מטבח - לאחר מדידות (ועוד...)

דןעופרי

New member
מטבח - לאחר מדידות (ועוד...)

שלום,
אז לאחר המון התייעצויות בפורום ועבודה עם מעצבת, בשעה טוב סגרנו מטבח ברגבה.
לאחר שהיו המודדים, כמובן גילינו שהמספרים קצת שונים ממה שחשבנו וזה גורר מספר שאלות.

1. בחזית המטבח, המגירות מצד שמאל לכיור יצאו 40 ס"מ במקום 50-55 שחשבתי, זה נראה לי קצת מצחיק מגירות כאלו צרות, לא?האם יש משהו לעשות לפתור את זה? אולי להגדיל את ארון הכיור ולוותר על המגירות האלו?
2. אני מנסה לסדר את החזיתות כך שהמטבח יראה יפה, כלומר, שיהיו קווי מגירות שממשיכים וכו'. כמה נורא זה כמו זה עכשיו? האם כדאי להפוך את המגירות 40 למגירות פנימיות כדי לייצר חזית אחידה? או אולי להוסיף פסי דמה לארון של הכיור והמדיח? אותה שאלה גם לשני הצדדים האחרים

ההנחה היא שלא ניתן לשנות אינסטלציה...

שאלות עיצוביות:
1. המטבח שבחרנו הוא לבן 25% מבריק, דגם להב. הריצוף אפור. אני מאוד אוהב ורוצה להכניס המון צבע ומתלבט: האם לעשות את הארונות הגבוהים בצבע אחר (אולי תכלת?) או אולי את הקלפה לעשות עם זכוכית מעוצבת שתמשיך את הקו של האקווריום שנמצא בצד ימין?
2. היכן כדאי לעשות חיפוי זכוכית? האם רק מעל הכיריים או מסביב לכל המשטח? האם זכוכית לבנה?

צירפתי את התוכניות של המטבח, התוכניות של הדירה והדמייה תלת מימדית שעשיתי.

המון המון תודה!
פורום נהדר, עוזר ותומך!



 

גלמיש1

New member
אפשר להרגע, אין שום דבר רע במגירות ברוחב 40 סמ.

כמובן שהיה עדיף 55 , וגם 95

אבל אם אין מקום אז אין מקום , ומסתדרים עם מה שיש. לא הייתי מוותרת על המגירות בכל מצב. וגם לא מסתירה אותן בתוך מגירה אחת גדולה (פרקטיקה זה הכי כשמדובר במטבח).
מבחינת צבעים - אני מתה על הסגול הזה ששמת בתמונה. אם אפשר לעשות את הגבוהים בגוון הזה, ולהתאים לכך באיזה אופן את הציור על חיפוי הזכוכית (שיהיה בו אפילו קצת מהגוון הסגול) זה יכול להיות מיוחד ויפה מאד.
&nbsp
עוד נקודה אחת - המיקרו בתכנון הזה גבוה מדי. מיקרו זה אחד האלמנטים הכי שימושיים שיש, וגם הילדים משתמשים. אם הוא גבוה מקו הראיה שלהם זה יכול להיות מסוכן אם יוציאו משם קערה עם נוזל חם.... אם אפשר הייתי מתקינה את המיקרו משמאל לתנור ובאותו גובה עליון.
 

דןעופרי

New member
ומה עם ידיות דמה?

דבר ראשון תודה!!

מה עם ידיות דמה לארון של הכיור ולמדיח, בשביל שתהיה חזית אחידה?

לגבי המיקרו, אנחנו מאוד מאוד לא מעודדים שימוש במיקרו, כך שגבוה מבחינתנו זה טוב... אני גם מעדיף לשמור על מזווה גבוה ומרוכז.

לגבי העיצוב - אם אני מבין אותך, זה לא יהיה יותר מדי אם יהיה צבע בארון וגם זכוכית על הקלפה... אם זה המצב, אני מניח שהחיפוי יהיהי חייב להיות שקוף בשביל לא לעשות את זה מקושקש מדי..

גלמיש1 - המון תודה! הרבה מהדברים הטובים שעשיתי בדירה הם בזכותך ובזכות שאר הפורום הנהדר הזה.

תודה!
 
למעלה