צבעים במטבח וחדר שינה

Tal2225

New member
צבעים במטבח וחדר שינה


ישנה הדעה הרווחת שלבן זה מגדיל, הכל טוב ויפה, אבל כל הלבן הזה משעמם לי בעיניים ואני אוהבת צבעים. המטבח שלנו מתוכנן בגווני אפור בהיר יחסית, לא מדי, עם שיש לבן, ונגיעות של אלון (מצ"ב תמונה).
המטבח שלנו קטן יחסית (יחסית לקופסת נעליים), הוא באותו חלל יחד עם הסלון, והמטבח עצמו הוא בצורת ר' (הצלע הארוכה של המטבח, חלקה מורכבת מארונות גבוהים, אורכה 4.5, והצלע הקצרה יותר 2.10) - חשבתי לצבוע את הקיר של הצלע הארוכה בצבע כחול כהה (כמו בתמונה המצורפת), משום מה, כשאני עומדת מול קיר כהה יחיד, שבצידיו יש קירות בהירים - הקיר נראה יותר רחוק ממה שהוא במציאות - מה שנותן תחושה של מרחב גדול יותר, לי בכל אופן.
אני מדמיינת? יכול להיות שאחרי שנרכיב את הארונות על הקיר זה ייראה כבד מדי? בעיקרון, רב הקיר יהיה מוסתר ע"י ארונות, חלקם גבוהים, יש גם חלון ש"לוקח" חלק מהקיר - אז לדעתי לא יהיה "יותר מדי" כהה. אבל מה דעת המקצוענים?
על אותו עיקרון, אני רוצה לצבוע את הקיר, שמאחורי המיטה בחדר השינה, בצבע סגול מעושן (גם לזה צירפתי תמונה), חדר השינה שלנו עשוי מעץ אלון יפהפה במיוחד, וראש המיטה מרופד כמעט כולו בגוון אפור חם כהה יחסית (שוב יחסית?!)
מה אתן אומרות על שילוב הצבעים? 'הרמוני ומרגיע'? או 'מזעזע תסתלקי מן הפורום, את מביישת אותו'
?
תודה מראש לכל העונים והעוזרים






 
לי נראה מקסים

שתי הבחירות טובות, גם המחשבה שלך לגבי נוכחות הקיר והכמות של הצבע בפועל לעומת החלון והגבוהים מדוייקת או בקיצור תעברי לגור בפורום, את רק עושה לו טוב...
 

מרי פופ

New member
שילוב מעולה, קיר ראש המיטה בביתי צבוע בסגול מעושן

ואני מאוד אוהבת. כנ"ל את הרעיון של קיר כחול במטבח.
הבעיה היחידה עם קירות כאלו זה שעל כל כתם קטן צריך לצבוע את כל הקיר כי תיקון תמיד משאיר סימן.
אני אגב לא בדעה שלבן מגדיל וכו'.
אני בפירוש חושבת שקיר כהה נותן עומק.
לקוחות רבים שלי לא מוכנים לקירות לבנים ולאחרונה צבעתי שתי דירות לא גדולות בצבעי אפור בהיר ויצא מקסים, בעיקר עם שילוב של רצפת למינציה ופנלים לבנים.
 

גלמיש1

New member
בחירות יפות מאד. לטעמי הכחול הזה קצת כהה מדי

ונראה כמעט שחור. יהיה יפה טון אחד בהיר יותר.
&nbsp
 
למעלה