עזרה בתיכנון חדר אמבטיה

Avi8383

New member
עזרה בתיכנון חדר אמבטיה

שלום לחברי הפורום, אני ואשתי רכשנו דירה, וצריכים לשפץ את חדר האמבטיה והשירותים, השאלה שלי היא איך לחלק את חדר האמבטיה שייכנסו בו, גם אמבטיה, כיור עם מראה, מכונת כביסה, כרגע הכול נתון לשינוי מבחינת אינסטלציה וחלוקה כי הכול שבור ומפונה, הוספתי שירטוט שיראה את גודל השטח, תודה לעוזרים

 

Avi8383

New member
התלבטות

ההתלבטות היא האם להכניס אמבטיה 1.2 על 70 בכניסה בצד ימין והשאלה האם זה מספיק לצרכים של משפחה ולא קטן מידי, או להכניס אמבטיה בצד שמאל בגודל של 1.5-1.6 ואז איך לנצל את החלל שיכנס בו גם מכונת כביסה וכיור
 

dudi4321

Member
אני בעד מקלחון וסגירה עם דלתות זכוכית.

מקלחון יוצרים ע"י שיפוע קל בחיתוך אלכסוני של האריחים בקרמיקה ברצפה. הדלתות 2 בלבד או בקו ישר או בזוית ושיקים עם סגירה של מגנטים. לא סגירה עם מסגרת ומסילת.
אסלה תלויה בלבד. ניאגרה סמויה או רגילה לפי החלטתכם. 2 הדברים גורמים לאי הצטברות לכלוך ומאד אסטטי ופרקטי. גם ונטה להוצאת אדים, חשובה.
אלא אם אתם רוצים אמבטיה בכל מקרה.
 
בהנחה, שאתה רוצה אמבטיה גדולה, מצו"ב 2 אפשרויות

ואני מניח שזה מה שעלה בדעתך ורק אתה רוצה חיזוק

בהצלחה

 

Avi8383

New member
נכון...

זה גם מה שעלה בדעתנו, פשוט חשבנו על אופציה של אמבטיה הכי קטנה שיש בשוק 1.2 שתיכנס בצד ימין בכניסה וככה יהיה יותר מקום והאמבטיה תראה יותר מרווחת, השאלה שלי היא האם אמבטיה בכזאת מידה תספק את צרכיי הבית? שניי מבוגרים ותינוקות שבעתיד יירצו בטח להתקלח יחד למלא אמבטיה ואת הספייס שלהם לשחק ?
דבר שני חשבנו על האופציה השמאלית , רק שקצת מפריע שיראו את המכונה כביסה איך שפותחים את הדלת
תודה, אבי
 
למעלה