי שאיפה שהפס ניקוז לא תיהיה השלמה מכוערת של קרמיקה בגובה 3-5 ס"מ שגם טכנית לא ניתנת לחיתוך ושם (אם כל החיפויים ייחתכו) תכנס בלטה שלמה. ממש לא רציתי סיבוכים בחיים בדירת קבלן. מה אני עושה עכשיו???? מוותרת על פס ניקוז? מתפללת לטוב?

וגם ההתקנה על הרצפה צריך להגיד להם כמה בדיוק לעשות. ואז יצא שיפוע חד כלפי הניקוז ומה עם מחסום הריח? יש/אין? איזה כאב ראש );
 

zabara1

New member
פס ניקוז

אמנם אני לא מתמצאת בפס ניקוז אבל עשיתי פה בפורום חיפוש בנושא ומצאתי תגובה של מרי פופ שאומרת שצריך להתקין את הפס במרחק של 6-10 ס"מ מהקיר וגם תמונה של חדר רחצה עם פס ניקוז שעיצבה מרי פופ, אולי זה יעזור לך.
הלינק לשרשור ההוא: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=720&MessageId=172961348 

 

איזי31

New member
עשיתי כבר לא מעט תעלות ניקוז בדירות קבלן.

הכי פשוט- ספק לקבלן מפרט התקנה מסודר לתעלה (יש כזה לכל ספק שמוכר אותן). במעמד הריצוף, בקש להיות נוכח ולקבל החלטה במקום יחד עם הרצף.
&nbsp
מבחינת עלויות- יש לחוליות תעלה פשוטה וחביבה שמלבשת בקלות יחסית (לעומת כל השאר) על האינסטלציה הסטנדרטית ולמיטב ידיעתי היא זולה יחסית.
שווה בדיקה
 

batno1402

New member
וכאן מתחילה הבעיה-לבקש מהקבלן

המעצבת שלי,דורשת להיות נוכחת בזמן התקנת הריצוף והחיפויים. כלומר -לפקח.
ומתאמת השנויים מתחילה עם-זה בלתי אפשרי, אי אפשר להודיע לך מראש ועוד תרוצים.
מה אי אפשר לתכנן עבודה-אם רוצים? .יש לי פסי דקור והיא חייבת למקם אותם.
טוב שלא ביקשתי עבודה יותר מסובכת.
אין טיפת רצון טוב..
 

איזי31

New member
אז ככה

אי אפשר באמת להודיע פרטנית לכל דייר/מעצב/אדריכל....אפשר שהדייר/אדריכל/מעצב יהיה בקשר רציף כל כמה ימים עם מנהל העבודה ויתעדכן מולו.
&nbsp
לפסי דקור צריך לתת פריסה מסודרת מראש ולא לתכנן במקום...
מקסימום שעושים זה התאמות קלות בשטח אם יש סטיות כלשהן בשטח מהתיכנון על הנייר.
מניחה שגם אמורים לתמחר את העבודה לפני ביצוע- ואיך יתמחרו בלי פריסה?!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

batno1402

New member
אז ככה

הפריסות מוכנות כבר חודשים. המעצבת בקשר עם מנהל העבודה וגם אני כמובן.
אבל איך אפשר לבנות מדינה כשמבטיחים לך-שיירצפו בחודש יוני, אחר כך מנהל העבודה מוחלף ואומר לך שהוא לא אחראי למה שמנהל העבודה הקודם אמר(בשבילי הוא מייצג של החברה הקבלנית ולא איכפת לי אם זה משה או אברהם), ואחר כך אומרים לך שיירצפו באוגוסט, אבל לא מציינים באיזו שנה, וספטמבר עובר וקודם היה לפועלים -איזה עיד, ולנו יש חגים בפתח, והנה מגיע עוד עיד, וטראח נגיע לאוקטובר, ,ולא רואים ריצוף לפני נובמבר . ואחר כך כמובן יבוא החורף, (מתערבים-שזו גם תהיה סיבה לדחיה?) , וצריך להכנס בתחילת הקיץ. ובטוחה שאני לא היחידה שנתקלת בהתנהלות כזו של קבלנים. עובדה- שיש המון דירות שנמסרות באיחור של חודשים רבים. רק שאין פיקוח על הענף -וזו התוצאה. אז שהם יואילו להודיע לנו -מתי כבר מרצפים...וכמובן- שהם לא יעשו את זה.
 
אם הרוחב מתחת לברז (שם נרצה למקם את הפס) הוא 90 ס"מ

איזה רוחב פס כדאי לבקש (65 או 85)?
&nbsp
ומה קורה לגבי חוסם ריח. מי אחראי להתקין אותו. האם זה בא עם המתקן או שהאינסטלטור דל הקבלו מתקין?
 
עדיין, מה יהיה עם הריצוף? צריך לקצר את כל הריצוף התחתון כדי

שזה יראה נורמלי בהנמכה בגלל השיפוע? לסמוך על המזל? שייצא יפה? ראיתי תמונה אחת באינטרנט שנראית זוועה ממש עם כל מיני הנמכות מוזרות או עם ריצוף שטוענים שהחיתוך שלא לא יוצא יפה ליד הקנט ושהמכסה לא סוגר על זה.
 

אודרי11

New member
אז אם יוצא זוועה..

ועולה כל כך הרבה כסף, לא עדיף לשים את הדבר הפשוט?....יראה זוועה, אבל לפחות לא יעלה כסף...
 

batno1402

New member
למה את צריכה לסמוך על המזל?

יש קבלן,צריכים להיות לו אנשי מקצוע, והוא צריך להגיש לך עבודה מושלמת, כי גם את בטח שילמת לו בצורה מושלמת.
אבל אני יודעת מאיפה נובע החשש-כי במדינת ישראל-אנחנו חיים, ובכתבה שהיתה בערוץ עשר-אפשר היה לראות קביעות של מהנדסים שבמדינת ישראל-ברוב הדירות החדשות-יש מאה אחוז ליקויים. ואני כבר שילמתי את רוב התשלומים-ואפילו ריצוף,שנקנה לפני 8 חודשים-עוד לא הותקן.
 
למעלה